با آلبوم خاطرات کودکی، تک تک لحظات باارزش زندگی نوزادتان را ثبت کنید

 

چندماهمه/عکاسی – پدر و مادر شدن یکی از شیرین‌ترین حس‌های دنیاست که قلب را به وجد می‌آورد و خاطرات دوران انتظار برای نوزاد و بزرگ کردن او بسیار ناب و تکرار نشدنی‌ست. ثبت این خاطرات و اولین تجربه‌های نوزاد، باعث می‌شود این لحظه‌های خاص هم برای شما و هم برای فرزندتان در آینده تا همیشه ماندگار شود. داشتن یک آلبوم خاطرات کودکی، یکی از بهترین راه‌ها برای ثبت این خاطرات است.

 

آلبوم خاطرات کودکی

همه‌ی ما در کودکی و نوجوانی فکرِ نوشتن خاطراتمان در یک دفتر را از سر گذرانده‌ایم و یا دفتر خاطراتی داشتیم و روزانه، هفتگی یا در مواقع خاص خاطراتمان را در آن می‌نوشتیم. مرور خاطرات گذشته و تفییراتی که از آن زمان تاکنون داشتیم همیشه جذاب و به یاد ماندنی‌ست. خاطراتی که لحظه لحظه در کنار هم، اکنونِ ما را تشکیل داده‌اند.

حال، چه چیزی زیباتر از این که یکی از شیرین‌ترین خاطرات دنیا، یعنی پدر یا مادر شدن را ثبت کنیم؟ ولی به شکلی متفاوت…

 

چه خاطراتی از نوزاد را ثبت کنیم؟

می‌توانید دفتری بردارید و از زمان بارداری تا بزرگ شدن نوزادتان تمام لحظات شیرین زندگی او را بنویسید، می‌توانید صفحه‌ای در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی درست کنید و خاطرات و عکس‌های او را لحظه به لحظه به اشتراک بگذارید. اما بهترین راه برای حفظ و نگه‌داری طولانی مدت این خاطرات چیست؟ متن و عکس در کنار هم در یک آلبوم خاطرات زیبا. ثبت خاطرات نوزادتان هیچگاه راحت‌تر از این نبوده است.

چه خاطراتی را باید ثبت کنیم؟ اصلا نیازی به فکر کردن نیست… ۸۸ صفحه اختصاصی برای شما طراحی شده که می‌توانید خاطراتتان از ابتدای دوران بارداری تا ۵ سالگی نوزاد را بنویسید. هچنین می‌توانید عکس‌هایتان را در هر سایز و تعداد دلخواه در هر صفحه بچسبانید.

آلبوم خاطرات کودکی ، متفاوت با آن چه تاکنون دیده اید

 

آلبوم خاطرات کودکی شامل صفحات مختلفی برای تک تک مناسبات و خاطرات کودک از جمله روز تولد، شجره نامه، اولین اصلاح مو، اثر کف پا، اولین دندان، یک ماهگی تا پنج سالگی و… است که می‌توانید در آنها از خاطراتتان، حستان به کودک و اتفاقات جالب و بامزه بنویسید. این صفحات را با هم مرور می‌کنیم و ایده‌های مختلف عکس آنها را با هم می‌بینیم.

 

داستان کودکی به نام …

اولین صفحه “آلبوم خاطرات کودکی تو” صفحه‌ی داستان کودکی به نام … است که می‌توانید عکس سونوگرافی جنینتان را در آن بچسبانید و اسم کودکتان را بنویسید، حتی می‌توانید یک نقاشی از تصوری که از کودکاتان دارید در آن بکشید.

 

 

ما یک کودک داریم

در صفحه بعدی حستان از بچه‌دار شدن و حالی که با شنیدن این خبر تجربه کردید را می‌توانید ثبت کنید، اولین افرادی که خبر را به آنها گفتید چه کسانی بودند، چگونه خبر را اعلام کردید و چه نام‌هایی را انتخاب کردید.

 

 

 

زمان بارداری

در صفحات بعدی می‌توانید زمان زایمان، تاریخ لگد زدن، ویارها، احساس پدر و مادر، تغییرات جسمی،  اتفاقات و عکس‌های مربوط به بارداری را ثبت کنید.

 

 

جشن سیسمونی

می‌توانید در مورد جشن سیسمونی، وسایلی که خریداری شده و حس و حال مهمان‌ها بنویسید و عکس آنها را بچسبانید.

 

خوش آمدی به دنیا

در این صفحه می‌توانید اطلاعات و مشخصات کامل نوزاد نظیر تاریخ و زمان تولد، قد و وزن، رنگ چشم، رنگ مو، نام دکتر و بیمارستان را یه همراه تصاویری از نوزاد تازه متولد شده ثبت کنید.

 

داستان تولد

در صفحات بعدی، پاکتی برای نامه به نوزاد قرار دارد که می‌توانید در زمان بارداری یا هنگام تولد او، نامه‌ای بنویسید و در این پاکت نگه‌داری کنید تا در آینده بخواند و احساس خوب این لحظه شما را دریافت کند. در صفحه کنار آن صفحه‌ای با نام داستان تولد وجود دارد که می‌توانید اتفاقات جالب و زیبای زمان تولد را ثبت کنید.

 

اثر کف پا

یکی از جالب‌ترین قسمت‌های آلبوم خاطرات کودکی، در نظر گرفتن صفحه‌ای برای ثبت اثر کف پای نوزاد است. برای این کار می‌توانید از استامپ یا رنگ‌های خوراکی استفاده کنید.

 

 

 

 

اولین اصلاح مو

یکی دیگر از صفحات پرطرفدار آلبوم خاطرات کودکی، صفحه “اولین اصلاح مو” است که در آن گاکتی برای نگه‌داری اولین موی اصلاح شده‌ی نوزاد قرار دارد. در زیر پاکت نیز می‌توانید اطلاعات مربوط یه آن خاطره را یادداشت کنید.

 

 

 

شجره‌نامه

صفحه‌ی شجره‌نامه صفحه‌ایست که می‌توانید اطلاعات خودتان، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و جدها را وارد کنید.

 

 

ماهگرد و سالگرد تولد نوزاد

از یک ماهگی تا دوازده ماهگی نوزادتان را می‌توانید در صفحات جداگانه‌ای همراه با تصاویرشان نگه‌داری کنید. همچنین صفحاتی با تیتر یک سالگی تا پنج سالگی وجود دارد که می‌توانید تولد کودک را در آنها ثبت کنید.

 

 

 

 

ایده‌های مختلف عکاسی با آلبوم خاطرات کودکی

در ادامه می‌توانید ایده‌های متنوع عکاسی با آلبوم خاطرات کودکی و صفحات دیگر آن را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن عکس‌های بیشتر و راهنمایی در مورد صفحات آلبوم می‌توانید مطالب زیر را مطالعه کنید:

چگونه یک آلبوم خاطرات کودکی برای فرزندم درست کنم؟

مدل‌های جذاب و ساده برای عکس حاملگی

زیباترین متن‌های ماهگرد نوزاد برای ثبت خاطرات

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.