بهترین ایده‌های عکس نوزاد چهار ماهه در خانه

 

چندماهمه / ماهگرد نوزاد نوزاد چهار ماهه در دوره پرتحرکی و شناخت محیط اطراف است، بنابراین عکس گرفتن از او کمی دشوارتر می شود. اگر قلق آرام کردن و یا پرت کردن حواس او را بلد باشید می توانید عکس های زیبایی از ماهگرد چهارم نوزاد بگیرید. در اینجا انواع مدل ها و تزیینات برای عکس چهارماهگی نوزاد یاد داده شده است.

خبر خوب این است که نوزاد چهارماهه خنده های عمیق تر و طولانی تری خواهد داشت و عکس های خندان بیشتری می توانید از او بگیرید. همچنین چون معده او بزرگتر شده است تعداد دفعاتی که باید به او شیر بدهید کمتر، ولی مدت زمان آن طولانی می شود.
بنابراین احتمال اینکه در حین عکاسی نوزاد گرسنه شود و گریه یا بداخلاقی کند کمتر است. اما بهتر است زمان شیر دادن به او را طوری تنظیم کنید که قبل از شروع عکس گرفتن باشد.

 

ایده عکس نوزاد چهارماهه با پارچه ماهگرد

نوزاد در چهار ماهگی عضلاتش قوی تر می شود و به راحتی می تواند خود را در حالت و ژست های مختلف و بامزه قرار دهد. همچنین به خاطر خنده های طولانی و شناخت بهتری که از اطراف خود پیدا کرده است می توانید عکس های بهتری از او بگیرید.

یک وسیله مناسب برای عکس گرفتن از ماهگردهای نوزاد در خانه، پارچه عکاسی ماهگرد است. با پارچه های ماهگرد می توانید هرماه به راحتی از کودک خود در هر زمیان و مکانی عکس های زیبا و حرفه ای بگیرید.

زمینه عکس را می توانید با وسایل مختلف تزیین کنید. مثلا با توجه به فصل سال، مناسبت های مختلف و یا جشن خاص وسایل و تزیینات مربوط را روی پارچه بچینید.

پارچه عکاسی ماهگرد زیتون با تم پاییز

 

پارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک با تم تابستانی

 

پارچه ماهگرد زیتون با تم قلبی و عاشقانه

 

همچنین می توانید به سادگی از پارچه ماهگرد گل‌دار استفاده کنید و تزیین زیادی روی آن انجام ندهید. تنها کافی است دور عدد ماهگرد را مشخص کرده و به راحتی از کودک عکس بگیرید.

 

مناسبت های خاص سال مثل عید نوروز، شب یلدا و ولنتاین دارای نمادهای خاصی هستند که می تواند زیبایی عکس نوزاد را چند برابر کند. تنها کافی است با چیدمان صحیح، آنها را روی زمینه عکاسی قرار دهید و عکس بگیرید.

عکس چهار ماهگی نوزاد با تم عید نوروز

 

عکس نوزاد چهار ماهه با تم عاشقانه

 

پارچه ماهگرد ونوس رنگی برای عکاسی از ماهگردهای کودک

 

همچنین می‌توانید از پیشرفت های مهم نوزاد عکس بگیرید. مثلا شروع غذای کمکی نوزاد یا غلتیدن و چرخیدن او می تواند ایده های خاطره انگیزی برای عکس ماهگرد چهارم او باشد.

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل ونوس رنگی را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید. این پارچه برای کسانی مناسب است که زمان زیادی برای تزیین عکس ندارند یا این کار را به خوبی بلد نیستند. تنها کافی است پارچه را روی زمین پهن کرده و نوزاد را روی آن قرار دهند.

لینک خرید پارچه ماهگرد ونوس رنگی

 

عکس نوزاد چهار ماهه با گلبرگ‌های طبیعی

 

اگر شما ایده پرداز هستید و دوست دارید تزیینات مختلف و متنوعی روی زمینه عکاسی داشته باشید، پارچه ماهگرد کلاسیک یک گزینه عالی برای شماست.
طراحی ساده این پارچه این امکان را به شما می دهد که بتوانید تزیینات مورد علاقه خود را روی آن بچینید.

لینک خرید پارچه ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک

 

اگر دوست دارید تزیین زمنیه عکاسی را زیبا و حرفه ای انجام دهید، می توانید از تم‌های عکاسی آماده استفاده کنید. تم عاشقانه که روی پارچه ماهگرد چیده شده است یکی از تم های محبوب مشتریان چندماهمه می باشد.

 

لینک خرید تم و تزیینات عاشقانه از فروشگاه چندماهمه

 


مدل عکس نوزاد چهار ماهه با زمینه های متنوع

برای عکس چهارماهگی نوزاد می توانید از گل، میوه و اسباب بازی های کودک برای تزیین زمینه استفاده کنید. روی یک پارچه یا پتوی نرم عدد چهار را با گل و میوه درست کنید. سپس نوزاد را روی زمینه عکاسی قرار دهید.  نوع گل و میوه را می توانید با توجه با فصل سال انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید:تم تولد کودک مدل بستنی برای عکس تابستانی

 

 

بهتر است رنگ یا مدل لباس نوزاد را با گل و برگ‌ها یا میوه هایی که روی زمینه می چینید، ست کنید.

