ایده عکس خانگی نوزاد با نکات موثر در عکاسی

 

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

چندماهمه / عکاسی – در عکس خانگی نوزاد میتوانید تنوع و خلاقیت زیادی به کار ببرید. همچنین وقتی در خانه عکس میگیرید دیگر محدودیت زمانی ندارید و هرزمانی که نوزاد شما سرحال و خوش اخلاق باشد می توانید عکاسی کنید. اگر دوست دارید از کودک خود عکس های زیبا و حرفه ای بگیرید متن زیر را بخوانید و نکات ذکر شده را به کار ببرید.

 

عکس ماهگرد نوزاد با مدل های خلاقانه و جذاب

برای عکاسی از نوزاد و کودک باید حوصله، انرژی و خلافیت داشته باشید. نوزاد از دنیای اطراف خود آگاهی ندارد و این شما هستید که باید کاملا او را درک کنید و زمانی عکاسی را انجام دهید که نوزاد آماده باشد.

مثلا وقتی از خواب بیدار می شود او را سیر کنید سپس کمی با او بازی کنید تا خندان شود بعد کار عکاسی را شروع کنید.
در زمان عکاسی باید دمای هوای محیط را مناسب با نوع لباس نوزاد تنظیم کنید. اگر می خواهید بدون لباس از او عکس بگیرید باید دمای هوا کمی گرمتر از دمای عادی اتاق باشد تا نوزاد آسیب نبیند.

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه - چندماهمه

 

  • عکس نوزادان با تم های پارچه ای

اگر می خواهید از ابتدای تولد نوزاد روند رشد او را ثبت کنید به شما پیشنهاد می کنم از پارچه های ماهگرد نوزاد استفاده کنید. روی پارچه های عکاسی ماهگرد اعداد ماه های تولد از ۱ تا ۱۲ نوشته شده است. تا یک سال می توانید از این پارچه ها استفاده کنید و همه عکس های نوزاد خود را با یک زمینه شیک و با کیفیت روی آن بگیرید.

نکته قابل توجه دیگر این است که شما در هر زمان و هر کجا که باشید می توانید پارچه ماهگرد را با خود ببرید و در فضاهای مختلف عکاسی کنید.

می توانید لباس های مختلف که شبیه گل، خرگوش، زنبور و مدل های فانتزی دیگر تزیین شده اند را به نوزاد خود بپوشانید و تم های جالب برای عکاسی درست کنید.

عکس ماهگرد نوزاد در خانه با تم بهاری - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد مدل زنبوری - چندماهمه

 

این که برای هر یک از ماهگردهای نوزاد چه تزییناتی انجام دهید یا اصطلاحا تم ماهگرد نوزاد شما چه مدلی باشد به سلیقه و خلافیت شما بستگی دارد. ولی می توانید هر دفعه تم عکاسی نوزاد را با توجه به فصل یا مناسبت های زمانی تزیین کنید.

مثلا در بهار با گل های رنگی، در فصل تابستان با برگهای سبز و خورشید و نماد های دریا، در پاییز با برگهای درختان و میوه های پاییزی می توانید تم عکاسی بچینید.

ایده عکس نوزاد با تزیینات خلاقانه - چندماهمه

 

ایده عکس چهار ماهگی نوزاد - چندماهمه

 

  • تم ماهگرد کودک با تزیینات خلاقانه

مزیت عکس خانگی نوزاد این است که شما می توانید از هر وسیله و تزییناتی که دوست دارید برای تزیین زمینه عکاسی استفاده کنید. مثلا اگر موسیقی دوست دارید می توانید با کاغذ، مقوا یا نمد نت‌های موسیقی درست کنید و عکس بگیرید.

می توانید وسایل خاطره انگیز نوزاد خود را روی پارچه های عکاسی بچینید و عکاسی کنید. حتی با استفاده از شال و روسری و لباس های دیگر خود می توانید زمینه های جالب درست کنید. پس همین حالا دست بکار شوید و هنر خود را در عکس های فرزندتان نمایان کنید.

