ایده های مناسب برای عکس شش ماهگی نوزاد

 

چندماهمه / ماهگرد نوزاد – نوزاد شش ماهه دارای درک بهتری از محیط است. اکنون او به سر و صداهای اطراف خود و صدا زدن نامش واکنش نشان می دهد. همچنین سعی می کند عکس العمل شما را نسبت به کارهایی که انجام می دهد بسنجد.
برای عکاسی از نوزاد شش ماهه می توانید چند ایده به کار ببرید. از پیشرفت های نوزاد در شش ماهگی دندان در آوردن، نشستن با کمک دست‌ها و خوردن غذای نیمه جامد برای اولین بار است. هر کدام از این موضوعات می تواند ایده های جالبی برای عکاسی باشد. در اینجا می توانید مدل های متنوعی برای عکس نوزاد شش ماهه در خانه را ببینید.

 

ایده عکس نوزاد شش ماهه در خانه

یکی از پیشرفت های مهم که در شش ماهگی اتفاق می افتد غذاخور شدن نوزاد است. ابتدا غذاهای نیمه جامد مثل حریره بادام به نوزاد داده می‌شود تا او چرخاندن غذا در دهان را بیاموزد و معده اش به مرور توانایی هضم غذا را پیدا کند.

توجه: غذاخوردن برای برخی از کودکان ممکن است طبق دستور پزشک، زودتر یا دیرتر از شش ماهگی باشد.

برای عکس شش ماهگی نوزاد می توانید از تم غذاخور شدن یا آشپزی استفاده کنید. مثلا با وسایل آشپزی و مواد غذایی که در خانه در دارید یک زمینه عکاسی آماده کنید، نوزاد را در کنار آنها قرار داده و عکس بگیرید. می‌توانید برای زیباتر شدن عکس های خود از پارچه های ماهگرد نوزاد استفاده کنید.

لینک خرید پارچه ماهگرد کلاسیک برای عکس های ماهانه کودک

 

نوزاد شش ماهه می تواند بدون نیاز به دیگران و با کمک دست‌های خود بنشیند. این پیشرفت مهم در نوزاد را می توانید به چند روش ثبت کنید. مثلا همان‌طور که زمینه عکاسی با تم آشپزی را آماده کردید، نوزاد را روی زمینه بنشانید و عکس بگیرید.

می توانید روی یک تخته سیاه گچی با دستخط خود هرچیزی که راجع به آن روز دوست دارید را بنویسید و در عکس قرار دهید. مثلا تاریخ اولین روزی که غذا خورد یا نام اولین غذایی که مزه کرد.

لینک خرید تخته سیاه گچی مدل فلش 

 

یک ایده این است که در یک فضای باز نوزاد را روی یک پتوی نرم قرار دهید و او را در حالت نشسته قرار داده و از او عکس بگیرید. سعی کنید عکس در روز ابری باشد که آفتاب مستقیم نتابد و نوزاد اذیت نشود.

 

برای عکاسی از اولین نشستن نوزاد شش ماهه می توانید عروسک های مختلف را در حالت نشسته کنار نوزاد قرار دهید و عکس بگیرید. با پارچه خاطره های نوزاد می توانید یک زمینه عکاسی عالی برای همه پیشرفت های مهم زندگی نوزاد داشته باشید.

لینک خرید پارچه خاطره های نوزاد

 

نوزاد در شش ماهگی علاقه زیادی به آینه پیدا می کند. او تصویر خود را در آینه تشخیص می دهد و از آن لذت می برد. می توانید از این خصوصیت استفاده کنید و عکس های زیبایی ثبت کنید.


بیشتر بخوانید: زیباترین متن‌های ماهگرد نوزاد برای ثبت خاطرات


عکس نوزاد شش ماهه با تم دندونی

اغلب نوزادان در شش ماهگی اولین دندان را در می آورند. می توانید در جشن دندونی نوزاد عکس شش ماهگی او را نیز بگیرید. اگر جشن برگزار نمی کنید می توانید فقط یک زمینه برای عکاسی آماد کرده و چندعکس خانگی از نوزاد ثبت کنید.

