ایده های جالب نقاشی روی شکم برای عکس بارداری

 

چندماهمه / عکاسی – یکی از ایده های جالب عکس بارداری، عکاسی از شکم خانم باردار با نقاشی های جالب و متنوع است. در این مدل عکس ها می توانید روی شکم خود خط زمان، نوشته احساسی، شکلک های بامزه و دلخواه خود را بکشید و عکس بگیرید.

توجه: برای نقاشی روی شکم از رنگ‌هایی استفاده کنید که ضدحساسیت باشند. می توانید از مدادهای آرایشی، حنا هندی و سایه چشم استفاده کنید.

 

نقاشی روی شکم در بارداری مدل خط زمان

خط زمان، خطی است که میران گذر زمان در یک دوره خاص و زمان باقی مانده را نشان می دهد. با مداد آرایشی به راحتی می توانید خط زمان را روی شکم بکشید. با توجه به اینکه در هفته یا ماه چند بارداری هستید خط را رنگ کنید.
مثلا اگر در ۴٫۵ ماه بارداری هستید نصف خط را رنگی کنید و روی آن بنویسید ۵۰% و اگر در هفته آخر هستید خط را کامل پر کنید و روی آن ۱۰۰% بنویسید.

 

 

 

می توانید از چوب خط نیز برای نمایش هفته و ماه بارداری استفاده کنید. به ازای هر هفته یک خط بکشید، ۴ خط در کنار هم یک ماه می شود و روی آنها یک خط مورب بکشید. در عکس های زیر نشان داده است که در ماه هفتم بارداری است.

 


با استفاده از مکعب های تاریخ شمار چندماهمه می توانید در هفته ها و ماه های بارداری عکس های زیبا و جذاب بگیرید. همچنین می توانید برای عکس های ماهگرد نوزاد نیز از آن استفاده کنید.

لینک خرید مکعب تاریخ شمار 


نقاشی روی شکم با نوع جنسیت جنین در بارداری

با توجه به جنسیت جنین می توانید نقاشی های زیبایی روی شکم در بارداری بکشید. اگر جنین دختر است می توانید از رنگ های صورتی، لبهای سرخ، پاپیون و گل های رنگی برای نقاشی استفاده کنید.

 

 

 

اگر زمان زیادی برای نقاشی رو شکم ندارید، تنها دو چشم یک لب درشت  و یک پاپیون بکشید. این طرح ساده را به راحتی می توانید با ماژیک های ضد حساسیت و یا مداد های آرایشی روی شکم بکشید.

 

اگر جنین پسر است از سیبیل، کروات، رنگ های آبی و سبز در نقاشی خود استفاده کنید.

 

 

 

ایده خلاقانه برای نقاشی روی شکم برای جنین دختر و پسر

 

 


بیشتر بخوانید: ایده های متفاوت از ژست عکس بارداری تکی و دونفره


عکس بارداری با نقاشی های خنداه دار روی شکم

نقاشی های خنده دار روی شکم می تواند خاطره های شیرین به جا بگذارد. با ایده های مختلف می توانید نقاشی های جالبی روی شکم بکشید. حتی به سادگی با دو خط هلال برای چشم ها و یک دهان خندان می توانید نقاشی خنده دار روی شکم در آورید.

 

 

 

می توانید همه شکم را یک رنگ کنید بعد به راحتی با کشیدن دو چشم و دهان روی آن یک صورتک بامزه در آورید.

 

 

با رنگ های مختلف می توانید روی شکم یک توپ بازی درست کنید.

 

نقاشی روی شکم باردار به شکل میوه

می توانید شکم را به شکل میوه های بزرگ مثل هندوانه، کدو تنبل، آناناس و یا میوه های گرد مثل سیب و پرتقال نقاشی کنید.

 

نقاشی روی شکم به شکل کدو تنبل

 

نقاشی روی شکم به شکل هندوانه

 

نقاشی روی شکم به شکل هندوانه

 

در این تصویر از مرحله کاشت دانه تا سبز شدن و تبدیل آن به درخت را به صورت خلاقانه در هر ماه روی شکم کشیده اند.


بیشتر بخوانید: ژست عکس بارداری تکی با ایده های زیبا و فانتزی


مدل های ساده نقاشی روی شکم برای عکس بارداری

می توانید به سادگی روی شکم نقاشی های زیبا بکشید. حتی می توانید احساس خود را در یک جمله کوتاه روی شکم بنویسید.

 

 

 

یک ایده ساده و خلاقانه این است که دست های خود را رنگی کنید، بعد انگشت شست و اشاره را به هم بچسبانید تا شبیه قلب بشود. سپس دست ها را روی شکم خود بگذارید. به همین سادگی یک نقاشی زیبا روی شکم کشیده می شود.

 

 

 

 

اگر پوست شما به مواد رنگی حساسیت دارد می توانید به راحتی روی یک کاغذ نقاشی بکشید و آن را روی شکم خود قرار دهید و عکس بگیرید.


آلبوم خاطرات بارداری و نوزادی چندماهمه 


ایده های متنوع برای نقاشی روی شکم باردار

با کمی خلاقیت می توانید روی شکم نقاشی های جالبی بکشید و خاطرات زیبایی رقم بزنید. در اینجا مدل‌های مختلفی از این مدل نقاشی ها آورده شده است مثلا کفشدوزک، گل و کادو از مدل های زیبایی است که می توانید استفاده کنید.

 

 

 

 

می توانید با حنا هندی نیز روی شکم گل‌های ظریف زیبا بکشید. اگر تابحال از حنا هندی استفاده نکرده اید، ابتدا حنا را روی قسمتی از دست خود بزنید و چند دقیقه صبر کنید. اگر خارش یا سوزش روی پوست خود احساس نکردید یعنی حساسیت ندارید و می توانید آن را روی شکم بکشید.

 

 

صورتک های خندان و چشم درشت از شکلک های محبوب برای نقاشی روی شکم است.

 

 

 

 

همچنین بخوانید: ۴۰ ایده و ژست عکس بارداری دو نفره با همسر


 

6+

15 دیدگاه در “ایده های جالب نقاشی روی شکم برای عکس بارداری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.