ایده های جذاب برای عکس نوزاد دو ماهه

 

چندماهمه / عکاسی – نوزاد در دو ماهگی اولین لبخند واقعی را خواهد داشت. در این سن می توانید عکس های زیبایی از خندیدن نوزاد بگیرید. همچنین او می تواند به مدت چند ثانیه سرخود را بالا نگه دارد و صداهای اطراف را تشخیص دهد.

با توجه به این پیشرفت ها می توانید در زمان عکاسی تا حدودی توجه نوزاد را جلب کنید. اگر نوزاد بی قراری کرد می توانید یک آهنگ ملایم برای او بگذارید تا آرام شود. در اینجا ایده های عکاسی از نوزاد دو ماهه همراه با تم های عکاسی متنوع وجود دارد. می توانید با کمک این ایده ها عکس های زیبا و خاص از کودک خود بگیرید.

 

ایده عکس نوزاد دو ماهه در خانه

وقتی نوزاد دو ماهه می شود عکس گرفتن از او کمی سخت‌تر است، زیرا نوزاد هوشیارتر شده و جنب و جوش بیشتری دارد. اما به خاطر خنده های زیبایی که یاد گرفته، عکس های جذاب‌تری می توانید از او بگیرید. اگر دوست ندارید نوزاد کوچک خود را به آتلیه ببرید، می توانید به راحتی در خانه از او عکس بگیرید.

برای این کار  ابتدا یک زمینه عکاسی آماده کنید. زمینه عکس می تواند یک پتوی ساده، یک پارچه با رنگ های ساده، پارچه ماهگرد نوزاد ، تشک تخت و هرچیزی که می خواهید باشد.
پارچه را در یک محل که پنجره بزرگ و با نور مناسب داشته باشد پهن کنید. با تزیینات دلخواه روی آن را تزیین کنید. سپس نوزاد را روی آن قرار داده و عکس بگیرید.

 

برای مشخص کردن سن نوزاد در تصاویر می توانید از روش های مختلف استفاده کنید. مثلا از پارچه ماهگرد نوزاد، مکعب های تاریخ شمار استفاده کنید یا سن او را روی تخته سیاه گچی بنویسید و عکس بگیرید. همچنین می توانید با گل، پوشک و هر وسیله دیگری عدد سن او را در کنارش درست کنید.

 

پارچه ماهگرد کلاسیک را از فروشگاه چندماهمه بخرید

 

نوزاد دوماهه در خواب ژست های جالب و دوست داشتنی می گیرد. می توانید از این لحظات عکس بگیرید. معمولا نوزاد در خواب تغییرات زیادی ندارد، اما حالت صورت او خیلی متغیر می شود.

می توانید قبل از اینکه او را بخوابانید لباس های مناسب به او بپوشانید یا وقتی خوابید او را روی یک زمینه مناسب قرار دهید. بعد منتظر شوید تا یک ژست زیبا بگیرد و عکاسی کنید.

 


بیشتر بخوانید: ساخت جایگاه‌های فانتزی برای عکس خانگی نوزاد


تم عکس نوزاد دوماهه مدل رمانتیک

چیدن تم عکس نوزاد دو ماهه کار آسانی است. زمینه شاد و رنگارنگ می تواند بهترین ایده برای این کار باشد. می توانید پارچه ماهگرد نوزاد را تهیه کنید و از اولین ماه تا آخرین ماه تولد او روی یک زمینه واحد عکس بگیرید.

برای درست کردن تم عکاسی رمانتیک می توانید از مدل تزیینات پروانه ای، قلب و وسایل موسیقی استفاده کنید.

پارچه های ماهگرد نوزاد و تم های عکاسی را به راحتی از فروشگاه آنلاین چندماهمه تهیه کنید.

 

پارچه های ماهشمار نوزاد مدل شاخه زیتون

 

 

 

پارچه ماهگرد کلاسیک و تم و تزیینات عاشقانه 

 

پیشنهاد می کنیم برای عکاسی از دوقلوها مقاله ژست های زیبای عکاسی از نوزادان دوقلو در منزل را ببینید و ایده بگیرید.


ایده عکس نوزاد دو ماهه برای مناسبت های سال

برای عکاسی از نوزاد خود می توانید زمینه عکس را با توجه به مناسبت های سال تزیین کنید. مثلا اگر نوزاد شما در عید نوروز دو ماهه شده است، با سفره هفت سین و نمادهای عید پارچه ماهگرد یا زمینه عکس را تزیین کنید و عکس بگیرید.

 

 

بیشتر بخوانید: عکاسی از کودک در بهار و نوروز در منزل

 

همچنین می توانید با توجه به فصل های سال عکاسی کنید. اگر در تابستان نوزاد دوماهه می شود، با میوه های تابستانی و یا نماد خورشید و گل آفتابگردان عکس بگیرید.

در فصل پاییز از برگ‌های درخت، میوه های پاییزی مثل انار و خرمالو، رنگ‌های قرمز و نارنجی و زرد استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: ایده عکس نوزاد برای تابستان و سفرهای تابستانی

 

 

بیشتر بخوانید: عکس های زیبای ماهگرد نوزادان با تم یلدا و پاییز

 

برای مناسیت های عاشقانه مثل ولنتاین می توانید از تم عکاسی عاشقانه استفاده کنید. با قلب، گل و پروانه تم های زیبا بچینید. می توانید از شکلات های قرمز رنگ و خرس های کوچک نیز برای تزیین عکس استفاده کنید.

