تزیین لباس دخترانه با پوم پوم برای تم عکاسی

 

چندماهمه / هنردستی – لباس های کودک خود را در خانه تزیین کنید و آن را برای عکاسی آماده کنید. منگوله های نخی یا پوم پوم از لوازم تزییناتی است که همه جا هست و می توانید با آن تزیینات زیبایی انجام دهید. در اینجا روش تزیین دامن، تل سر، گیره و کش مو دخترانه با پوم پوم های رنگی یاد داده شده است.

انجام این تزیینات ساده است. می توانید پوم پوم ها را با کاموا در خانه درست کنید و یا آنها را به صورت آماده از فروشگاه های خرازی تهیه کنید. لباس، کفش و وسایل موی کودک را با پوم پوم تزیین کنید و در عکس ماهگرد کودک استفاده کنید.

آموزش تزیینات تولد با پوم پوم در خانه

 

آموزش تزیین دامن دخترانه با پوم پوم

برای تزیین دامن توری با پوم پوم باید از پوم پوم های کوچک استفاده کنید. پوم پوم های پشمی برای این کار مناسب هستند. تعدادی پوم پوم با رنگ های متنوع تهیه کنید.

 

حال باید پوم پوم ها را روی دامن وصل کنید. می توانید آنها را با سوزن نخ روی دامن بدوزید و یا با چسب حرارتی روی دامن بچسبانید. سعی کنید پوم پوم ها را روی همه دامن پخش کنید. همچنین می توانید فقط پایین دامن را با پوم پوم تزیین کنید.

 

 

به همین راحتی یک دامن زیبا برای کودک درست می شود. ابن مدل دامن می تواند عکس های کودک شما را زیبا و جذابتر کند.

 


روش دوخت دامن توری با پوم پوم های رنگی

در این مدل به جای اینکه پوم پوم ها را روی دامن بچسبانید باید آنها را درون تورهای پارچه قرار دهید. برای دوخت این دامن به تور، کش دو سانتی متری، پوم پوم نیاز دارید.

 

پارچه تور را باید طوری برش دهید که عرض آن کمی بزرگتر از دور کمر کودک و طول آن دو برابر اندازه بلندی دامن، باشد. سپس پارچه را از طول را تا بزنید و دو طرف آن را بدوزید. یعنی باید فقط قسمت بالای پارچه باز باشد.

 

سپس از بالای دامن پوم پوم ها را داخل پارچه بریزید. حال کش بالای دامن را بدوزید.

 

به همین سادگی یک دامن تزیین زیبا درست می شود.

 

می توانید بالای دامن به جای کش، روبان بدوزید و آن را دور کمر کودک گره بزنید.

 

در این عکس می توانید مراحل کامل دوخت دامن توری با پوم پوم را ببینید:


بیشتر بخوانید: آموزش درست کردن دامن توری برای تم ماهگرد نوزاد


آموزش درست کردن تل و گیره مو دخترانه با پوم پوم

درست کردن تل سر و گیره با پوم پوم بسیار ساده است. کافی است یک تل پلاستیکی یا فلزی ساده تهیه کنید. پوم پوم ها را با چسب حرارتی روی آن بچسبانید. دقت کنید که حداقل سه سانتی متر مانده به انتهای دسته های تل، باید خالی باشد.

 

می توانید به جای استفاده از تل پلاستیکی و فلزی از کش یا نخ ضخیم استفاده کنید. نخ ضخیم بردارید و با استفاده از سوزن آن را از میان پوم پوم ها رد کنید. قبل از اولین پوم پوم و بعد از اخرین آنها، روی نخ را گره بزنید.

 

با کش یک سانتی متری هم می توانید تل سر پوم پوم درست کنید. تنها کافی است پوم پوم  ها را روی کش بجسبانید، سپس ابتدا و انتهای کش را بهم بدوزید.

 

برای درست کردن گیره سر و کش مو نیز به همین ترتیب عمل کنید. در فروشگاه های خرازی و یا آرایشگاهی گیره و کش مو های ساده وجود دارد، آنها را تهیه کنید. سپس پوم پوم ها را با رنگ دلخواه به آنها بچسبانید.

 


بیشتر بخوانید: ایده عکس مادر دختری برای روز دختر


درست کردن پاپیون با پوم پوم

برای درست کردن پاپیون با پوم پوم به پارچه توری و نخ و سوزن نیاز دارید. با پارچه توری یک مستطیل درست کنید. هرچه مستطیل بزرگتر باشد پاپیون بزرگتر می شود. حال آن را تا بزنید و دو طرف مستطیل را بدوزید. سپس از سمت باز پارچه، پوم پوم ها را داخل بریزید.

سپس پوم پوم ها را به صورت مساوی دو طرف پارچه قرار دهید. بعد بالای پارچه را بدوزید. وسط پارچه را با نخ و سوزن کوک بزنید و در انتها نخ را بکشید تا پارچه جمع بشود.

 

وسط پاپیون را با مروارید یا روبان تزیین کنید. می توانید این پاپیون زیبا را روی تل سر، گیره مو، لباس و یا کفش های کودک بجسبانید.

 

اگر به تزیین کردن لباس و زمینه عکاسی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر دیدن کنید:

4+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.