انواع دفتر خاطرات چندماهمه

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

همه ما در زندگی خاطرات زیادی داریم که باید ثبت شوند؛ چون با گذر زمان ممکنه جزئیات اون رویدادها رو فراموش کنیم، رویدادهایی که ممکنه فقط یه بار در زندگی هر کسی رخ بده مثل ازدواج، بارداری، بچه دار شدن و … .

دفتر خاطرات یکی از چیزهایی هست که به ما کمک میکنه تا خاطرات‌مون رو برای همیشه ثبت کنید. حالا اگه این دفترها،‌شبیه آلبوم خاطرات باشن، به نظرتون جذاب نیست؟ یعنی هم جای نوشتن داشته باشه،‌ هم جای چسبوندن عکس و هم طراحی‌شون جذاب و اختصاصی باشه؟ اگه طرفدار این از دفترهای ثبت خاطره هستید، در این مطلب همراه ما باشید.

 

خب حالا سوال اینه شما جزء کدوم دسته هستید:

دسته اول: دوست دارید توی یه دفتر معمولی خاطراتتون رو بنویسید؟

دسته دوم: ترجیح میدید خاطراتتون رو توی دفتر خاطراتی بنویسید که هم خوشگل هستند، هم طراحی اختصاصی دارند، و هم خیلی از جزئیات که ممکنه برای ثبت خاطره‌ها در نظر نگرفته باشید رو بهتون یادآوری کنند؟

اگه جزء دسته دوم هستید، در این مطلب چند ماهمه همراه ما باشید.

نکته قابل توجه دیگه اینه که شما میتونید از این دفترهای خاطرات در عکاسی از نوزاد هم استفاده کنید. در ادامه چندین ایده برای عکاسی با این محصولات رو هم برای شما گذاشتیم.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

 

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

  • آلبوم خاطرات کودکی
  • دفتر داستان کودکی
  • دفتر داستان بارداری
  • کارت خاطرات اولین ها

 

دفترهای خاطرات ما انواع مختلفی دارند و طراحی جالب و منحصر به فردشون، زیبایی اونها رو چندین برابر کرده. این دفترها بسیار کاربردی هستند و هر کدوم از اونها کاربرد خاص خودشون رو دارند.

توی این مطلب سعی داریم تا در مورد هر کدومشون توضیح مختصر و کافی بدیم و اونها رو با هم مقایسه کنیم تا برای خریدشون بتونید به راحتی تصمیم بگیرید و از خریدتون راضی باشید.

دفتر خاطرات چندماهمه شماره یک:آلبوم خاطرات کودکی

 

آلبوم خاطرات کودکی چندماهمه، جایی برای ثبت لحظات و خاطرات شیرین دوران بارداری، زایمان و رویدادهای مهم مربوط به نوزاد از بدو تولد تا پنج سالگی است.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

در آلبوم خاطرات کودکی هم میتواند عکس بچسبانید، و هم بنویسید. برای سایز عکس‌ها در این دفتر محدودیتی وجود ندارد (البته بزرگتر از سایز A4 نمی‌تواند عکس بچسبانید).

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

در این آلبوم می‌توانید خاطرات مربوط به دوران بارداری، تولد نوزاد، رویدادهای مهم دلبندتان تا یک سالگی (به صورت ماهیانه) رو ثبت کنید، در این آلبوم، پاکتی برای قرار دادن عکس و دستبند بیمارستان نوزاد، پاکتی برای قرار دادن اولین کوتاهی مو نوزاد نیز قرار داده شده است.

در آلبوم خاطرات می‌توانید اثر کف پای نوزاد و اولین‌های نوزاد مثل: اولین دندان، اولین سفر، اولین نوروز و اولین‌های دیگه رو ثبت کنید.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

برای نوشتن کارهای بانمک نوزاد و چیزهای مورد علاقه او نیز جای مشخصی در آلبوم وجود داره.همچنین در این آلبوم می‌تونید برای کوچولوتون نامه هم بنویسید.

