مدل عکس نوزاد هفت ماهه در خانه

 

چندماهمه / عکاسی – برای عکس گرفتن از نوزاد هفت ماهه باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید، زیرا هفت ماهگی سن شروع خرابکاری ها و سرپیچی از دستورات در نوزادان است. بنابراین باید راه راضی کردن او را بلد باشید تا بتوانبد به زیبایی عکس نوزاد هفت ماهه را بگیرید.

در اینجا ایده های جالب و راحت برای عکاسی از ماهگرد هفت ماهگی نوزاد آورده شده است. ایده شما چیست؟

 

ایده عکس نوزاد هفت ماهه در خانه

نوزاد در هفت ماهگی می تواند کاملا بنشیند، دندان در آورده و یا در حال دندان در آوردن است. او می تواند وزن خود را روی پاها تحمل کند یعنی اگر او را با دست هایش بگیرید می تواند بایستد. چهره ها و حالات صورت افراد را تشخیص می دهد و خشم و محبت را درک میکند.

یکی از ژست های زیبای این دوره نوزاد، نشستن کامل و بدون کمکی است.می توانید از او در کنار عروسک و اسباب بازی هایش عکس بگیرید.

نوزاد را روی پارچه خاطره های نوزاد قرار دهید، واژه نشستم را روی پارچه مشخص کرده و عکس بگیرید. پارچه خاطره های نوزاد را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید: فروشگاه محصولات خاطره ساز چندماهمه

 

پارچه خاطره های نوزاد 

 

می توانید از نشستن نوزاد، برای ژست عکس ماهگرد هفتم او نیز استفاده کنید. سعی کنید لباس کودک با زمینه عکس همخوانی داشته باشد.

لینک خرید پارچه ماهگرد ونوس رنگی

 

لینک خرید پارچه ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک

 

اگر در سن هفت ماهگی نوزاد مناسبت خاصی بود می توانید زمینه عکس ماهگرد او را با توجه به آن تزیین نمایید.

مدل عکس نوزاد هفت ماهه در خانه - چندماهمه

تم عکاسی بهاره را از فروشگاه محصولات خاطره ساز مادر و نوزاد تهیه کنید: فروشگاه آنلاین چندماهمه

 

 


بیشتر بخوانید: زیباترین متن‌های ماهگرد نوزاد برای ثبت خاطرات


عکاسی در فضای باز

در سفرها و حتی تفریحات یک روزه سوژه‌های زیادی برای عکاسی هست. مثلا در کنار دریا در جنگل و حتی در مکان های تاریخی و زیارتی می توانید عکس های بیاد ماندنی ثبت کنید.

لینک خرید تخته سیاه فلش

 

لینک خرید تخته سیاه فانتزی

 

 

لینک خرید پارچه ماهشمار کلاسیک


عکس جشن دندونی نوزاد

اگر نوزاد در هفت ماهگی دندان در آورد می‌توانید جشن دندونی او را همراه با ماهگرد هفتم تولد برگزار کنید. البته بهتر است اجازه دهید درد  لثه های او کم بشود و بعد عکاسی کنید.

 

 


بیشتر بخوانید: آموزش دوخت گیفت جشن دندونی با نمد


ایده زمینه عکاسی برای ماهگرد هفتم نوزاد

با خلاقیت خود می توانید زمینه های زیبایی برای عکاسی از کودک در خانه درست کنید. مثلا با یک پارچه ساده به عنوان زمینه و اسباب بازی های نوزاد یک زمینه زیبا درست کنید.
البته فروشگاه چندماهمه کار را برای شما ساده کرده است و هر آنچه برای عکاسی و خاطره سازی دوران کودکی نوزاد نیاز دارید را با بهترین ایده ها طراحی کرده است. این محصولات را می توانید برای همه ماهگرد های نوزاد استفاده کنید و هزینه های خود را برای عکاسی کاهش دهید.

نوزاد هفت ماهه به بازی و نگاه کردن به عکس و کتاب‌های عکس دار واکنش زیادی نشان می دهد. می‌توانید کتاب‌های متناسب با سن نوزاد یا آلبوم خاطراتش را جلوی او بگذارید و به آرامی ورق بزنید تا عکس های آن را ببیند. این هم می تواند یک ایده مناسب برای عکاسی باشد.

لینک خرید آلبوم خاطرات کودکی تو

 

به جای استفاده از کتاب می توانید شکل های واقعی از حیوانات و یا شکل های رنگی و طرح دار را به او نشان دهید. تم های عکاسی فانتزی چندماهمه را می توانید برای بازی با کودک استفاده کنید و هم با آنها زمینه عکس را تزیین کنید.

لینک خرید تم و تزیینات نمدی فانتزی

 

با چند بادکنک ساده و توپ های اسباب بازی می توانید یک تم زیبا برای عکاسی درست کنید.


ایده های مختلف عکس هفت ماهگی نوزاد

بازی دالی موشه و بازی های پنهان و کشف کردن نوزاد را خوشحال می کند و جذابیت خاصی برای او دارد. همچنین این بازی برای افزایش هوش نوزاد مناسب است. زمانی که می خواهید عکس بگیرید، کمی با کودک بازی کنید و او را سر ذوق آورید.

مدل عکس نوزاد هفت ماهه در خانه - چندماهمه

 

لینک خرید چراغ ریسه ای تزیینی

 

نوزاد در هقت ماهگی واکنش شما و حالت صورتتان را درک می کند. مثلا یک شی را پرتاب می کند و منتطر است واکنش شما را نسبت به آن ببیند. اگر کاری انجام دهد که بفهمد از آن خوشحال می شوید، برای دیدن خنده شما دوباره آن را انجام می دهد و خودش هم می خندد.

در زمان عکاسی سعی کنید خودتان آرام باشید و با خنده و محبت با نوزاد رفتار کنید. حس و رفتار شما روی نوزاد اثر گذاشته و او را نیز شاداب می کند.

لینک خرید پارچه ماهگرد ونوس

 

لینک خرید تم گل و بلبل

 

لینک خرید پارچه ماهگرد زیتون

 

 

 

اگر به تزیین تم عکاسی و تم تولد کودک در خانه علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم این مقالات را ببینید:

 


  • برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های ماهگرد نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 
    آدرس اینستاگرام چندماهمه
    کانال تلگرام چندماهمه
    کانال پینترست چندماهمه
1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.