 

 

عکس ماهگرد سوم نوزاد در خانه - چندماهمه

 

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه با پارچه - چندماهمه

 

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه با پارچه - چندماهمه

 

اگر فرصت کافی برای تزیین تم ماهگرد نوزاد ندارید می توانید از تم های آماده استفاده کنید. چندماهمه مدل های زیبایی از تم های عکاسی نوزاد طراحی و تولید کرده است که اغلب از جنس های لطیف مثل نمد هستند و در زمان عکاسی آسیبی به نوزاد نمی رساند.
مثل تم و تزیینات نمدی فانتزی که مدل های قلب، پروانه و ماه و ستاره دارد و تم و تزیینات فصلی که دارای نماد و گل و برگ های چهار فصل سال است.

ایده عکس نوزاد با تم و تزیینات نمدی - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد با تم خلاقانه - چندماهمه

 

عکاسی از نوزاد با عروسک و اسباب بازی ها

یک ایده جالب دیگر برای عکس خانگی نوزاد این است که در تم ماهگرد او از عروسک و اسباب بازی ها استفاده کنید. یا یکی از عروسک های او را در عکس هر ماه در کنارش قرار دهید تا روند رشد او در کنار عروسک نمایان‌تر شود. همچنین می توانید با اسباب بازی های مورد علاقه نوزاد و یا وسایل تزیینی اتاق خواب تم ماهگرد را تزیین کنید.

این کار علاوه بر اینکه عکس های شما را جذاب و دوست داشتنی می کند باعث می شود نوزاد سرگرم شود و در تصاویر چهره شاد و خندانی داشته باشد.

ایده عکس ماهگرد نوزاد با پارچه های عکاسی - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

 

» اگر شما هم صاحب فرزندان دوقلو هستید در مجله چندماهمه می توانید مدل های متنوعی از ژست های زیبای عکاسی از نوزادان دوقلو در منزل را ببینید.

 

  • ایده عکس خانگی نوزاد مدل های ساده و فانتزی

برای عکاسی از نوزاد خود در منزل لازم نیست تم های شلوع و پرکار درست کنید. با یک تزیین ساده ولی شیک و خلاقانه هم می توانید عکس های حرفه ای و زیبا بگیرید. مثلا می توانید دور عدد ماهگرد را با یک حلقه گل مشخص کنید. لباس های نوزاد خود را با گلها ست کنید و عکس بگیرید.

در محصولات چندماهمه مدل های زیبایی از حلقه گل های تزیینی که مناسب عکاسی از نوزاد و تزیین اتاق کودک هستند، وجود دارد. می توانید مدل های متنوع حلقه گل تزیینی رز و حلقه گل برگ زیتون را ببینید.

ایده عکس نوزاد با حلقه گل - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

» اگر نوزاد شما پسر است تنها با یک دست کت و شلوار یا پیراهن های مجلسی با پاپیون و کروات می توانید عکس های زیبا و شیک از او بگیرید.

ایده عکس ماهگرد نوزاد مدل زنبوری - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد با تم خلاقانه - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد با تم خلاقانه - چندماهمه

 

تزیین تم ماهگرد نوزاد در خانه - چندماهمه

 

» اگر نوزاد شما دختر است کار ساده ای در پیش دارید. شما با انواع تزیینات و لباس ها می توانید تم بچینید و عکس های خلاقانه و دوست داشتنی درست کنید. حتی می توانید یک تم ساده بچینید و با ست دامن و تل سر، عکسی فانتری ثبت کنید.

برای عکاسی از نوزاد دختر می توانید از دامن توری (دامن توتو) استفاده کنید. این دامن زیبایی عکس ها را دوچندان می کند و دیگر نیازی به تزیینات مفصل برای عکاسی نخواهید داشت.

آموزش درست کردن دامن توری برای تم ماهگرد نوزاد را در مجله چندماهمه ببینید.

ایده عکس ده ماهگی نوزاد - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد دختر در خانه - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد دختر در خانه - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد دختر در خانه - چندماهمه

 

ایده عکس ماهگرد نوزاد مدل زنبوری - چندماهمه

 

با استفاده از برگ گل، میوه های مختلف، قاب های عکاسی و تخته سیاه می توانید عکس هایی از نوزاد خود بگیرید که در عین سادگی زیبا و خاص باشند. برای انتخاب تم ماهگرد نوزاد خود را محدود نکنید و هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را حداقل یکبار تست کنید و نتیجه را ببنید. با این کار هم عکس های زیباتری به دست می آورید و هم خلاقیت خود را پرورش می دهید.