چگونه یک آلبوم خاطرات کودکی برای فرزندم درست کنم؟


دیدن صفحات و خرید آلبوم خاطرات کودکی 


 

دفتر خاطرات چندماهمه شماره دو: دفتر داستان کودکی

 

دفتر دیگه‌ای از برند چندماهمه که به کمک اون میتونید خاطرات دوران بارداری تا به دنیا آمدن نوزاد و تا ۵ سالگی دلبندتان را ثبت کنید.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

اطلاعات قابل ثبت در دفتر داستان کودکی کاملاً مشابه با آلبوم خاطرات کودکی است که پیش‌تر در مورد اون صحبت شد؛ اما تفاوتی که دارند اینه که، در دفتر داستان، عکس‌های کمتر با سایز کوچکتر می‌تونید بچسبونید، و به همین دلیل از لحاظ قیمت ارزان‌تر و از لحاظ اندازه کوچکتر از آلبوم خاطرات است.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه


دیدن صفحات و خرید دفتر داستان کودکی 


 

دفتر خاطرات چندماهمه شماره سه: دفتر داستان بارداری

 

دفتر داستان بارداری چند ماهمه، دفتری برای ثبت خاطرات دوران بارداری مامان‌ها است. با تکمیل این دفتر مادر به خودش هم اهمیت می‌دهد و علاوه بر ثبت خاطرات دلبندش در آینده، خاطرات مختص خود در دوران بارداری رو هم ثبت می‌کند.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

دفتر بارداری بخش‌های مختلف و جذاب زیادی دارد؛ در این دفتر تاریخ شروع و پایان بارداری، اطلاعات جزئی مربوط به هفته چهارم تا چهلم بارداری مثل تاریخ اون روز، شمارش معکوس روزهای باقی‌مانده تا پایان بارداری، برنامه‌هایی که در اون هفته دارید، بهترین و بدترین خاطرات اون هفته، اینکه اون هفته برای شما سریع گذشته یا کند، ویارهای مادر در اون هفته، نشان دادن نوع احساس‌تان در اون هفته رو میتونید بنویسید و علامت بزنید.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

می‌توانید در این دفترچه فانتزی عکس‌های سونوگرافی و عکس‌های شکم‌تون رو هم بچسبانید.

در این دفتر سوال‌های جالبی پرسیده شده که شاید جواب دادن به آنها برای شما جذاب باشد؛ مثلاً اینکه وقتی متوجه شدید باردار شده‌اید احساس و واکنش‌تان چه بوده است و … .


دیدن صفحات و خرید دفتر داستان بارداری


 

کارت خاطرات اولین‌ها

 

یکی دیگه از محصولات خاطره سازه چندماهمه، کارت خاطرات اولین‌ها است.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

این کارت‌ها مربوط به زمان به دنیا آمدن ،یک روزگی، یک هفتگی، دو هفتگی، سه هفتگی، یک ماهگی تا ۱۲ ماهگی نوزاد، اولین بار که کودک خندیده، غلتیده، نشسته، چهار دست و پا رفته، راه رفتن، در دندان درآوردن، اولین بار که غذای جامد چشیده، ایستاده، خندیده و اولین نقاشی، نوزاد می‌شود.

انواع دفتر خاطرات چندماهمه

می‌توانید روی این کارت‌ها تاریخ بزنید و اگر دوست داشته باشید توضیحات مختصری درباره اون رویداد در پشت کارت بنویسید و در عکس ماهگرد نوزاد از اونها استفاده کنید و یادگاری نگهدارید.


 خرید کارت خاطرات اولین‌ها 


در آینده نزدیک،‌ چندماهمه دفتر خاطرات بیشتری رو برای شما آماده خواهد کرد که قطعا برای‌تان جذاب و کاربردی هستند، پس لطفا صبور باشید و اینستاگرام چندماهمه رو دنبال کنید تا جزء کسانی باشید که این محصولات رو با پیشنهادهای ویژه خریداری می‌کنند.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.