ایده عکاسی از نوزاد پسر در مناسبت های مختلف

ایده عکس از نوزاد پسر در مناسبت های مختلف- چندماهمه

 

چندماهمه / عکاسی – همان طور که قبلا اشاره کردیم برای عکس نوزاد پسر نباید خود را به رنگ یا وسایل خاصی محدود کنید. آزادانه انتخاب کنید و عکس‌هایی بگیرید که با دیدن آنها لذت ببرید. در اینجا مدل و ایده های متنوع از عکس نوزاد پسر آورده شده است که در مناسبت های مختلف و مراحل رشد از آنها گرفته شده است. 

 

ایده عکاسی از نوزاد پسر در رویدادهای مهم زندگی

می توانید از همه مراحل رشد فرزندتان از نوزادی تا کودکی عکس‌های زیبایی بگیرید. مثلا برای اولین دندان، اولین غلتیدن، اولین نشستن و راه راه رفتن. در این مواقع کودک نیز به خاطر پیشرفتی که داشته و کار جدیدی که یاد گرفته بسیار شاد است و موقعیت خوبی برای عکاسی است.

اسباب بازی های مورد علاقه او را دورش بچینید و کار جدیدش را روی تخته بنویسید یا پارچه خاطره های او را آویزان کنید و کار جدیدش را روی آن مشخص کنید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

وقتی برای اولین بار راه می رود می توانید با کفش‌هایی که برایش خریده اید تم زیبایی درست کنید و عکس بگیرید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

پسربچه ها خیلی فعال و پرجنب و جوش هستند و ممکن است برای گرفتن یک عکس خوب مدتها معطل شوید. یکی از اسباب بازی های مورد علاقه اش را به او بدهید تا حواسش پرت شود و آرام بگیرد. بعد به راحتی عکاسی کنید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمهتخته سیاه فلش برند چندماهمه

 

دوست داشتنی ترین ایده برای عکاسی پسرانه، ایده های ورزشی و اسپرت است. خوشبختانه اتفاقات وزشی متنوعی درحال رخ دادن است که می‌توانید برای هرکدام از آنها تم های زیبا درست کنید و عکس بگیرید.

لباس ورزشی، پرچم، توپ و کمی خلاقیت همه چیزی است که شما برای گرفتن یک عکس زیبا به آن نیاز دارید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

عکس اولین روز تولد نوزاد از عکس های خاص و به یادماندنی خواهد بود. با پارچه های عکاسی خاطره ها می توانید این عکس را به زیبایی در خانه بگیرید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

غلتیدن، نشستن و چهار دست و پا راه رفتن از مهمترین پیشرفت های زندگی نوزادان است. با تزیینات ساده زمینه می‌توانید از این لحظات تکرار نشدنی عکس و فیلم های زیبا بگیرید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمهپارچه عکاسی خاطره

 

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

 

برای جشن دندونی‌نوزاد می توانید از گیفت‌های دندونی، کیک و تزئینات با نماد دندون استفاده کنید. همچنین می‌توانید روی تخته سیاه اطلاعات تاریخ و سن کودک را بنویسید و عکس بگیرید.

ایده عکس نوزاد پسر در مراحل مهم رشد - چندماهمه

ایده های جالب برای تزیین جشن دندونی نوزاد را در مجله چندماهمه ببینید.

 

ایده عکس از نوزاد پسر در جشن دندونی- چندماهمه

تخته سیاه گچی و مکعب تاریخ شمار موجود در تصویر را از فروشگاه آنلاین چندماهمه تهیه کنید.

 

در همه خانه ها وسایل آشپزی وجود دارد. با همین وسایل می توانید عکس های جالب از اولین غذا خوردن کودک خود ثبت کنید. ظرف غذای کودک، قاشق و چنگال و چندتا از خوراکی های مورد علاقه نوزاد را با چیدمان مناسیب کنار هم قرار دهید. روی تخته سیاه نام غذا و تاریخ شروع غذا خوردن را بنویسید و عکس بگیرید.