 

 

برای عکس های نوزاد می‌توانید از تخته سیاه گچی استفاده کنید. روی تخته سیاه عدد ماهگرد نوزاد را بنویسید و روی زمینه عکس قرار دهید.

 

یک ایده قشنگ و به یادماندنی این است که با پارچه ها و وسایل ساده تم عکاسی بچینید. مثلا با پنبه یا پشم شیشه حالت ابر درست کنید و خورشید و گل را با کاغذ رنگی یا نمد بسازید.

 

در آلبوم خاطرات کودکی می توانید همه خاطرات قشنگ دوران بارداری، نوزادی و کودکی فرزندتان را ثبت کنید. لینک خرید آلبوم خاطرات کودکی

 

لینک خرید کعب تاریخ‌شمار چندماهمه

 


ژست عکس نوزاد چهارماهه در حالت غلتیدن

نوزاد در چهار ماهگی توانایی غلتیدن را به دست می آورد. او می تواند ابتدا از پشت به شکم بغلتد و بعد از مدتی از شکم به پشت می غلتد. اگر او را روی شکم قرار دهید می تواند با حرکات آرام دور خود بچرخد.

این مهارت های جدید نوزاد یک سوژه جالب برای عکاسی از او است. با پارچه عکاسی خاطره ها می توانید روند پیشرفت های نوزاد را ثبت کنید. به سادگی پارچه را پهن کنید و نوزاد را روی آن قرار دهید. سپس دور کلمه غلتیدم را با وسایل مختلف مشخص کنید و عکس بگیرید.

روی تخته سیاه گچی هم می توانید تاریخ آن روز یا هر اطلاعات دیگری را بنویسید و روی زمینه عکاسی قرار دهید.

 

لینک خرید تخته سیاه مدل فلش

 

 

عکاسی از لحظه غلتیدن نوزاد هم می تواند ایده جالبی باشد. نوزاد را روی پارچه قرار دهید و کمی صبر کنید تا شروع به حرکت و غلتیدن کند. سپس در یک موقعیت مناسب از او عکس بگیرید.

 

لینک خرید پارچه عکاسی خاطره های نوزاد


بیشتر بخوانید: زیباترین متن‌های ماهگرد نوزاد برای ثبت خاطرات


ایده عکس پروفایل نوزاد

اگر می‌خواهید عکس ماهگرد نوزاد خود را در پروفایل شبکه های اجتماعی قرار دهید باید زمینه عکس خلوت باشد و از نمای نزدیک از نوزاد عکس بگیرید. سعی کنید از از تزیینات ساده استفاده کنید.

 

 

می توانید از فاصله دورتر هم عکاسی کنید. اما درصورتی عکس شما برای پروفایل مناسب می شود که زمینه و تزیینات تک رنگ و ساده باشد.

لینک خرید پارچه ماهگرد نوزاد طرح شاخه زیتون

 


بیشتر بخوانید: چگونه در خانه از نوزاد عکس‌های حرفه ای بگیریم؟


عکس نوزاد چهار ماهه با ایده های جالب و خلاقانه

اگر دوست دارید عکس های خاص و خلاقانه بگیرید باید صبور باشید. ابتدا چند مدل تزیین و چیدمان عکس های نوزاد را ببینید. اگر درست کردن گل یا تزیینات خاصی را بلد هستید دست به کار شوید و چند عدد از آن را درست کنید. سپس تزیینات دستی را در زمینه عکس کودک قرار دهید و عکس بگیرید.

تخته سیاه فانتزی و پارچه ماهگرد نوزاد را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید و عکس های به یادماندنی از ماهگرد های نوزاد خود بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش درست کردن گل کاغذی بزرگ برای تم ماهگرد نوزاد

 

 

 

بیشتر بخوانید: تم عکاسی واکسن نوزاد و اطلاعات مفید برای واکسن

 

عکس ماهگرد نوزاد برای تابستان

 

 

یک ایده بامزه و ساده می تواند عکس نوزاد شما را زیبا و جذاب کند. اگر دوست دارید مدل های زیبای عکاسی از نوزاد دختر را ببینید از این مقاله دیدن کنید: زیباترین عکس‌های نوزاد دختر در ماهگرد تولد

 

 

بیشتر بخوانید: ایده عکاسی از نوزاد در فصل‌ها و مناسبت‎های مختلف

 

 

ایده های زیبا برای تزیین عکس ولنتاین نوزاد

 

 

اگر دوست دارید عکس های ماهگرد نوزاد خود را به زیبایی تزیین کنید پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را بخوانید:


  • برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های ماهگرد نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 


    آدرس اینستاگرام چندماهمه
    کانال تلگرام چندماهمه
    کانال پینترست چندماهمه

3+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.