مدل‌های جذاب و ساده برای عکس حاملگی

 

چندماهمه / عکاسیبرای عکس دوران حاملگی با یک پیراهن بارداری ساده هم می توانید عکس های زیبایی بگیرید. در اینجا مدل های زیبا و ساده عکس حاملگی در ژست های تکی، دو نفری و انتظار آورده شده است.

 

ایده های جالب برای عکس حاملگی در خانه

در دوران حاملگی می توانید به سادگی با همان پیراهن گشاد و چین‌دار مخصوص بارداری عکس بگیرید. می توانید در حالت ایستاده، نشسته و یا خوابیده ژست گرفته و عکاسی کنید. در زمان عکاسی توجه کنید که پیراهن شما مرتب باشد. دست خود را روی شکم قرار دهید یا نگاهتان به شکم باشد، که به باردار بودن شما شود.

 

 

 

از مدل عکس های محبوب حاملگی، عکاسی از شکم است. این عکس ها معمولا در  از ماه هفت به بعد بارداری گرفته می شود که شکم کاملا بزرگ شده و در تصویر به خوبی نشان داده می شود.

یک ژست عکاسی از شکم خانم باردار این است که او روی زمین به پشت یا پهلو دراز می کشد و عکاس از فاصله نزدیک از شکم او عکس می گیرد. در کنار شکم معمولا عکس های سونوگرافی یا کفش و اسباب بازی های خاصی را قرار می دهند.

 

 

 

ژست دیگر این است که مادر روی زمین می نشیند و از بالای شکم عکس می‌گیرد. در این مدل خود مادر بدون کمک دیگران می تواند عکاسی کند.

می توانید یک لباس خاص برای این عکس بپوشید یا اینکه از شکم بدون لباس عکس بگیرید.

در این مدل عکس نیز می توانید عکس های سونوگرافی، عکس هایی که در ماه های قبلی بارداری گرفته اید و یا وسایل نوزاد را جلوی خود روی زمین بچینید و عکس بگیرید.

 

 

کفش و وسایل کودک می تواند یک تزیین خوب و مفهومی برای عکس حاملگی باشد.

 

 

 

همچنین می توانید ایده های بیشتر برای عکاسی از دوران بارداری را در این مقاله ببنید: ژست عکس بارداری تکی با ایده های زیبا و فانتزی


عکس های حاملگی دونفره با همسر

عکس های حاملگی را می توانید همراه با همسر خود بگیرید و خاطرات زیبای آن را ماندگار کنید. برای عکاسی با همسر ایده های مختلفی وجود دارد. می توانید به سادگی در کنار هم بایستید و عکس بگیرید. می توانید با ژست های خنده دار، مفهومی و حالت انتظار تولد عکس های متنوع‌تری ثبت کنید.

  • ایده هایی که در تصاویر زیر آمده است ساده است. البته بهتر است یک نفر دیگر هم به عنوان عکاس همراه شما باشد.

اگر می خواهید خارج از منزل عکس بگیرید حتما چند عکس سونوگرافی، لباس، کفش و چندتا از اسباب بازی هایی که برای کودک تهیه کرده‌اید را همراه خود ببرید. همچنین اگر تخته سیاه گچی یا مکعب تاریخ شمار دارید برای ثبت هفته بارداری و یا جمله هایی که دوست دارید در عکس ها باشد، از آنها استفاده کنید.

 

 

لینک خرید تخته سیاه فلش

 

با ژست عکس های مفهومی حاملگی، عکس های شما خاص و جذاب‌تر می شود. می‌توانید در کنار عکس های تمام قد و احساسی با همسرتان، چند عکس مفهومی نیز بگیرید.
در این عکس‌ها هدف نمایش چهره‌های دونفر نیست و با نمایش وسایل کودک یا تزیین و ژست خاصی، خبر تولد یک کودک را نشان دهید.

 

اگر در شهرهای ساحلی زندگی می کنید یک زمینه عالی برای عکاسی دارید. می توانید کنار دریا بروید و روی شن های ساحل نام کودک و تاریخ تولد او را بنویسید و عکس بگیرید.

 

 

کفش کودک بهترین وسیله ای است که می توانید با کمک آن به دنیا آمدن یک کودک را نشان دهید. با ایده هایی که در عکس های زیر آمده است با کفش کودک عکس بگیرید.
همچنین می توانید بعد از تولد کودک، کفش ها را به او بپوشانید و با همان ژست دوباره عکس بگیرید.

 

 

 

از ایده های جالب و دوست داشتنی عکس دوران حاملگی، عکس هایی با درون مایه طنز است. این عکس ها در خاطرات شما یاد آور خاطرات خوش این دوره خواهد بود.

می توانید مجموعه کاملی از عکس های بارداری با همسر را در این مقاله ببینید: ۴۰ ایده و ژست عکس بارداری دو نفره با همسر

 

 

 


عکس ها و خاطرات دوران بارداری و  دوران کودکی فرزندتان را در آلبوم خاطرات کودکی خاص و فانتزی چندماهمه ماندگار کنید

لینک خرید آلبوم خاطرات کودکی تو


ایده های متنوع برای عکس حاملگی

اگر دوست دارید ژست های متنوع تری برای عکاسی در دوران حاملگی بگیرید باید کمی وقت بگذارید و عکس های دیگران را ببینید. با این روش قوه تخیل شما تحریک شده و می توانید ایده های بهتری برای عکاسی بدهید.

نمونه عکس های خلاقانه بارداری را در ادامه ببنید و نظرتان را در مورد آنها در قسمت کامنت ها (پایین صفحه) بیان کنید.

 

 

 

 

 

برای دیدن مدل های بیشتر از عکاسی در دوران بارداری پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را ببینید:

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.