ایده عکس نوزاد ۹ ماهه با وسایل مختلف در خانه

 

 

چندماهمه / ماهگرد کودک – هرچه کودک بزرگتر می شود عکس گرفتن از او سخت‌تر خواهد شد، ولی سوژه ها و ژست های بیشتری برای عکاسی به وجود می آید. نوزاد ۹ ماهه می تواند بنشیند، چهاردست و پا برود، بایستد و بعضی کلمات را ادا کند. او اکنون عضلات قوی تری دارد، پس باید منتظر ژست‌ها و حالت های بدنی پیشرفته‌تری از او باشید.

در اینجا می خواهیم ایده و مدل هایی از عکس نوزاد ۹ ماهه را نشان دهیم که با پیشرفت‌های جسمی و ذهنی او مطابقت دارد.

 

ایده عکس نوزاد ۹ ماهه در خانه

نوزاد ۹ ماهه پیشرفت های حرکتی چشم گیری دارد که می تواند برای عکاسی مناسب و البته سخت و غیرقابل کنترل باشد. او می تواند چهار دست و پا برود، با ژست این پیشرفت می توانید عکس های جالبی بگیرید. برای ثبت این حرکت باید سریع باشید و از روش عکس برداری متوالی استفاده کنید.

زمینه مورد نظر را آماده کنید و نوزاد را در حالت چهاردست و پا قرار دهید. سپس در جای مناسب بایستید و عکس های متوالی از او بگیرید.

لینک خرید پارچه عکاسی خاطره های نوزاد

 

 

نوزاد از هفت یا هشت ماهگی می تواند بنشیند. در ۹ ماهگی مدت طولانی‌تری می‌نشیند و در همین حالت می تواند با اسباب بازی های خود بازی کند.

تخته سیاه فانتزی برای نوشتن اطلاعات در تصویر

 

مکعب تاریخ شمار چندماهمه

 

پارچه ماهگرد نوزاد طرح شاخه زیتون

 

اگر نوزاد را روی صندلی یا مبل بنشانید می‌‌تواند تعادل خود را حفظ کند. اگر صندلی یا جایگاه مخصوصی برای عکاسی دارید می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

یکی دیگر از پبشرفت های حرکتی مهم نوزاد ۹ ماهه، ایستادن است. او می تواند با دست گرفتن به دیوار یا میز بایستد. بعضی از نوزادان می توانند بدون تکیه بر دیوار نیز تعادل خود را حفظ کنند و چند لحظه بایستند.
در زمان عکاسی از نوزاد در حالت ایستاده اطراف او بالش یا زیر انداز نرم بیاندازید تا اگر تعادلش را از دست داد اتفاقی بدی نیفتد.

پارچه عکاسی خاطره نوزادی

 

تخته سیاه فانتزی چندماهمه

 

مکعب تاریخ شمار و تخته سیاه فانتزی را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید

 

نوزاد ۹ ماهه می تواند برخی کلمات را ادا کند مثل ماما، بابا یا کلماتی که بیشتر از همه شنیده است. می توانید اولین کلمه ای که او گفته است را روی تخته سیاه گچی بنویسید و در کنارش قرار دهید و عکس بگیرید.

لینک خرید تخته سیاه گچی مدل فلش و پارچه عکاسی خاطره های نوزاد

 

در این سن کودک می تواند طعم غذاها را تشخیص دهد و تا حدودی می توانید بفهمید کدام غذا را دوست دارد. می توانید برای عکس ۹ ماهگی کودک با غذاهای مورد علاقه او زمینه عکس را تزیین کنید و عکس بگیرید.

 

او همچنین به اسباب بازی هایش احساس پیدا می کند و می تواند به یک اسباب بازی خاص علاقه نشان دهد. از کودک در کنار اسباب بازی یا عروسک مورد علاقه اش عکس بگیرید.

 

اگر نوزاد شما در ۹ ماهگی دندان درآوده است، می توانید با تم عکاسی دندونی عکس ماهگرد نهم او را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید: ایده های جالب برای تزیین جشن دندونی نوزاد


ایده های متنوع برای عکس ۹ ماهگی نوزاد

نه ماهگی مهمترین دوره زندگی نوزاد است، زیرا در این ماه شخصیت نوزاد شکل می‎گیرد و رشد حافظه و یادآوری خاطرات را نیز به دنبال دارد. او افرادی که قبلا دیده است را به خاطر می آورد، اسباب بازی‌هایش را می شناسد و دسته بندی می‌کند.

از نوزاد ۹ ماهه می توانید در خانه روی زمینه و جایگاه های خاص عکس بگیرید. می توانید با توجه به مناسبت های مختلف تم عکاسی بچینید و عکس ماهگرد نهم نوزاد را به زیبایی تزیین کنید.

» پارچه های عکاسی ماهگرد برند چندماهمه در طرح های مختلف می تواند زیبایی بخش عکس های ماهگرد کودک شما باشد. اطلاعات کامل محصولات را در این لینک ببینید: فروشگاه محصولات خاطره ساز چندماهمه

عکس ماهگرد نوزاد 9 ماهه در خانه - چندماهمهعکاسی با پارچه ماهگرد زیتون

 

 

 

ایده عکس نوزاد ۹ ماهه با تم ولنتاین

 

ایده عکس نوزاد ۹ ماهه با تم شب یلدا

 

ایده عکس ماهگرد نهم نوزاد با تم عکاسی میوه ای

 

می توانید با استفاده تخته سیاه گچی و پارچه های عکاسی از ماهگرد نهم نوزاد در فضای باز عکس بگیرید.

 

 

ایده عکس نوزاد ۹ ماهه در فضای باز

 

اگر دوست دارید از کودک خود در خانه عکس بگیرید پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را ببینید:


 

3+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.