تزیین خوشمزه تم تولد کودک

 

چندماهمه / هنر دستی – برای تزیین تم تولد کودک می توانید خوراکی های مختلف مثل میوه ها، تنقلات و کیک و شیرینی را با توجه به مدل تم تولد تزیین کنید. این کار علاوه بر زیبایی جشن باعث تحریک اشتهای بچه ها می شود.

در اینجا روش تزیین میوه و تنقلات برای تم های تولد مختلف یاد داده شده است.

 

تزیین میوه برای تم تولد کودک

برای تزیین تم تولد کودک از میوه ها همراه با وسایل تزیینی دیگر استفاده کنید. قبل از شروع کار مدل تم تولد را مشخص کنید تا میوه‌ها را با مدل و یا رنگ آن ست کنید. بهتر است برای جشن تولدها نیز از خوراکی های سالم استفاده کنید و با تزیین خلاقانه آنها کودکان را سر ذوق آورید.

موز را می توانید در مدل های متنوع و جالبی تزیین کنید. مثلا به سادگی می توانید قیف کاغذی درست کنید و آن را روی سر موز بچسبانید. بعد با ماژیک برای آن چشم و بینی و دهان بکشید.

 

موز را پوست بکنید و با نقل یا شکلات های کوچک طرح‌دار روی آن را تزیین کنید. می توانید با سس شکلات نیز روی موز طرح دلخواه خود را بکشید.

 

از موز به همراه میوه های دیگر می توانید بشقاب های تغذیه برای پذیرایی از بچه ها آماده کنید.

 

برای درست کردن میوه های پروانه ای باید پاکت پلاستیکی های کوچک آماده کنید. درون هرکدام را با مقداری میوه کوچک مثل انگور، گیلاس یا آلبالو پر کنید. سر پاکت‌ها را بپیچانید و با یک گیره چوبی ببندید.

سپس با سیم های پرزدار گلسازی، برای پروانه شاخک بگذارید. می توانید شاخک‌ها را با کاغذ نیز درست کنید.

 

اگر کودک شما و دوستان او نمی توانند به تنهایی پوست میوه را بکنند، بهتر است میوه های پوست کنده و آماده خوردن برای آنها حاضر کنید.

میوه های بزرگ را پوست کنده و خرد کنید. حال می توانید میوه‌های خرد شده را با میوه‌های کوچک در ظرف تزیین کنید.

 

از سیخ های چوبی می توانید برای درست کردن هزارپای میوه ای استفاده کنید. فقط کافی است انگورها را یکی یکی در سیخ‌ فرو کنید. با سس شکلات برای هزارپا چشم درست کنید. انگورهای رنگارنگ، زیبایی تم تولد را بیشتر می کند.

 

با میوه های کوچک در رنگ های قرمز، زرشکی و سیاه می توانید در یک ظرف گرد، کفشدوزک میوه ای درست کنید.

 

اگر قرار است در مهد کودک تولد بگیرید می‌توانید برای هر کودک یک ظرف میوه تزیین شده آماده کنید. ظرف های پلاستیکی یکبار مصرف آماده کنید.
بعد روی هر میوه را با کاغذ رنگی یا کاغذهایی که از قبل روی آنها صورت یکی از شخصیت های کارتونی را چاپ کرده اید، تزیین کنید.
میوه ها را در ظرف قرار دهید. روی ظرف را با تور یا ریسه های رنگی کوچک تزیین کنید.


بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گل خوشه ای برای تزیین جشن


تزیین تنقلات برای تم تولد کودک

کودکان تنقلات را بیشتر از میوه ها دوست دارند. وجود تنقلات در تم تولد آنها را ذوق رده می کند. پاپ‌کورن یا شکوفه از تنقلات مورد علاقه بچه هاست که به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید و با بسته بندی های زیبا روی میز تولد بگذارید.

برای تزیین پاپ‌کورن ها می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید و آنها را با تم تولد کودک ست کنید. اگر مدل تم تولد خرگوشی است با کاغذ سفید تعدادی گوش خرگوش درست کنید.
پاپ کورن ها را درون پلاستیک کوچک بریزید و سر آن را ببندید. سپس گوش های خرگوش را روی پاکت پاپ‌کورن بچسبانید.

 

برای تم تولد ببعی روی کاغذ مشکی تعدادی سر بره درست کنید و روی پاکت های پاپ کورن بچسبانید. این ببعی ها را می توانید درون ظرف قرار دهید یا به سادگی روی میز تولد بچینید.

 

 

تزیین بسکویت و کیک را خلاقانه انجام دهید. در این عکس یک مدل خیلی راحت برای تزیین سه مدل کیک و بیسکویت آمده است. با توجه با مدل بیسکویت ها ببینید چه شکل هایی می توانید درست کنید.


میدونستی تو پیج اینستاگرام چندماهمه کلی ایده جذاب و جدید برای عکاسی از نوزاد و کودک وجود داره؟!

@chandmahameآدرس اینستاگرام چندماهمه


  • * یک ایده ساده و دوست داشتنی برای تزیین تنقلات استفاده از پارچه توری های نازک است. با پارچه توری می توانید خوراکی ها را مدل پرنده تزیین کنید.
    – ابتدا پارچه ها را به صورت تکه های مربعی حدود ۲۰ در ۲۰ سانتی متر درآوردید. سپس تنقلات نقل، اسمارتیز یا شکلات های کوچک را وسط تور بگذارید.

– تور را از چهارگوشه جمع کنید و با نخ یا روبان سر آن را ببندید. اکنون می بینید که به صورت بقچه در آمده است. حال می توانید تزیینات دلخواه خود را روی تور بچسبانید و شکل های زیبا و بامزه درست کنید.

توجه: تنقلات نباید انقدر کوچک باشد که از تور بیرون بریزد، در این صورت باید روی تورها یک پلاستیک قرار دهید، سپس تنقلات را روی آن بریزید.

 

 

یک ایده دیگر این است که با نمد یا کاغذ رنگی شکل تم تولد را درست کنید. بعد تنقلات را داخل پاکت پلاستیکی‌های کوچک بریزید و تزیینات را روی در پاکت بچسبانید. اگر با منگنه تزیینات را به پاکت بچسبانید بهتر است.

 

پاکت های کاغذی به راحتی می تواند تم تولد شما را زیبا کند. در پاکت را برش مثلثی بزنید و تنقلات را داخل پاکت بریزید. سپس در آن را تا بزنید و روی پاکت بیاورید و چسب کنید.
حال مدل تم تولد را روی پاکت بچسبانید. همچنین می توانید روی پاکت با ماژیک صورت حیوانات یا شخصیت های کارتونی مختلف را نقاشی بکشید.

 

اگر به تزیین تم تولد کودک در خانه علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر دیدن کنید:


پیشنهاد شما برای تزیین تم تولد چیست؟


 

2+

8 دیدگاه در “تزیین خوشمزه تم تولد کودک”

  1. من خیلی وقته که دنبال تزئینات سیسمونی نوزاد و تزئینات خوراکی های ماه گرد هستم ???

    سایت شما خیلی به من کمک کرد که وسایل دخترم رو بچینم ???

    2+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.