ایده های ساده و شیک عکس نوزاد پنج ماهه

 

چندماهمه / ماهگرد نوزاد – نوزاد پنج ماهه در نقطه شروع فعالیت های مهم مثل نشستن، چهار دست و پا رفتن و غذا خوردن است. هر مرحله از این پیشرفت ها می تواند یک سوژه جالب برای عکاسی باشد. او در این سن عاشق بازی کردن با پدر و مادرش است. یک ایده جذاب برای عکس نوزاد پنج ماهه، عکاسی از او در حالت بازی با خودش یا پدر و مادر می باشد.

در اینجا ایده ها و مدل های زیبا برای عکاسی از نوزاد پنج ماهه آورده شده است. این عکس ها با پارچه های ماهگرد، تم های عکاسی، گل و میوه، تخته سیاه گچی و وسایل های متنوع دیگر گرفته شده است.

 

ایده عکس نوزاد پنج ماهه در خانه

برای اینکه بدانید از چه مدل ها و سوژه هایی برای عکاسی از نوزاد پنج ماهه استفاده کنید، بهتر است ابتدا به روند رشد و توانایی های جدید او توجه کنید. توانایی عضلانی نوزاد پنج ماهه بیشتر شده است.
وقتی او را روی شکم قرار می دهید تلاش می کند خود را به جلو ببرد و به اصطلاح بخزد. این تلاش های ابتدایی او برای چهاردست و پا رفتن است.


لینک خرید تخته سیاه گچی برای عکاسی از کودک

 

همچنین می توانید با تکیه دادن نوزاد به مبل، کوسن یا عروسک های بزرگ او را بنشانید و یا با دست او را در حالت نشسته نگه دارید و عکس بگیرید.

 

لینک خرید تخته سیاه گچی برای عکاسی از کودک

 

می توانید از همه مراحلی که او در تلاش است بخزد و یا بنشیند از او عکس بگیرید.

 

یکی از پیشرفت های دیگر نوزاد در پنج ماهگی تشخیص چهره های آشنا است. نوزاد می تواند چهره هایی که چندبار دیده است را به یاد بیاورد.
البته نوزاد در مواجهه با غریبه ها دچار اضظراب می شود و بهتر است همیشه یکی از والدین را در کنار خود ببنید. بنابراین در زمان عکاسی نوزاد را تنها نگذارید و حتما در کنار او حضور داشته باشید.

او بازی کردن با والدین و اعضای خانواده را خیلی دوست دارد و این کار به او احساس امنیت نیز می دهد. می توانید در این حالت عکس های زیبای زیادی بگیرید.

 


بیشتر بخوانید: ژست عکاسی از نوزاد در منزل با خواهر و برادر

 

شروع غذای کمکی نوزاد معمولا از شش ماهگی است. اما گاهی به تشخیص پزشک از پنج یا حتی چهار ماهگی غدا دادن به نوزاد شروع می شود. معمولا اولین غذاهای نوزاد حریره بادام است. این پیشرفت مهم می تواند یک ایده برای عکاسی از نوزاد باشد.

پارچه ماهگرد کلاسیک برای عکس های ماهانه کودک

 

لینک خرید پارچه ماهگرد نوزاد طرح شاخه زیتون


ایده های مناسبتی برای عکاسی از نوازد پنج ماهه

علاوه بر پیشرفت های نوزاد می توانید عکس های دیگری نیز از او بگیرید. مثلا برای ماهگرد پنج ماهگی با ایده های مختلف روی زمینه عکاسی تم و تزیینات دلخواه خود را بچینید و عکس بگیرید.

 

تزیینات زمینه می تواند با توجه با حرفه و شغل خودتان باشد. مثلا اگر مهندس نرم افزار هستید با لبتاب و سی دی و فلش زمینه را تزیین کنید. اگر موسیقی کار می کنید با نت های موسیقی و گیتار، سه تار و وسایل دیگر روی پارچه را تزیین نمایید.
اگر گالری ماشین دارید یا مکانیک هستید نیز می توانید با ماشین های اسباب بازی زمینه عکس را تزیین کنید.

بیشتر بخوانید: ایده عکس خانگی نوزاد با تم‌های شغلی

 

ایده عکس خانگی نوزاد با تم موزیسین و موسیقی - چندماهمه

 

 

برای تزیین تم عکاسی می توانید از نمادهای فصلی، جشن های مذهبی و ملی نیز استفاده کنید. مثلا برای نوروز هفت سین بچینید برای ولنتاین یا سپندار مذگان تم عاشقانه بچینید.

 

لینک خرید تم عکاسی عاشقانه 

 

پارچه ماهگرد کلاسیک برای عکاسی از نوزاد در خانه

 

 

در فصل بهار از تم عکاسی بهاری، گل های رنگی و شکوفه و برگ سبز استفاده کنید و در فصل پاییز از برگ های خشک  و میوه های فصل استفاده نمایید. برای زمستان عکس نوزاد را با ابر و دانه های برف تزیین کنید.

لینک خرید تخته سیاه فلشلینک خرید تم عکاسی بهاری

 

 

 

 پارچه عکاسی در خانه طرح شاخه زیتون

 


عکس ماهگرد پنجم نوزاد در خانه

برای عکس ماهگرد نوزاد، عدد سن او را درست کنید و نوزاد را در کنار او قرار دهید و عکس بگیرید. برای این کار می توانید از تخته سیاه گچی، مکعب تاریخ شمار، پارچه های ماهگرد و تزیینات دیگر استفاده کنید.

عکاسی در خانه ساده‌تر است زیرا زمان آن دست خودتان است و می توانید هر وقت نوزاد شاد و راحت بود از او عکس بگیرید. تنها کافی است در این زمینه کمی مهارت داشته باشید. با خواندن این مقالات می توانید برای عکاسی از نوزاد مهارت پیدا کنید:

 

 

 

لینک خرید پارچه ماهگرد کلاسیک 

 

همچنین می توانید عدد سن نوزاد را با وسایل ساده روی زمین درست کنید و عکس بگیرید:

آلبوم خاطرات بارداری، نوزادی و کودکی 

 

 

 

اگر به عکاسی از کودک علاقه‌مند هستید از این مقالات دیدن کنید:

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.