۱۱ ایده‌ خرید هدیه نوزاد

خرید هدیه نوزاد

چندماهمه/عکاسی – خرید هدیه‌ نوزاد، هم میتونه سخت باشه و هم میتونه جذاب و دوست‌داشتنی باشه. سال‌هاست که هدیه‌ی همیشگی برای نوزادها، لباس، وسایل نوزاد، طلا، پول، اسباب‎‌بازی، وسایل حمام و… بوده!

در این مطلب سعی داریم تا ایده‌های دیگه‌ای رو برای هدیه‌ نوزاد به شما معرفی کنیم، که به کمک اونها می‌تونید نی‌نی و مامان و باباش رو خوشحال کنید، و یا حتی مامان و باباها هم میتونن به نوزادشون هدیه بدهند.

با این کار وقتی نی‌نی کوچولوی شما بزرگ میشه، حسابی ازتون تشکر می‌کنه و ذوق‌زده میشه؛

چون شما با این هدیه‌ها، کمک می‌کنید تا خاطرات دوران بارداری (وقتی توی شکم مامانش بوده)، نوزادی و کودکیش ثبت بشه.

خرید هدیه نوزاد
خرید هدیه نوزاد

در واقع بهتره اینطوری بگیم که، هدایایی که امروز با اونها آشنا میشید، هم برای مامان نوزاد کاربردیه و هم برای خود نوزاد – البته وقتی یه کم بزرگتر بشه!!

 

آماده‌‌اید درمورد ایده‌ها حرف بزنیم و کلی عکس خوشگل از نی‌نی‌های چندماهمه رو با این هدیه‌ها ببینیم؟

دفترهای خاطرات، ایده‌ای جذاب برای خرید هدیه‌ی نوزاد

دفترهای خاطرات همونطور که از اسمشون پیداست، دفترهایی برای ثبت خاطرات هستند، اما چه نوع دفترهایی هستن و چه خاطراتی رو میشه توی اونا ثبت کرد؟

 

دفترهای خاطرات، دفترچه‌هایی هستند که طراحی اختصاصی دارند و مامان نی‌نی میتونه خیلی خلاصه و با توضیحات نسبتا کوتاه، درمورد دوران بارداری و بزرگ شدن دلبندش، هم عکس بچسبونه، هم لحظات و حس‌های مختلفش رو بنویسه و ثبت کنه.

خرید هدیه نوزاد

در حقیقت این دفتر منبع خاطرات یه نی‌نی میشه و نه تنها مامان، بابا و همه‌ی کسایی که دوستش دارن و توی اون روزها کنارش بودن، کلی لذت میبرن و تمام خاطرات شیرین اون روزها براشون زنده میشه، خودش هم در آینده، وقتی عکس‌ها و نوشته‌های اونو که مربوط به زمان‌های مختلف و اتفاق‌های مختلف میشه رو ببینه، خیلی خوشحال میشه.

۱- آلبوم خاطرات کودکی

ایده‌ خرید هدیه نوزاد

آلبوم خاطرات، دفتری برای ثبت خاطرات بارداری تا بزرگ شدن دلبندتونه.

در این آلبوم هم میشه نوشت و هم میشه عکس چسبوند، و تا ۵ سالگی نوزاد مورد استفاده‌ست و کاربردیه. صفحه اول اون نام نوزاد نوشته میشه؛ در صفحه بعدی حس مادر از بچه‌دار شدن نوشته میشه.

خرید هدیه نوزاد

در صفحات بعدی زمان زایمان، ویارها، تغییرات جسمی و به طور کلی جزئیات بارداری مادر نوشته میشه و عکسشون چسبونده میشه؛

در صفحات بعدی اون میتونید اثر کف پا نوزاد رو ثبت کنید و اولین کوتاهی مو نی‌نی رو توی پاکت مخصوصش در آلبوم بگذارید؛ توی صفحه‌ی شجره‌نامه اطلاعات خودتون، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و جدهای کوچولو جان نوشته میشه. 

به نظرتون هدیه با ارزش و خوشگلی نیست؟

۲- کارت‌های خاطرات اولین‌ها

در کارت‌های خاطرات اولین‌ها، تاریخ اولین دفعه‌ای که کوچولوتون خندید، چهار دست و پا رفت، یا تاریخی که شروع به راه رفتن می‌کند، و یا تاریخی که اولین دندانش درمی‌آید را در کارت مخصوص خودش بنویسید تا برای همیشه ثبت شود.

خرید هدیه نوزاد

۳- دفتر داستان کودکی

دفتر داستان کودکی، دفترچه‌ای برای ثبت لحظات شیرین نوزاد از زمان تولدشه و فقط از لحاظ ظاهری یعنی طراحی جلد و صفحه‌ها و سایز با آلبوم خاطرات کودکی فرق داره.

خرید هدیه نوزاد

ایده خرید هدیه نوزاد : تخته سیاه‌ها

۴- تخته سیاه:

تخته سیاه‌ها، ایده‌های جذاب برای خرید هدیه نوزاد هستند. میتونید روی تخته‌ها هر چیزی که دوست دارید بنویسید و پاک کنید.

مثلا یه کاربرد متفاوت و جذابشون اینه که به جای استفاده از کارت‌های تبریک، متن کوتاهی برای نی نی تازه متولد شده بنویسید و در کنار هدیه‌های دیگه یا به صورت تکی اونو هدیه بدید.

