استند اعداد طرح حیوانات

ویژگی‌های محصول:
  • تهیه شده از چوب و MDF
  • سایز تقریبی ۱۲*۱۶ سانتی‌متر
  • ضخامت ۲۱ میلی‌متر

استند اعداد حیوانات طراحی شده برای نشان دادن اعداد و مناسبت‌های خاص هم به صورت ایستاده و هم خوابیده برای عکس گرفتن

قیمت هر تک عدد :

169000 تومان
اعداد مدنظر خود را در فیلد زیر بنویسید: مثلا ۰۱۲۳۴

... تومان

توضیح محصول

استند اعداد چوبی طرح حیوانات

یکی از بهترین تزئین‌ها برای نمایش عدد سال تولد کودکان، استفاده از استند عدد با تم حیوانات بوده که به نام سافاری نیز معروف است. این ابزار به صورت اختصاصی برای حیوانات مختلف با اعداد متفاوت، در سایزهای متنوع وجود دارد. این استندها دارای پایه مخصوصی هستند که می‌توان به صورت ایستاده روی میز برای تزئین جشن تولد از آنها استفاده کرد. علاوه بر زیبایی ایجاد شده در تزئین، می‌توانید آن را با تم حیوانات در تولد نیز ست کنید. در ادامه استند اعداد چوبی با تم حیوانات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استند تم تولد حیوانات

از استند تم تولد می‌توان هنگام عکاسی برای نشان دادن سن ماهگرد نوزاد یا بیان عدد سال تولد استفاده کرد و عکس‌های تولد شیک تهیه کرد. با قرار دادن این اعداد روی میز یا روی پارچه تم ماهگرد می‌توانید به نمای عکس و تزئین محل جشن تولد زیبایی خاصی ببخشید.

استند اعداد چوبی طرح حیوانات یکی از پرطرفدارترین و به روزترین لوازم تزئینی برای جشن تولد کودک است که بهترین ایده ماهگرد نیز محسوب می‌شود. این استندها دارای جنس ام دی اف هستند که ابعاد آن‌ها معمولا ۱۲*۱۸ سانتی‌متر است و ضخامتی حدود دو و نیم سانت نیز دارند. این وسایل تزئینی به راحتی قابل حمل هستند و مناسب با سلیقه هر فرد دارای طرح حیوانات مختلف طراحی شده است که می‌توان به آسانی وسایل و ظروف تولد، کیک و همچنین لباس کودک را با این استند ست کرد. این نوع تزئین در میان کودکان محبوبیت زیادی دارد، به طوری که کودک با دیدن این تم تولد شیک به وجد می‌آید. 

استند عدد سال تولد

در گذشته با گذاشتن شمع روی کیک تولد همه چیز به صورت ساده برگزار می‌شد، اما امروزه با تعیین تم تولد استندی مناسب با آن برای قرار گرفتن روی میز کنار کیک نیز در نظر گرفته می‌شود که زیبایی عکس و حتی تم ماهگرد نوزاد را دو چندان می‌کند. با خرید تم‌های چوبی از بازار می‌توان به زیباتر شدن جشن خود کمک بسیاری کنید.

خرید استند اعداد با تم حیوانات

با خرید استند چوبی اعداد با تم حیوانات جنگل برای نشان دادن عدد سال تولد، علاوه بر خاص کردن تزئین محل جشن تولد، می‌توانید از آن به دفعات مختلف نیز استفاده کنید، زیرا جنس این وسیله طوری است که ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر آن استفاده از استند عدد می‌تواند بهترین ایده ماهگرد برای عکاسی از نوزاد باشد.

تزئین تولد با استند اعداد چوبی طرح حیوانات

معمولا استفاده از اعداد برای بیان عدد سال تولد مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا استفاده از طرح‌های متنوع با وسیله تزئینی جدید می‌تواند به جشن تولد شما جلوه دو چندانی ببخشد، علاوه بر آن کودک و مهمانان شما از این تم تولد نهایت لذت را خواهند برد.

کلام آخر

برای نشان دادن عدد سال تولد، بهترین انتخاب، استند چوبی عدد با طرح حیوانات محسوب می‌شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طبق معرفی استند اعداد چوبی طرح حیوانات در این مقاله می‌توانید به راحتی این وسیله را با سایر وسایل تولد ست کنید. علاوه بر آن می‌توانید آن را به عنوان تزئین عکس ماهگرد نوزاد نیز مورد استفاده قرار دهید. مزیت انتخاب این تم تولد، انتخاب رنگ و طرح متنوع در اقلام تولد بدون محدودیت سنی و جنسیت برای کودکان است. این تم به قدری تنوع دارد که هر سلیقه‌ای می‌تواند به راحتی آن را انتخاب کند.