 

در مسابقات ورزشی مهم و پیروزی در میادین ورزشی، می توانید با پرچم ایران و یا پرچم تیم های محبوب خود عکس بگیرید.


ایده عکاسی از نوزاد در فصل‌ها و مناسبت‎های مختلف


ایده عکس نوزاد دختر دو ماهه

برای عکاسی از نوزاد دختر از زمینه های روشن و لطیف استفاده کنید. سعی کنید حتما روی سر دختر تل، کلاه فانتزی و یا پاپیون بگذارید که دختر بودن او در عکس مشخص شود. همچنین می توانید از لباس های دامن دار، جوراب توری و تاج‎گل در عکس های استفاده کنید.

عکس دختر دوماهه روی پارچه ماهشمار زیتون با حلقه گل رز

 

روی تخته سیاه گچی می توانید اطلاعات مورد نظر خود مثل قد وزن، مناسبت و تاریخ را بنویسید و روی زمینه عکاسی قرار دهید.

 

بیشتر بخوانبد: زیباترین عکس‌های نوزاد دختر در ماهگرد تولد

 

 

 

از اسباب بازی ها و وسایل نوزاد در تصاویر استفاده کنید. می توانید در هر ماه در کنار یک عروسک خاص از نوزاد عکس بگیرید که روند رشد او در مقایسه با عروسک نمایان شود.

 

با گل ها و نماد های زیبا عدد سن نوزاد را درست کنید و عکس بگیرید. دامن توری یا دامن توتو می تواند عکس نوزاد دختر را زیباتر کند. با مطالعه مقاله آموزش درست کردن دامن توری برای تم ماهگرد نوزاد  به راحتی یک دامن توتو برای دختر بچه ها درست کنید.

 

 

با تزیینات ساده ولی زیبا و فانتزی هم می شود تم عکاسی مناسب برای ماهگرد نوزاد درست کرد. دقت کنید که زمینه عکس نباید خیلی شلوغ بشود.


بیشتر بخوانید: ایده عکس مادر دختری برای روز دختر


ایده عکس نوزاد پسر دوماهه

برای عکس نوزاد پسر از وسایلی مثل ماشین های اسباب بازی، هواپیما، توپ های رنگی استفاده کنید. می توانید کلاه نقاب دار، کفش های اسپرت، کروات و پاپیون به او بپوشانید.

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل ونوس رنگی 

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک

 


بیشتر بخوانید: ایده های جذاب عکس مادر پسری


ایده عکس پروفایل از نوزاد دوماهه

اگر می خواهید عکس های نوزاد را در پروفایل شبکه های اجتماعی خود قرار دهید باید از نزدیک عکس بگیرید. بعد از اینکه عکس های ماهگرد نوزاد را گرفتید، او را در کنار عدد ماه تولدش قرار دهید و از نردیک عکس بگیرید.

 

می توانید از مکعب های تاریخ شمار برای عکس پروفایل اسفاده کنید. زیرا اعداد و ماه کاملا در تصویر مشخص می شود و زیبایی مکعب ها عکس را جذاب‌تر می کند.

 

یک ایده دیگر این است که دوربین را روی حالت دیافراگم بگذارید و روی صورت نوزاد فوکوس کنید. درجه دیاقراگم را کم کنید که عدد ماه هم در تصویر مشخص باشد.

 

با توجه به مناسبت‌های مختلف می‌توانید یک نماد از آن مناسبت را در تصویر قرار دهید.


بیشتر بخوانیدآموزش تزیینات و کاردستی های جالب برای شب یلدا


ایده های خلاقانه برای عکاسی از نوزاد دوماهه در خانه

برای عکاسی از نوزاد می توانید از مدل عکاسی دست و پا استفاده نمایید. یعنی از دست یا پاهای نوزاد به صورت تکی عکس بگیرید. می توانید دست نوزاد را در کنار عکس اعضای خانواد قرار دهید.

 

 

 

یک ایده جالب هم این است که مادر یا پدر دستبندهای ست با نوزاد به دست کنند و از دست ها عکس بگیرند.

 

برای عکس گرفتن و تزیین تم زمینه از ایده‎های مختلف و خلاقیت خود استفاده کنید. عکس ها می تواند خنده دار، شاد و بامزه باشد.

 

از نوزاد در کنار خواهر یا برادر بزرگترش عکس بگیرید. در این مقاله ژست های زیبا برای عکس خواهر برادری را ببینید: ژست عکاسی از نوزاد در منزل با خواهر و برادر


مدل عکس نوزاد دوماهه روی پارچه ماهگرد

چندماهمه فروشگاه آنلاین محصولات خاطره ساز مادر و نوزاد است که می توانید به راحتی وسایل قشنگ و فانتزی برای عکاسی از نوزاد را در آن سفارش دهید. این عکس ها را مشتریان گرامی چندماهمه فرستاده اند.

پارچه ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل زیتون 

 

 پارچه ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک و تخته سیاه فانتزی 

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل زیتون 

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل زیتون 

 

مکعب تاریخ شمار 

 

بیشتر بخوانید: ایده عکس نوزاد یک ماهه در خانه


  • برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 


    آدرس اینستاگرام چندماهمه
    کانال تلگرام چندماهمه
    کانال پینترست چندماهمه

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.