قشنگ‌ترین عکس‌های ماهگرد نوزاد با تم زمستان + ویدیو آموزشی

تم زمستان

چندماهمه/ ایده عکس- در این مطلب قصد داریم، قشنگ‌ترین عکس‌های نوزاد با تم زمستان رو به شما نشون بدیم تا ایده بگیرید و خودتون در خانه عکس‌های خوشگل و جذاب بگیرید.

تم زمستان

چرا باید از تم‌های عکاسی استفاده کنید؟

ما میدونیم که مامان‌ها از وقتی بچه‌دار میشن، دغدغه‌هاشون خیلی بیشتر میشه و وقت کم میارن. خیلیاشون ناراحت هستند و دوست دارند تا در فرصت کمی که دارند از کوچولوشون عکس‌ ماهگرد زمستانی قشنگ بگیرند. عکس‌هایی که هم تزیینات ساده داشته باشه و هم خیلی سریع بتونن انجام بِدَن، تا مبادا روزی عکاسی نکردن و ثبت این خاطرات شیرین براشون تبدیل به حسرت نشه.

تم زمستان

پیشنهاد ما به این دسته از مامان‌ها تم زمستانی هست. جنس این تم از نمد با کیفیت هست و شامل یه آدم‌برفی و ۱۵ دونه برف با طراحی و رنگ‌های مختلف میشه.

نحوه استفاده از تم زمستانی نوزاد

اولین روش استفاده:
میتونید از یه پارچه، ملحفه، و یا پتوی سفید (یا هر رنگ دلخواه دیگه ) استفاده کنید و تم زمستانی ماهگرد نوزاد رو روی اون بذارید و دلبندتون رو کنار اونها بخوابانید.

تم زمستان

اگه کوچولوی شما میتونه بشینه، ایده دیگه اینه که، پارچه موردنظرتون رو به دیوار آویزان کنید؛ با سوزن ته‌گرد و یا سنجاق قفلی، تکه‌های تم رو به پارچه وصل کنید. حالا کودک شما میتونه جلوی تزیینات زمستانی بایسته و شما ازش عکس بگیرید.

تم زمستان

دومین روش استفاده:

میتونید از انواع پارچه‌ ماهگرد استفاده کنید. پارچه ماهگرد نوزاد خیلی کاربردی هست و میتونید اونها رو روی زمین و یا میز پهن کنید، و یا روی دیوار آویزان کنید.

به کمک این پارچه‌ها میشه عکاسی ماهگرد زمستانی نوزاد رو خیلی راحت و شیک انجام داد. و سن کوچولوتون و عدد ماهگردش رو هم مشخص کرد.

تم زمستان
تم زمستان

پارچه‌های ماهگرد انواع مختلفی دارند که مطابق با سلیقه خودتون میتونید از هر کدومشون که دوست دارید برای عکس نوزاد در زمستان استفاده کنید.
ترکیب پارچه ماهگرد و تم‌های عکاسی، یک ترکیب خاص و جذابه که فقط برند چندماهمه اونا رو داره.

تم زمستان

معرفی پارچه‌های عکاسی کودک

این پارچه از الیاف نخی هستند و جنس اونها برای کودک حساسیت ایجاد نمیکنه و خیلی نرم هستند. و سایز همه پارچه‌ها ۱۲۰*۱۵۰ سانتی‌متر هست.

پارچه عکاسی طرح کلاسیک

پارچه ماهگرد نوزاد طرح کلاسیک، نسبت به پارچه‌های دیگه طراحی ساده و خلوتی داره. فقط برای عکاسی ماهگرد‌های نوزاد (از یک تا دوازده ماهگی) کاربرد داره.

تم زمستان
وسایل مورد نیاز عکس بالا: تم عکاسی باران

پارچه عکاسی طرح شاخه زیتون

روی پارچه ماهگرد نوزاد طرح شاخه زیتون، کلمات روز، هفته، ماه، و سال نوشته شده است. علاوه بر ماهگرد‌های کوچولوتون میتونید در روزها و هفته‌های قبل از یک ماهگی هم عکس بگیرید؛ حتی برای بعد از ۱۲ ماهگی و برای تولدها هم کاربرد داره، چون میتونید به عنوان پس‌زمینه عکس به دیوار آویزان کنید.

تم زمستان
تم زمستان
وسایل مورد نیاز عکس بالا: تخته سیاه مدل فلش

پارچه عکاسی طرح حلقه تمشک

روی پارچه ماهگرد نوزاد طرح حلقه تمشک، کلمات هفته، ماه، و سال چاپ شده است. میتونید علاوه بر ماهگرد دلبندتون، برای تولد و هفته‌های مختلف قبل از یک ماهگی و حتی بعد از اون هم استفاده کنید.

تم زمستان
تم زمستان
تم زمستان
نشانگر ماهگرد تاج طلایی برای عکاسی از نوزاد و کودک
تم زمستان

پارچه عکاسی خاطره‌ها برای اولین رویدادهای زندگی

پارچه عکاسی خاطره‌ها، یکی از پارچه‌های منحصر‌به‌فردِ که با استفاده از اون میتونید اولین‌های فرزندتون رو ثبت و عکاسی کنیدمثل متولد شدن، دندان در آوردن، اولین کوتاهی مو، اولین بار که ایستاده، اولین کلمه ای که گفته، غلتیدن، راه رفتن، چهاردست و پا رفتن، و خندیدن. 

تم زمستان

حتی میتونید از مکعب‌های تاریخ شمار و تخته سیاه هم برای نشون دادن سن کوچولوتون و اسمش استفاده کنید و یه عکس کامل و خاص بگیرید.

تم زمستان
وسایل مورد نیاز عکس بالا: مکعب تاریخ‌شمار ویژه و تخته سیاه فانتزی
تم زمستان
تم زمستان
وسایل مورد نیاز عکس بالا: تخته سیاه مدل فلش، مکعب تاریخ‌شمار، تخته سیاه فانتزی و  تم کیک ماهگرد تولد
تم زمستان

شما هم با پارچه‌های عکاسی و تم زمستانی، از کوچولوتون عکس‌های جذاب و متفاوت بگیرید و برای ما اسال کنید.

عکس‌های شما رو ردر پیج اینستاگرام چندماهمه میذاریم و یا پیج خودتون و یا کوچولوتون رو تگ می‌کنیم تا همه‌ ماما‌ن‌ها و فالوورهای دیگه هم با شما آشنا بشن و از ایده‌های شما استفاده کنند.

برای ارسال عکس‌هاتون و شرکت در مسابقه‌های جذاب ما که همراه با جایزه هستند، همین حالا اپلیکیشن چندماهمه رو رایگان دانلود کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.