یک ایده برای عکس دندونی استفاده از تخته سیاه فانتزی و مکعب های اعداد در تصویر است. روی تخته سیاه یک جمله برای اولین دندان نوزاد بنویسید و تاریخ آن روز را در کنارش بنویسید. با مکعب های تاریخ شمار عدد سن نوزاد را نشان دهید. اگر مکعب ها را ندارید روی تخته سیاه می توانید سن نوزاد را نیز بنویسید.

لینک خرید تخته سیاه فانتزی

 

اگر نوزاد شما در این سن می تواند بنشیند، جالب است که هر دو رویداد را همزمان ثبت کنید.

لینک خرید مکعب تاریخ شمار 

 

می توانید با تم جشن دندونی یک زمینه زیبا برای عکس شش ماهگی نوزاد آماده کنید.

لینک خرید پارچه خاطره های نوزاد

 

همچنین می توانید به راحتی با پارچه خاطره های نوزاد عکس دندونی را بگیرید.


بیشتر بخوانید: ایده های جالب برای تزیین جشن دندونی نوزاد


ایده های متنوع برای عکس شش ماهگی نوزاد

برای عکس شش ماهگی نوزاد در خانه می توانید از پارچه های ماهگرد استفاده کنید. با تهیه پارچه های ماهگرد یک زمینه زیبا و مناسب برای عکاسی از اولین ماهگرد تا ماهگرد دوازدهم نوزاد خواهید داشت.

روی پارچه را تزیین کنید و دور عدد سن نوزاد را مشخص نمایید. برای این کار می توانید از انواع تزیینات طبیعی و مصنوعی و حتی اسباب بازی های نوزاد کمک بگیرید.

 

نوزاد شش ماهه سعی می کند حرکات شما را تقلید کند. در زمان عکاسی می توانید خودتان بخندید تا نوزاد کار شما را تقلید کنید و لبخند بزند و از او عکس بگیرید.

پارچه ماهگرد کلاسیک برای عکس های ماهانه کودک

 

لینک خرید پارچه ماهگرد ونوس رنگی 

 

برای عکس پروفایل نوزاد می توانید نوزاد را نزدیک عدد ماه تولد قرار دهید و از فاصله نزدیک از او عکس بگیرید.

 

با تم های نمدی می توانید ایده های متنوعی برای عکس ماهانه نوزاد بدهید. مثلا با تم عاشقانه برای ولنتاین یا مناسبت های مختلف عکس بگیرید. با تم های گل و برگ، برای هر فصل تم مربوط به آن را بچینید.

فروشگاه چندماهمه دارای تم های عکاسی خاص و متنوع است که می توانید در مناسبت ها و فصل های مختلف از آن استفاده نمایید.

لینک خرید ماهگرد طرح شاخه زیتون

 

لینک خرید تم و تزیینات عاشقانه

 

بیشتر بخوانید: ژست های زیبای عکاسی از نوزادان دوقلو در منزل

 

برای عکاسی از نوزاد در مناسبت‌ها به راحتی می توانید با وسایل تزیینی خانگی، یک تم زیبا و سنتی برای عکاسی آماده کنید.


 پارچه ماهگرد کلاسیک را با انتخاب این لینکخریداری کنید

 

 پارچه ماهگرد زیتون را با انتخاب این لینکخریداری کنید

 

اگر وسایل مخصوص عکاسی ندارید به راحتی می توانید با وسایل دیگر در خانه یک تم ساده درست کنید. مثلا با لباس های نوزاد عدد ماه تولد را درست کنید. همچنین با گل های تزیینی و میوه های فصلی می توانید این کار را انجام دهید.

 

 

برای عکس شش ماهگی نوزاد می توانید از تزیینات فصلی استفاده کنید. مثلا در بهار با تم بهاری که اغلب دارای شکوفه و برگ های رنگارنگ است عکاسی کنید. برای پاییز با برگ های خشک و رنگ های زرد و نارنجی تم بچینید.

لینک خرید تم عید و نوروز و بهاری

 

 

اگر به عکاسی از ماهگرد های نوزاد در خانه علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم از این مقالات دیدن کنید:

 


  • برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های ماهگرد نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 
    آدرس اینستاگرام چندماهمه
    کانال تلگرام چندماهمه
    کانال پینترست چندماهمه
1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.