عکس ماهگرد نوزاد با تم خلاقانه - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد در خانه - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد با آلبوم خاطرات - چندماهمه

 

ایده عکس ماهگرد نوزاد با پارچه های عکاسی - چندماهمه

 

ایده عکس نوزاد با تزیینات خلاقانه - چندماهمه

 

  • ایده تم ماهگرد نوزاد مدل شغل

برای تم ماهگرد کودک خود می توانید از لباس و وسایل مربوط به شغل ها استفاده کنید. مثلا می توانید به نوزاد خود لباس های غواصی یا خلبانی بپوشانید و با چند نماد کوچک تم را تزیین کنید.

با وسایل اسباب بازی یا واقعی شغل های مختلف مثل آشپزی، عکاسی، مکانیکی، پزشکی، پلیسی و ابزارهای موسیقی می توانید تم های ماهگرد زیبا و جالبی درست کنید.

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه با تم غواصی - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد مدل خلبانی - چندماهمه

 

عکس ماهگرد نوزاد مدل عکاسی - چندماهمه

 

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه با تم مکانیک - چندماهمه

 

تزیین تم ماهگرد کودک در خانه با تم شیمیدان - چندماهمه

ایده های جالب عکس ماهگرد نوزاد همراه با دانستنی های مفید


عکس خانگی نوزاد در مراحل مهم سال اول زندگی

عکاسی از نوزاد فقط به ماهگردهای او محدود نمی شود. شما می توانید از عکس العمل ها و حرکات جدیدی که یاد می گیرد و کارهای منحصربفرد او عکس بگیرید. پارچه خاطره های نوزاد مناسب برای ثبت لحظات زیبا و تکرار نشدنی پیشرفت و یادگیری نوزاد شما در سال اول و دوم تولد طراحی شده است.

توانمندی و پیشرفت حرکات و یادگیری بچه ها با هم متفاوت است، ممکن است یک نوزاد در پنج ماهگی برای اولین بار بغلتد و دیگری در شش ماهگی. این یک موضوع طبیعی است و نباید نگران باشید. بهتر است با عکس های زیبا این لحظات را ثبت کنید و لذت ببرید.

برای عکس گرفتن از نوزاد در این مراحل هم می توانید از نکاتی که در بالا ذکر شد استفاده کنید. برای تزیین زمینه عکس اسباب بازی ها، نماد های مناسبتی، برگ گل، چراغ ریسه ای تزیینی و … را در مدل های مختلف روی پارچه عکاسی بچینید و عکس های زیبا خلق کنید.

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی خاطره - چندماهمه

 

مدل عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

چراغ ریسه ای تزیینی را می توانید از فروشگاه آنلاین محصولات چندماهمه تهیه کنید.

همچنین می توانید روی یک تخته سیاه عکاسی اطلاعاتی مثل روز و مناسبت، وزن و قد نوزاد، اولین کلمه ای که گفته و… را بنویسید و عکس بگیرید.

مدل عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی برای کریسمس- چندماهمه

 

مدل عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

مدل عکس خانگی نوزاد با عروسک - چندماهمه

 

ایده عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی خاطره - چندماهمه

 

مدل عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

 

مدل عکس خانگی نوزاد با عروسک - چندماهمه

 

اگر فرزندان بزرگتر دارید می توانید از نوزاد خود همراه با آنها عکس بگیرید. سعی کنید لباس های بچه ها با هم ست باشند و یا رنگ های نزدیک به هم داشته باشند. در این مقاله می توانید مدل های زیبایی از ژست عکاسی از نوزاد در منزل با خواهر و برادر  را ببینید.

