ساخت تم تولد کودک مدل خرگوشی

 

چندماهمه / هنردستی – تم تولد کودک مدل خرگوشی، یک ایده فانتزی و زیبا برای جشن تولد بچه هاست. تزیینات این تم زیبا را می توانید به راحتی در خانه درست کنید. تم خرگوشی برای کودک دختر و پسر استفاده می شود.
در اینجا روش ساخت ریسه، تزیین خوراکی، کلاه و تزیینات مختلف تم تولد خرگوشی یاد داده شده است.

 

آموزش تزیین خوراکی های تم تولد خرگوشی

برای تزیین خوراکی های تولد با تم خرگوشی مثل شکلات های پوسته دار یا آجیل و تنقلات می توانید از مدل پاکت هویجی استفاده کنید. برای این کار یک دایره روی کاغذ بکشید و آن را چهار قسمت کنید. همچنین می توانید برش های مثلثی که یک ضلع آن گرد باشد درست کنید (مثل تصویر زیر).

 

بعد کاغذ را به حالت قیف به داخل بپیچانید و بچسبانید.

 

سپس تنقلات را داخل هویج بریزید، سر آن را جمع کنید و چسب بزنید.

 

روی یک کاغذ سبز، یک مستطیل درست کنید. بعد با قیچی آن را از عرض برش هایی با فاصله کم بزنید. سپس آن را لوله کرده و بالای هویج بچسبانید. به همین راحتی هویج خوشمزه شما آماده شد.

 

یک ایده دیگر این است که از تنقلات نارنجی رنگ مثل پفک، شکلات با پوست نارنجی و پفیلای کچاپ استفاده کنید. تنقلات را داخل پلاستیک فریزر بریزید و آنها را به یک گوشه ببرید تا حالت پلاستیک مثلثی شود.

سپس سر پلاستیک را گره بزنید. حال می توانید با کاموای سبز برای آن برگ درست کنید. همچنین می توانید از روشی که برای مورد قبلی گفتیم برای درست کردن برگ هویج استفاده کنید.

 

 

یک کار ساده برای تزیین خوراکی تم خرگوشی این است که تعدادی لیوان کاغذی سفید ساده تهیه کنید. بعد با کاغذ یا مقوا گوش خرگوش درست کنید و روی آن بچسبانید. می توانید با چشم عروسک و کاغذ برای خرگوش صورت درست کنید.

 

* پفیلا را داخل پلاستیک فریزر بریزید و طوری که حالت پلاستیک گرد شود آن را گره بزنید. بعد گوش های خرگوش را روی پلاستیک بچسبانید.

تزیین تنقلات تم تولد کودک - چندماهمه

 

برای تزیین آبنبات چوبی به توپ های فیبری نیاز دارید. برای بینی و دهان خرگوش می توانید از توپک‌های نمدی استفاده کنید. توپ فیبری را داخل دسته آبنبات فرو کنید.

 

برای درست کردن گوش ها می توانید از ساقه گل پرز دار استفاده کنید. ساقه را شبیه گوش خم کنید و درون فیبر فرو کنید. می توانید گوش کاغذی درست کنید و روی فیبر بچسبانید. سپس چشم ها و بینی و دهان را روی توپ فیبری بچسبانید.

 

یک روش ساده و فانتزی برای تزیین خوراکی‌ها این است که با کاغذ تعدادی سر خرگوش درست کنید. تنقلات را داخل پاکت های کوچک بریزید و سر خرگوش را روی آنها بچسبانید.

اگر می خواهید کار سریع تر انجام شود می توانید تعداد سر خرگوش روی کاغذ چاپ کنید، بعد دور آن را ببرید و روی پاکت‌ها بچسبانید.

 

همچنین می توانید سر خرگوش را روی خلال دندان بچسبانید. بعد خلال دندان ها را روی خوراکی ها قرار دهید.


بیشتر بخوانید: آموزش گل صدبرگ تزیینی برای تزیین جشن و مهمانی


درست کردن رییسه تزیینی تم تولد خرگوشی در خانه

برای درست کردن این مدل ریسه می توانید از منگوله کاموایی، توپک فیبری یا توپک نمدی استفاده کنید. برای بینی خرگوش می توانید توپ های نمدی کوچک تهیه کنید.

روی نمد یا کاغذ تعدادی گوش خرگوش درست کنید.

 

گوش ها و بینی خرگوش را روی توپک نمدی بچسبانید.

 

با سوزن نخ، سر خرگوش ها را با فاصله های منظم روی نخ بیاورید. بعد آن را به دیوار آویزان کنید. به همین سادگی یک ریسه خرگوشی فانتزی درست می شود.

 

یک مدل ریسه ساده و زیبای دیگر برای  تم تولد کودک این است که از شکل مورد نظر یک الگو درست کنید. سپس تعدادی از آن را روی کاعذ یا مقوا در آورید.

 

بعد شکل ها را روی نخ ببندید  و ریسه را در زمینه تولد نصب کنید.

 


» تخته سیاه فانتزی برای نوشتن خاطره در عکس ها را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید «


 

آموزش تزیینات مختلف تم تولد کودک مدل خرگوشی

اگر می خواهید به مهمان های کوچولو هدیه‌ای به عنوان یادبود بدهید می توانید از پاکت خرگوشی برای کادو کردن آن استفاده کنید. برای این کار به پاکت کاغذی نیاز دارید. سر پاکت را مثل تصویر زیر برش دهید.

 

هدیه را داخل پاکت بگذارید. کمی پایین تر از خط برش وسط را با نخ کناف ببندید. سپس از پنبه برای درست کردن دم خرگوش استفاده کنید.

 

روی سمت دیگر پاکت صورت خرگوش را نقاشی کنید. به این ترتیب گیفت تولد خرگوشی شما آماده می شود.

 

با کمک گوش های کاغذی می توانید بادکنک های سفید ساده را به بادکنک های تم تولد خرگوشی تبدیل کنید.

 

 

اگر کودک شما دختر است به راحتی می توانید تل‌های خرگوشی درست کنید. کافی است ساقه گل های پرزدار را روی تل سر های ساده وصل کنید.

 

برای کلاه تولد با مقوا کلاه سفید ساده درست کنید (مثل هویج هایی که در ابتدا یاد دادیم) سپس با گوش های خرگوش روی آن را تزیین کنید.

 

به همین راحتی می توانید همه چیز را برای تم تولد کودک در خانه آماده کنید. آیا شما ایده دیگری برای تزیین تم تولد کودک دارید؟ در قسمت نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

 


اگر به تزیین جشن و تم تولد علاقه دارید پیشنهاد می کنیم این مقالات را بخوانید:

تزیین خوشمزه تم تولد کودک

آموزش بادکنک آرایی برای تم تولد کودک

آموزش درست کردن تل‌سر دخترانه فانتزی


 

6+

4 دیدگاه در “ساخت تم تولد کودک مدل خرگوشی”

  1. سلام الگوی تل سر برای بچه ۱۱-۱۲ ساله دارید که هم اسون باشه وهم قشنگ باشه وهم هم به وسایل زیادی احتیاج نداشته باشه.

    13+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.