ایده عکس نوزاد یازده ماهه در خانه

 

چندماهمه / ماهگرد نوزاد – نوزاد یازده ماهه می تواند چهار دست و پا برود، بنشیند و با اسباب بازی هایش بازی کند. او دندان در آورده و موهایش تا حدی بلند شده و سوژه مناسبی برای عکاسی خواهد بود. در اینجا مدل های عکس گرفتن از نوزاد یازده ماهه آورده شده است که می توانید از آنها ایده بگیرید.

 

ایده عکس نوزاد یازده ماهه در خانه

از نوزاد یازده ماهه می توانید در حالت نشسته، ایستاده، چهاردست و پا رفتن و خندیدن عکس بگیرید. همچنین کودک در ۱۱ ماهگی می‌تواند به تنهایی چند قدم بردارد. برای عکاسی از کودک یازده ماهه می‌توانید پارچه عکاسی را به دیوار آویزان کنید. سپس کودک را به حالت نشسته یا ایستاده جلوی پارچه قرار دهید.
بهتر است پارچه را روبروی یک پنجره بزرگ وصل کنید تا منبع نور طبیعی داشته باشید.

 

اگر نوزاد می تواند بایستد او را کنار پارچه در حالت ایستاده قرار دهید تا روند پیشرفت او در عکس ها مشخص باشد.

ژست های زیبای عکاسی از نوزادان دوقلو در منزل

 

سعی کنید توجه کودک را به خود جلب کنید تا به سمت شما نگاه کند. البته می توانید چند عکس هم از کودک در حالت های طبیعی خودش بگیرید.

 

می توانید پارچه را روی زمین پهن کنید و کودک را روی آن بنشانید. باایده های مختلف زمینه عکاسی از تزیین کنید و عکس بگیرید.

 

یک ایده جالب دیگر برای عکاسی از کودک یازده ماهه در خانه این است که عکس‌های کودک را از یک ماهگی تاکنون روی پارچه ماهگرد بچینید و عکس بگیرید.

 

زمینه عکاسی را مناسب با فصل سال تزیین کنید. می توانید از کودک در حالی که با تزیینات زمینه بازی می کند و در دنیای خودش است عکس بگیرید.

 

در این مدل عکس ها کودک در حال و هوای واقعی خود است و عکس های طبیعی‌تری می توانید از او بگیرید.

 

 

اگر کودک می تواند راه برود یا بایستد جالب است که در این حالت ها از او عکس بگیرید. می توانید برای این عکس از پارچه عکاسی خاطره ها استفاده کنید. می توانید روی یک تخته سیاه عبارت راه رفتم یا یازده ماهگی را بنویسید و در زمینه عکاسی قرار دهید.

ایده عکس نوزاد یازده ماهه در خانه - چندماهمه

 

می توانید پارچه خاطره های نوزاد و تخته سیاه گچی را از فروشگاه آنلاین چندماهمه تهیه کنید.


ایده عکس یازده ماهگی نوزاد در فضای باز

اگر به مکان های تفریحی مثل پارک، ساحل و جنگل نزدیک هستید، می توانید عکس های ماهگرد کودک را در این مکان ها بگیرید. حتی اگر قرار است به سفر بروید می توانید وسایل لازم برای عکاسی را همراه خود ببرید و عکس های متفاوتی از کودک بگیرید.

کودک یازده ماهه می تواند به تنهایی بنشیند و یا بایستد. بنابراین می توانید برای چند دقیقه او را به تنهایی روی زمینه عکس قرار دهید. البته اگر نوزاد به تازگی ایستادن را یاد گرفته، بهتر است اطراف او را ایمن کنید.

 

زمان را برای عکاسی در فضای باز انتخاب کنید که آفتاب مستقیم نتابد زیرا چشم کودک اذیت می‌شود. می توانید روش های عکاسی در فضای باز را در مقاله اصول و ایده های عالی برای عکاسی در فضای باز بخوانید.

 

 


ایده های متنوع عکاسی از نوزاد یازده ماهه

با ایده پردازی و دیدن نمونه های متنوع عکس بچه‌ها می توانید زمینه های زیبایی برای عکس کودک خود بچینید و عکس بگیرید. در اینجا چند ایده جالب و خلاقانه از کودک یازده ماهه آورده شده است.

پارچه عکاسی از نوزاد و تخته سیاه عکاسی را از فروشگاه خاطره ساز چندماهمه تهیه کنید.

 

 

 

کودک یازده ماهه تفاوت بین ابزار و سایل را تشخیص می دهد و از بین آنها وسایل مورد علاقه اش را برای بازی انتخاب می کند. ممکن است هنگام غذاخوردن با بشقاب و لیوانش بازی کند و همه چیز را به هم بریزد. سعی کنید وسایلی در اختیارش قرار دهید که شکستنی و خطرناک نباشد.

می توانید از او در حالت بازی با وسایل عکس بگیرید. همچنین می توانید یک فیلم کوتاه نیز ضبط کنید.

 

اگر به دنبال ایده های بیشتری برای عکس نوزاد یازده ماهه هستید پیشنهاد می کنیم از گالری تصاویر چندماهمه دیدن کنید.

همچنین می توانید روش های عکس گرفتن از کودک در خانه را بیاموزید:


 

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.