آموزش اپلیکیشن baby story برای تزیین عکس نوزاد

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

چند ماهمه / آموزش – در این آموزش می خواهیم روش استفاده از اپلیکیشن baby story را به شما بیاموزیم. این اپلیکیشن برای ویرایش و تزیین عکس نوزاد استفاده می شود. در این نرم افزار می توانید تصویر نوزاد خود را ویرایش کنید، به آن کپشن، استیکر و متن اضافه کنید و به صورت دلخواه آن را ببرید. ابتدا اپلیکیشن baby story را از بازار یا گوگل پلی دانلود کنید. سپس آن را روی موبایل نصب کرده و اجرا کنید.

 

چگونه از اپلیکیشن baby story استفاده کنم؟

وقتی اپلیکیشن را اجرا کردید باید یک عکس برای ویرایش انتخاب کنید. با انتخاب آیکن دوربین می توانید در همان لحظه عکس بگیرید و با انتخاب آیکن دوم می توانید از گالری تصاویر خود یک عکس را برای ویرایش انتخاب کنید. وقتی عکس مورد نظر را انتخاب کردید روی آیکن تیک که بالای صفحه قرار دارد بزنید تا به بخش ویرایش تصویر بروید.

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

در این نرم افزار پنج سری ابزار وجود دارد که با کمک آنها می توانید کارهای متنوع و مختلفی روی عکس نوزاد خود انجام دهید. اکنون هر یک از این ابزار ها را برای شما توضیح می دهیم.

 

۱- ابزار استیکر : وقتی این ابزار را انتخاب می کنید لیستی از استیکرهای مختلف برای شما باز می شود. نام هر لیست پایین صفحه نوشته شده است که با توجه به آن می توانید شکل های مورد نظرتان را پیدا کنید.

روی هریک از استیکرها که بزنید برای شما انتخاب می شود و روی عکس با یک قاب ظاهر می شود. می توانید رنگ استیکر را با پالت رنگ پایین صفحه عوض کنید. همچنین می توانید با گرفتن و کشیدن گوشه کادر که روی تصویر مشخص کرده ایم، اندازه استیکر را تغییر دهید.

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

۲- ابزار فیلتر جادویی: این ابزار برای تغییر رنگ و مدل عکس می باشد. آن را انتخاب کنید، همانطور که می بینید در پایین صفحه آیکن های مختلفی وجود دارد که می توانید عکس خود را با استفاده از آنها به شکل های مختلفی در آورید. هر یک از مدل ها را که انتخاب کنید یک فیلتر روی صفحه قرار می گیرد که با  آن می‌توانید میزان تغییر روی عکس را تعیین کنید.

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

۳- ابزار ویرایش: با این ابزار می توانید میزان نور و رنگ عکس خود را تغییر دهید. مثلا عکس را تیره تر، روشن تر، کمرنگ و یا پررنگتر کنید. همچنین می توانید قسمت های اضافی عکس را برش دهید.

 

۶- ابزار متن: با این ابزار می توانید متن دلخواه خود را روی عکس بنویسید. روی ابزار متن بزنید تا یک کادر متن روی عکس بیاید. با استفاده از پالت رنگ پایین صفحه می توانید رنگ متن را عوض کنید.
در گوشه بالا سمت راست یک حرف T نوشته شده است که با انتخاب آن لیست فونت های متنوع برای شما باز می شود. در صورتی که متن شما انگلیسی باشد می توانید فونت را عوض کنید. برای خط فارسی تنوع فونت وجود ندارد. در گوشه پایین سمت راست کادر امکان بزرگ و کوچک کردن متن وجود دارد.

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

۵- ابزار چرخش: با ابزار چرخش می توانید عکس را به جهت های مختلف بچرخانید. همچنین می توانید عکس را وارونه کنید و یا حالت آینه ای روی آن اعمال کنید.

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

وقتی همه تغییرات دلخواه را روی عکس نوزاد خود انجام دادید، باید عکس را ذخیره کنید. برای این کار باید روی آیکن ذخیره که در بالای صفحه وجود دارد بزنید. با استفاده از آیکن اشتراک گذاری می توانید عکس نوزاد را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

 

عکس نوزاد قبل و بعد از ویرایش با اپلیکیشن baby story

آمورش نرم افزار baby story برای ویرایش عکس نوزاد - چند ماهمه

 

این عکس زیبا توسط مشتری خوبمون روی پارچه خاطره های نوزاد برند چندماهمه گرفته شده. شما هم می توانید عکس های زیبا و ماندگار از ماهگرد نوزاد و اولین رویداد های مهم زندگی او بگیرید. همچنین با استفاده از پارچه ماهگرد نوزاد در مدل های مختلف می توانید روند رشد نوزاد خود را به صورت ماه به ماه ثبت کنید.

⇐ می توانید ایده های زیبا و خلاقانه عکس ماهگرد مشتریان ما را در مطلب ایده عکس ماهگرد نوزاد همراه با دانستنی های مفید ببینید.

 

نکات مورد توجه:

۱- بعد از ذخیره عکس امکان ویرایش آن وجود ندارد.

۲- عکس ماهگرد نوزاد که با این نرم افزارها ساخته می شود کیفیت خوبی ندارد و برای چاپ مناسب نیست.

۳- لینک دانلود اپلیکیشن:  baby story app

19+

یک دیدگاه در “آموزش اپلیکیشن baby story برای تزیین عکس نوزاد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.