مدل عکس خانگی نوزاد با پارچه عکاسی - چندماهمه

مهمترین مراحل رشد نوزاد در سال اول زندگی+ عکس نوزادان


عکاسی از نوزاد در خانه با وسایل مختلف

عکاسی از نوزاد می تواند بدون هیچ مناسبت خاصی باشد. برای عکس خانگی نوزاد می توانید از او در اتاق خودش و با اسباب بازی هایی که دوست دارد عکس بگیرید. می توانید از کودک در حین بازی کردن، راه رفتن، زمانی که خرابکاری کرده و وسایل خانه را بهم ریخته و … عکس بگیرید.

یکی از وسایل محبوب در زمان عکاسی تخته سیاه های گچی است. زیبایی عکس های خانگی به این است که حالت خانه و صمیمیت خانواده در آن مشخص باشد. می توانید خانوادگی با نوزاد خود عکس بگیرید. عکس های نوزاد با پدر و مادر می تواند این صمیمت و محبت را در آینده به او نشان دهد.

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی (6)

 

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی - چند ماهمه

 

ژست عکس ماهگرد کودک با تم یلدا - چند ماهمه

 

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی - چند ماهمه

 

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی - چند ماهمه

 

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی - چند ماهمه

 

» اگر دوست دارید عکس های خانوادگی با نوزاد بگیرید، مقالات مجله چندماهمه می تواند به شما کمک کند:

ژست دونفره عکس نوزاد با مادر در منزل

مدل های زیبای عکس گرفتن نوزاد با پدر در خانه

ژست های زیبای عکس نوزاد با پدر و مادر در خانه

مدل عکس ماهگرد نوزاد با تخته سیاه فانتزی - چند ماهمه

 

مدل عکس ماهگرد نوزاد با وسایل کریسمس - چند ماهمه

برای درست کردن یک تم کریسمس زیبا می توانید آموزش ساخت درخت کاج و دیگر تزییناتی که در عکس بالا آمده است را در مقاله کاردستی های زیبا برای تزیین تم کریسمس ببینید.

 

  • عکس های نوزادان با آلبوم خاطرات کودکی

عکاسی از عکس ها و وسایل خاطره انگیز یک ایده جالب برای داشتن عکس های متفاوت از نوزاد است. حتی می توانید از این ایده برای عکاسی قبل تولد نوزاد خود نیز استفاده کنید. آلبوم خاطرت کودکی، اولین وسایلی که برای فرزند خود خریده اید و عکس های سونوگرافی می توانند یک عکس زیبا و به یادماندنی را به وجود آورند.

 

ژست عکس ماهگرد کودک با آلبوم خاطرات کودکی - چند ماهمه

 

ژست عکس ماهگرد کودک با آلبوم خاطرات کودکی - چند ماهمه

 

 

 

 

  • ایده های جالب برای عکس آلبوم نوزاد

جعبه خاطرات کودکی برای نگهداری آلبوم خاطرات، عکس های چاپ شده و همه وسایل خاطره انگیز کودکی به کار می رود. این مدل عکس های خلاقانه هم می تواند در آلبوم خاطرات کودک شما ثبت شود.

 

ژست عکس ماهگرد کودک وسایل خانه - چند ماهمه

تم عکاسی نوزادان برای کریسمس و زمستان

 

آلبوم کامل عکس نوزادان با تم یلدا و پاییز

 

یک ایده: برای تزیینات تولد و یا تم ماهگرد کودک می توانید گل های کاغذی بزرگ و کوچک درست کنید و یک تم زیبای گل گلی داشته باشید. آموزش درست کردن گل کاغذی بزرگ  را در مجله چندماهمه ببینید.

 

سخن آخر: از همه همراهان گرامی چندماهمه تشکر می کنیم که عکس های زیبا و خاطره انگیز بچه هاشون رو برای ما فرستادند. امیدواریم بتوانیم با ایده های نو و طراحی های شگفت انگیز کار عکاسی از نوزاد و کودکان رو برای شما ساده تر کنیم.


اگر دوست دارید ایده های بیشتری از عکس خانگی نوزاد با تم های زیبا و خلاقانه ببینید، به پیج شبکه های اجتماعی ما سر بزنید: 
آدرس اینستاگرام چندماهمه
کانال تلگرام چندماهمه
کانال پینترست چندماهمه


 

 

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.