چگونه مي توانم محصولات چند ماهمه را خريداری کنم؟


1- براي خريد محصولات چندماهمه ابتدا به صفحه محصولات برويد. از طریق دکمه خرید آنلاین محصولات یا منوی بالای سایت می توانید وارد صفحه محصولات شوید.

 


 2- روی نام محصول مورد نظر خود بزنید تا صفحه اطلاعات آن باز شود.  بعد  دکمه افزودن به سبد خريد  را انتخاب کنيد.




3- در صفحه خريد مي توانيد تعداد محصول مورد نظر را مشخص کنيد. اگر قصد داريد محصولات ديگر سايت را نيز خريداری کنيد  دکمه افزودن محصول ديگر را انتخاب کنيد. با این کار به صفحه محصولات سايت منتقل می شوید می توانيد محصولات ديگر را هم به سبد خريد خود اضافه کنيد و يکجا هزينه آنها را بپردازيد. در غير اين صورت دکمه بريم مرحله بعد را انتخاب کنيد.

 


 اگر قبلا در سايت ثبت نام نکرده ايد ابتدا بايد ثبت نام کنيد. پس از ثبت نام و ورود به سايت می توانيد روند خريد خود را ادامه دهيد.

 


4- در این مرحله بايد اطلاعات پستی خود مثل آدرس را وارد نماييد. در وارد کردن اطلاعات کاملا دقت کنيد زيرا پس از ثبت نهايي سفارش امکان تغيير اطلاعات وجود ندارد.

 


5- مرحله بعد انتخاب روش ارسال سفارش است. سفارشات در حالت معمول 1 الی 3 روز برای تهران و اصفهان و 3 الی 5 روز برای دیگر شهرها دست شما مشتری خواهد رسيد.
اگر می خواهيد سفارش سريع تر به شما تحويل داده شود می توانيد از گزينه پست تيپاکس استفاده کنيد. در روش تیپاکس شما باید هزینه پست را هنگام دریافت سفارش درب منزل پرداخت کنید
در انتها روی دکمه ثبت اطلاعات و ادامه خريد کليک کنيد.

توجه: در صورتی که جشنواره ارسال رایگان داشته باشیم، ارسال از طریق تیپاکس رایگان نیست و این امکان صرفا برای ارسال با پست سفارشی می باشد.

 


6- در این مرحله می توانيداطلاعات خريد خود را ببينيد  و در صورت نياز آن را ويرايش کنيد. در صورتی که از طرف سایت چندماهمه کد تخفیف دریافت کرده اید، کد را در کادر کد تخفیف وارد کرده و دکمه اعمال کد را بزنید. 
بعد از چک کردن اطلاعات خود باید برای پرداخت هزینه اقدام کنید.


 

7- در سایت چندماهمه به دو روش می توانيد هزینه سفارش را پرداخت کنيد:

پرداخت آنلاين: با اين روش به راحتی به درگاه پرداخت بانک متصل می شويد و می توانيد با اطلاعات کارت بانکی خود و رمز دوم، هزينه را پرداخت کنيد.

 


پرداخت کارت به کارت: در اين روش بايد ابتدا مبلغ را برای شماره کارت ذکر شده، کارت به کارت کنيد. سپس کد پيگيری تراکنش و تاريخ واريز را در فرم وارد کرده و روی دکمه قطعی شدن سفارش کليک کنيد.


 

8- بعد از ثبت نهایی سفارش یک sms شامل کد سفارش برای شما ارسال می شود.


فیلم راهنمای کامل خرید از سایت چندماهمه

توجه: برای بزرگ شدن نمایش فیلم در موبایل، روی دکمه مربع که در گوشه سمت راست پایین فیلم قرار دارد بزنید تا نمایش فیلم تمام صفحه شود.