ایده های متنوع عکس نوزاد هشت ماهه

ایده عکس نوزاد هشت ماهه - چندماهمه

 

چندماهمه / ماهگرد نوزاد – نوزاد هشت ماهه پر جنب و جوش‌تر شده است ولی درک او بیشتر شده و می توانید او را برای عکاسی قانع کنید. در اینجا می توانید ایده های زیبا و ژست های عکاسی برای نوزاد هشت ماهه با توجه به پیشرفت های سنی او را ببینید.

اکنون او دوست دارد اشیا را در دست بگیرد، به اطراف اشاره کند، با دست غذا بخورد و به سوی صدا حرکت کند.

 

ایده عکاسی از نوزاد هشت ماهه در خانه

نوزاد هشت ماهه اکنون والدین و اطرافیان خود را می شناسد. او اهمیت اشیا را درک می کند، مثلا بطری را نشانه شیر خوردن، پتو را نشانه خواب می داند. اگر این مدت مرتب از او عکس گرفته باشید نوزاد دوربین را می شناسد و می فهمد که زمان عکاسی است.

اغلب بچه‌ها گوشی موبایل را نشانه عکاسی و فیلم گرفتن می‌دانند و وقتی گوشی را در دست شما ببینند با نگاه آن را دنبال می کنند. قبل از شروع عکاسی کودک را سیر کنید و غذای مورد علاقه اش را به او بدهید تا در حین کار خوش اخلاق باشد.

 

البته همان‌طور که می‌دانید کودک چندان به حرف شما گوش نخواهد کرد. بهتر است واقع بین باشید و با شکار لحظه ها عکس‌های مناسب بگیرید. سرعت عمل شما در زمان عکاسی مهم است.

از حالت عکاسی متوالی استفاده کنید تا در لحظه چند عکس ثبت شود. در این صورت حداقل یک عکس خوب به دست می‌آورید. روی نوزاد تمرکز کنید تا ببینید کدام حالت بدن و صورت نوزاد برای عکاسی مناسب‌تر است.

 

اگر نوزاد پرجنب و جوش است و اجازه عکاسی نمی‌دهد یا عکاسی از او برای شما دشوار است، می توانید زمانی که خواب است از او عکس بگیرید.

 

نوزاد هشت ماهه می تواند سینه خیز برود که شروع حرکت چهاردست و پا رفتن اوست. دوربین به دست آماده ثبت حرکات او در حین حرکت باشید.

 

می توانید از این پیشرفت حرکتی نوزاد روی زمینه عکاسی، عکس بگیرید. پارچه عکاسی خاطره گزینه مناسبی برای ثبت خاطرات نوزاد در مهمترین پیشرفت های سال اول زندگی است.

 

پارچه خاطراه های نوزاد برای عکاسی از پیشرفت های مهم دوران نوزادی و کودکی

 

نوزاد در هشت ماهگی به راحتی می تواند بنشیند و حتی در حالت نشسته می تواند با اسباب بازی هایش بازی کند. عضلات او قوی شده و برای مدت طولانی تری می تواند در این حالت بماند.

حالت نشسته نوزاد یکی از ژست های مناسب برای عکاسی است. در این حالت بهتر است دوربین را هم‌سطح با کودک بگیرید و عکاسی کنید.

می توانید از وسایل عکاسی مثل تخته سیاه گچی استفاده کنید و اطلاعات سنی و رشد کودک را روی آن بنویسید. این کار علاوه بر زیباتر شدن عکس به ثبت خاطرات شما کمک می کند.

تخته سیاه فانتزی را از فروشگاه خاطره ساز چندماهمه تهیه کنید و عکس های به یادموندنی بگیرید.

 

نوزاد از پنج ماهگی به تدریج نشستن را یاد می گیرد و در هشت ماهگی به راحتی می نشیند. می توانید یکی از ماهگردهای شش الی هشت ماهگی کودک را با ژست نشستن ثبت کنید.

پارچه ماهشمار نوزاد طرح کلاسیک

 

نوزاد هشت ماهه غم و شادی اطرافیان را تشخیص میدهد. او با کودکان همسن خود همدلی می کند، مثلا اگر کودکی در اطراف او گریه کند او نیز به گریه می‌افتد.
در زمان عکاسی لبخند به لب داشته باشید و کارهایی که می دانید کودک با آن به خنده می‌افتد را انجام دهید تا عکس های شاد و جذاب‌تری بگیرید.

تخته سیاه گچی برای نوشتن خاطره در عکس

 

در هشت ماهگی دقت و ظرافت حرکتی نوزاد بیشتر می شود. او می تواند اشیا را با انگشتانش بگیرد و جابجا کند. می تواند غذا یا میوه را با دست بگیرد و به تنهایی بخورد.
این سن شروع یادگرفتن جویدن در نوزاد است و برای غذا خوردن کمی مستقل می شود. در این زمان می توانید با تم عکاسی آشپزی از کودک عکس بگیرید.

 

اگر اولین دندان نوزاد شما تازه در آمده است می توانید با تم جشن دندونی از او عکس بگیرید.

 

اگر می خواهید عکس نوزاد را روی پروفایل شبکه های اجتماعی خود بگذارید، بهتر است نوزاد را نزدیک عدد ماهگرد قرار دهید و  از جلو عکاسی کنید.


بیشتر بخوانید: زیباترین متن‌های ماهگرد نوزاد برای ثبت خاطرات


ایده عکاسی از نوزاد هشت ماهه در مناسبت های مختلف

در زمان عکاسی می توانید زمینه را با توجه به یک مناسبت خاص تزیین کنید. تلفیق پیشرفت حرکتی نوزاد و فصل یا مناسبتی که با آن روبرو هستید، اطلاعات جالبی را در عکس به تصویر می کشد.

تزیین زمینه عکاسی با نمادهای عید نوروز

 

تزیین زمینه عکاسی با هفت‌سین روی پارچه ماهگرد کلاسیک

 

می توانید با چند نماد ساده، نشان دهید که عکاسی در چه فصلی انجام شده است. از نمادهای طبیعی و مصنوعی برای این کار استفاده کنید.

ایده عکاسی از نوزاد در فصل تابستان

 

ایده عکاسی از نوزاد در فصل بهار روی پارچه ماهگرد کلاسیک


ایده های خلاقانه برای عکس هشت ماهگی نوزاد

برای عکس ماهگرد نوزاد می توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید. مثلا از پارچه های ماهگرد استفاده کنید یا روی تخته سیاه های گچی عدد سن نوزاد را بنویسید.
در ساده ترین حالت می توانید با گل، میوه و اسباب بازی های نوزاد، عدد هشت درست کنید و نوزاد را کنار آن قرار دهید و عکس بگیرید.

لینک خرید تخته سیاه گچی برای نوشتن خاطرات در تصویر

 

 

ایده عکس هشت ماهگی نوزاد

 

اگر به عکاسی از نوزاد در خانه علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر دیدن کنید:

 


برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های ماهگرد نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 
آدرس اینستاگرام چندماهمه
کانال تلگرام چندماهمه
کانال پینترست چندماهمه

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.