ایده عکس از نوزاد پسر - چندماهمه


ایده های جذاب عکاسی از پدر و مادر و کودک در بهار


مدل عکس های مناسبتی از نوزاد پسر

عید نوروز یک مناسبت عالی برای عکاسی است. با سفره هفت سین، فضای سبز و پرشکوفه و تزئینات بهاری می‌توانید زمینه های متفاوت برای عکس نوزاد خود داشته باشید. ایده های زیبا عکاسی از کودک در بهار و نوروز در منزل را در مجله چندماهمه ببینید.

مدل عکس های مناسبتی از نوزاد پسر نوروز - چندماهمه

 

چراغ ریسه ای تزیینی 

 

تم بهار و عید نوروز چندماهمه یک ایده عالی برای عکاسی از نوزاد در خانه است. شکوفه های بهاری و حوض ماهی این تم طراوت و زیبایی بهار را به عکس شما می آورد.
عکاسی در خانه برای مادران ساده تر است زیرا نگران سرما و گرما و بیماری های مختلف نیستند و به سادگی می توانند در خانه عکس های متعدد و زیبایی بگیرند. می توانید برای عکس نوزاد پسر از پارچه های ماهگرد نیز استفاده کنید.

مدل عکس های مناسبتی از نوزاد پسر نوروز - چندماهمهتم عکاسی عید نوروز و بهار 

 

مدل عکس های مناسبتی از نوزاد پسر نوروز - چندماهمه

 

ولنتاین روز عشق و دوست داشتن است و چه چیزی می تواند دوست داشتنی تر از فرزند باشد. با تم عاشقانه و ولنتاین می توانید عکس‌های زیبا و رمانتیک از نوزاد و کودکان بگیرید.


ایده های زیبا برای تزیین عکس ولنتاین نوزاد


ایده های عکس فصلی از نوزاد پسر

با توجه به فصل های سال با چند تزیین ساده می توانید از بچه ها عکس بگیرید. مثلا در پاییز، برگ و میوه های پاییزی به تنهایی می‌تواند یک تم پاییزی زیبا برای عکاسی باشد. اگر هنور نمی دانید چگونه تم پاییزی بپینید از مقاله عکس‌های پاییزی نوزادان دیدن کنید.

 

مدل عکس از نوزاد پسر پاییزی - چندماهمهپارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک

 

مدل عکس از نوزاد پسر پاییزی - چندماهمه

 

عکس نوزاد پسر در ماهگرد تولد - چندماهمه


عکس های زیبای ماهگرد نوزادان با تم یلدا و پاییز


با چیدمان برگ سبز و گل‌های رنگی بهار و تابستان را به عکس های خود بیاورید. می توانید عکس بهاری خود را در باغ یا زیر درختان پرشکوفه بگیرید.

مدل عکس از نوزاد پسر - چندماهمه

 

اگر در اطراف شما مزارع گندم وجود دارد، به راحتی می توانید یک تم عکاسی تابستانی داشته باشید.

عکس نوزاد پسر در ماهگرد تولد - چندماهمه

 

تم عکاسی ماه رمضان در همه خانه ها وجود دارد. قرآن، جانماز، سجاده و چند ظرف از خوراکی های متنوع می‌تواند یک تم عکاسی برای ماه رمضان باشد.

پارچه ماهگرد شاخه زیتون

 

حتی اگر هیچ مناسبت خاصی در پیش ندارید می‌توانید برای ماهگرد ها، سفرها و حتی روزهایی که احساس می کنید کودک شما سرحال و شاد است عکس های زیبا از او بگیرید.

ایده عکس از نوزاد پسر - چندماهمه

 

ایده عکس از نوزاد پسر - چندماهمه

تخته سیاه فانتزی برند چندماهمه

اگر دوست دارید ایده های بیشتری برای عکاسی از پسربچه ها بگیرید می توانید از مقاله مدل عکس نوزاد پسر برای ماهگردهای تولد دیدن نمایید.

2+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.