خرید هدیه نوزاد
خرید هدیه نوزاد

تازه اینم بهتون بگیم که مامان نی‌نی میتونه دو تا کار انجام بده:

یا برای همیشه اون متن کوتاه و دوست‌داشتی روی تخته باقی بمونه و یا اینکه توی مناسبت‌های مختلف، مثلا ماهگردها

و یا تولد کوچولوشون براش جمله‌های قشنگ بنویسن و با عکس گرفتن، اون لحظات رو ثبت کنند، و یا روی میز اتاقش بگذارن و یا حتی روی دیوار نصب کنند.

خرید هدیه نوزاد

ایده هدیه نوزاد : پارچه‌های عکاسی

پارچه‌های ماهگرد، به عنوان ‌زمینه (بکگراند) برای عکاسی از نی‌نی‌ها، استفاده میشن و میتونید سن (روز، هفته، ماه، سال) کوچولو رو روی اونها مشخص کنید و ازش عکاسی کنید.

مثلا میشه هر ماه، ماهگرد نوزاد رو باهاشون ثبت کنید. این پارچه‌ها به سلیقه‌ی مامان نی‌نی با چیزهایی مثل گل، میوه، پوشک، اسباب‌بازی، وسایل حمام، خوراکی‌ها و تم‌های عکاسی مختلف تزئین میشه.

خرید هدیه نوزاد

ایده‌ی خرید پارچه‌‌های طرحدار با طراحی خاص برای هدیه‌ی نوزاد، کادوی خیلی جذاب و متفاوتیه و به مامان نی‌نی، این فرصت رو میده تا اگه دوست داره از اتفاق‌ها و روزهای پرخاطره کوچولوش عکس‌های قشنگتری بگیره. این پارچه‌‌ها شامل:

۵- پارچه ماهگرد نوزاد طرح کلاسیک:

این پارچه برای برای ثبت عکس ۱ تا ۱۲ ماهگی دلبندتون مورد استفاده قرار میگیره.

خرید هدیه نوزاد

۶- پارچه ماهگرد نوزاد طرح حلقه تمشک:

این پارچه برای ثبت ماهگردها و سالگردهای نوزاد و کودک شما، و همچنین برای عکاسی از نوزاد در هفته‌های مختلف قبل از یه ماهگی کاربرد دارد. در واقع با این پارچه، با یه تیر سه نشان می‌زنید!!

خرید هدیه نوزاد

۷- پارچه ماهگرد نوزاد طرح شاخه زیتون:

پارچه طرح شاخه زیتون، برای ثبت عکس ماهگرد، سالگرد، هفته‌ها و روزهای قبل از یه ماهگی مورد استفاده قرار میگیره. در واقع با یه تیر چهار نشان می‌زنید!!

خرید هدیه نوزاد

۸- پارچه خاطره‌ها:

این پارچه، برای ثبت عکس اولین خاطرات تکرارنشدنی دلبندتان است، مثل: متولد شدن، دندان درآوردن، چهار دست و پا رفتن، زمانی که اولین کلمه رو میگه، ایستادن، خندیدین، نشستن، غلتیدن، و وقتی واسه اولین بار موهاشو کوتاه کردید.

خرید هدیه نوزاد

۹- پارچه ماهگرد نوزاد مدل ونوس رنگی:

با پارچه مدل ونوس میتونید مثل پارچه طرح شاخه زیتون، عکس ماهگرد، سالگرد، هفته‌ها و روزهای قبل از یه ماهگی رو ثبت کنید، اما روی یک پارچه رنگی.

خرید هدیه نوزاد

ایده خرید هدیه نوزاد: جعبه‌های خاطرات

۱۰- جعبه خاطرات:

به جای قرار دادن هدیه‌ نوزاد در باکس، بگ، و یا کادوپیچ کردن اونها، ما جعبه‌های خاطره رو به شما معرفی می‌کنیم، چون یه ایده‌کاملا متفاوت هستند و می‌تونید لباس نوزاد، پاپوش، عروسک و اسباب‌‌بازی‌هایی که خریداری کرده‌اید رو داخل این جعبه‌ها بگذارید و روی درب اونو روبان ببندید.

کاربرد دیگه جعبه‌ی خاطرات اینه که، این جعبه‌ها بعدا میتونن برای نگهداری وسایل خاطره‌انگیز مربوط به نوزاد مثل: بی‌بی چک، عکس‌های سونوگرافی، برگه‌ی ترخیص بیمارستان، بند ناف، عکس، نوار قلب نوزاد، ست بیمارستانی نوزاد (لباس بیمارستانی نوزاد، دستکش نوزاد، کلاه و …)، اولین ناخن کوتاه شده‌ی نوزاد، دستبند بیمارستان مامان و نی‌نی، اولین عروسک کوچولوتون، اولین پستونک، اولین نقاشی و … استفاده بشن.

خرید هدیه نوزاد
خرید هدیه نوزاد

ایده هدیه نوزاد : تاریخ نماها

۱۱- تاریخ نماها:

تاریخ‌ها، روزهای خاص، ماه‌های خاطره‌انگیز و سال‌های تکرارنشدنی، در زندگی همه‌ی ما هست، پس بهترین هدیه به نوزاد و مامانش اینه که بهشون کمک کنیم تا خاطراتشون رو قشنگ‌تر و جذاب‌تر ثبت کنند.

 

مکعب‌های تاریخ‌شمار چوبی هستند و روی اونها، روز، هفته، ماه، سال و اعداد از صفر تا نه روی اون نوشته شده، که برای روزهای بارداری مادر تا سال‌های بعد از به دنیا اومدن کوچولوتون کاربرد داره.

خرید هدیه نوزاد
1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.