مکعب اسم، اکسسوری چوبی برای درست کردن اسم با حروف لاتین

ویژگی‌های محصول:
  • سایز هر مکعب: 5*5*5 سانتی‌متر
  • کاربردی: عکاسی و دکوراسیون
  • جنس: چوب مرغوب
  • تعداد مکعب‌ها: همه حروف لاتین (طبق اسم انتخابی شما)
  • نمایش حروف انگلیسی به صورت حک شده و دائمی

مکعب اسم از برند چندماهمه، یک اکسسوری فانتزی و کاربردی برای درست کردن اسم و یا هر کلمه دیگری‌ست که دوست دارید. می‌توانید از این مکعب حروف، برای تولد و مناسبت‌های خاص دیگر استفاده کنید. این مکعب‌ها، برای گذاشتن روی میز و یا شلف محل‌کار، اتاق کودک و یا جزیی از خرید سیسمونی نوزاد، انتخاب شیک و جذابی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مکعب‌های چوبی، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رنگ :
اسم مدنظر خود را با حروف لاتین در فیلد زیر بنویسید:

... تومان

توضیح محصول

مکعب حروف چیست؟

مکعب چوبی حروف چندماهمه، مکعبی برای درست کردن اسم است و با استفاده از آن می‌توانید زیبایی عکس‌های‌تان را در مناسبت‌های مختلف چندین برابر کنید. همچنین به عنوان اکسسوری‌ سیسمونی نوزاد و یا وسیله‌ای تزیینی برای گذاشتن در هر جای خانه یا محل‌کار نیز کاربرد دارند.

نکته مهم: از آنجایی که چوب طبیعی بافت‌های مختلفی دارد، با قرار گرفتن مکعب‌ها در کنار هم، ظاهر اسم موردنظر شما، قشنگ‌تر  و جذاب‌تر خواهند شد.

برای خرید، اسم یا کلمه موردنظرتان را به لاتین وارد کنید و بعد از آن تعداد مکعب‌های نهایی برای اسم موردنظر شما مشخص می‌شود و می‌توانید خریداری کنید.


چگونه می‌توانم از مکعب چوبی حروف استفاده کنم؟

به طور خلاصه کابردهای این مکعب‌ها به شرح زیر است:

• به عنوان یکی از وسایل سیسمونی و اکسسوری تزیینی برای اتاق نوزاد و کودک برای قرار دادن روی میز یا شلف.

• با خریداری حروف اسم فرزندتان، می‌توانید برای عکاسی ماهگرد، جشن‌های تولد و یا هر مناسبت خاص دیگر از آن‌ها استفاده کنید.

• وسیله‌ای تزیینی برای خانه و محل کار.

در کنار این مکعب‎‎‌ها، می‌توانید از مکعب تاریخ‌شمار ویژه و تخته سیاه‌ها استفاده کنید. حتی قرار دادن این مکعب‌های چوبی روی پارچه‌های ماهگرد هم ایده جذاب و زیبایی است که علاوه بر مشخص کردن سن فرزندتان، می‌توانید اسم او را هم درست کنید و زیبایی عکس‌های‌تان را چندین برابر کنید.


از مشتریان ما ایده بگیرید

در بخش گالری تصاویر چندماهمه و همچنین پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ما می توانید مدل های زیبا و خلاقانه ایده عکس نوزاد و کودک که مشتریان ما با محصولات چند ماهمه گرفتند را ببینید و ایده بگیرید.


به گالری تصاویر چند ماهمه بپیوندید

شما هم می توانید عکس های ماهگرد یا  عکس های خاطره انگیز نوزاد خود را در بخش داشبورد کاربر وارد کنید تا در گالری تصاویر چندماهمه نشان داده شوند. همچنین می توانید عکس و فیلم های خود را در تلگرام برای ما ارسال کنید و یا عکس را در اینستاگرام خود گذاشته و ما را با عبارت chandmahame@ در آن تگ کنید. ما عکس های برگزیده را در صفحه اینستاگرام با دیگران به اشتراک می گذاریم تا آنها نیز از خلاقیت و ایده های شما الگو بگیرند.


ادامه مطلب
تصاویر دلبندان شما
مکعب_چوبی_اسم-33593
مکعب_چوبی_اسم-45631
مکعب_چوبی_اسم-45633
مکعب_چوبی_اسم-41587
مکعب_چوبی_اسم-45637
مکعب_چوبی_اسم-41830
مکعب_چوبی_اسم-41330
مکعب_چوبی_اسم-41586
مکعب_چوبی_اسم-48192
مکعب_چوبی_اسم-41834
مکعب_چوبی_اسم-48048
مکعب_چوبی_اسم-50894