ایده های جذاب عکس مادر پسری

 

چندماهمه / عکاسی – گفته می‌شود پسرها بیشتر با مادر صمیمی می‌شوند و دخترها بابایی هستند. ما تصمیم داریم با ایده های باحال برای عکس مادر پسری به شما کمک کنیم که با پسر کوچولوها عکس‌های قشنگ و به یادماندنی بگیرید. در اینجا بیش از پنجاه مدل عکس مادر پسری با ژست و زمینه های متنوع برای ایده گرفتن قرار دادیم.
شما هم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید مدل های مختلف عکس مادر دختری را در مجله چند ماهمه ببینید.

 

ایده عکس مادر پسری مدل احساسی

ژست عکس احساسی اولین ژستی است که برای عکاسی به نظر افراد می رسد. اما این مهم است که از چه زاویه و در چه حالتی عکس بگیرید. یک ایده این است که نوزاد پسر را طوری بغل کنید که بدن او کاملا رو به سمت چپ یا راست بدن مادر باشد.
سر نوزاد بین شانه و گردن مادر قرار گیرد و مادر با یک دست نوزاد را نگه دارد. سعی کنید دست و پای نوزاد در عکس باشد. این ژست برای نوزادان زیر یک ماه مناسب است، زیرا بدن نوزاد نرم است و به راحتی حالت می‌گیرد.

 

ایده زیبا و ساده دیگر این است که نوزاد را رو به دوربین بگیرید و مادر رو به کودک در حال بوسیدن یا نوازش او باشد.

 

 

 

اگر فرزند شما بیش از دو یا سه سال سن دارد می توانید عکس های بهتری بگیرید. زیرا کودک با شما همکاری می کند و درک بهتری از عکس گرفتن پیدا کرده است. مثلا می توانید از کودک بخواهید صورت شما را نوازش کند یا رو به دوربین لبخند بزند. همچنین کودک بوسیدن را یاد گرفته و می توانید از او بخواهید شما را ببوسد و در این حالت عکس بگیرید.

 

 

 

اگر در فضای خارج از خانه می خواهید عکاسی کنید، می توانید روی چمن بنشینید و کودک را بغل بگیرید یا از کودک بخواهید شما را از پشت سر بغل کند.

 

 

یک ایده زیا و پرکاربرد دیگر این است که کودک را روی دست بالا ببرید و عکاس از نیم رخ شما عکس بگیرد. قبل از انجام این ژست سعی کنید کودک را بخندانید تا عکس شما زیباتر بشود.

 

 


باتخته سیاه فانتزی چندماهمه خاطرات را در تصاویر ماندگار کنید


عکس مادر پسری با ژست های شاد و  خندان

به عنوان یکی از مدل های دوست داشتنی و محبوب برای عکاسی با کودک می توان به ژست های شاد و در حال بازی اشاره کرد. برای گرفتن این مدل عکس های تنها کافی است با کودک خود بازی کنید و خوش بگذرانید. در زمان عکاسی ترفندهایی که برای خنداندن او بلد هستید را به کار ببرید.
♦ اگر کسی نیست که برای این عکس های خانگی با کودک از شما عکس بگیرد، می توانید سه پایه عکاسی را روی یک ناحیه مشخص تنظیم کنید. سپس حالت عکس‌برداری را روی عکس های متوالی بگذارید.

♦ اگر با گوشی عکس می گیرید می توانید آن را روی حرکت دست یا تشخیص لبخند تنظیم کنید و گوشی را در جای مناسب قرار دهید. همچنین می توانید از شاتر مونوپاد برای عکس گرفتن استفاده کنید.

 

لازم نیست حتما لباس‌های مرتب و دکور خاصی برای این مدل عکس داشته باشید، حتی از بازی های روزمره و سرگرمی های مختلف کودک مثل کتاب خواندن، ماشین بازی و… هم می توانید عکس های زیبایی ثبت کنید.

 

 

 

 

 

از کودک خود در انجام کارهای روزمره کمک بگیرید. این کار علاوه بر این که حس مسئولیت پذیری و کمک به دیگران را در او تقویت می کند یک سوژه عالی برای عکاسی خواهد بود. ممکن است کمی کثیف کاری شود و زحمت شما را زیاد کند اما ارزش گرفتن چند عکس به یاد ماندنی را دارد.

 


بیشتر بخوانید: ایده عکاسی از نوزاد پسر در مناسبت های مختلف


ایده ژست مادر پسری برای عکس پروفایل

اغلب مردم دوست دارند عکس های خاص و زیبای خود را روی پروفایل شبکه های اجتماعی بگذارند. این عکس ها می تواند با توجه به دوره های خاص زندگی، فصل و مناسبت های مختلف تغییر کند. خیلی از مادرها دوست دارند عکس خود و فرزندشان را برای پروفایل بگذارند.

برای عکس پروفایل مادر پسری می توانید صورت نوزاد را کنار صورت خود قرار دهید و از نزدیک عکس بگیرید. یک ایده این است که کودک را بخوابانید، سپس صورت خود را در کنار کودک قرار داده و عکس بگیرید. می توانید خودتان هم چشم ها را ببندید و ژست خواب بگیرید.

 

 

 

مادر و کودک روی زمین بخوابند و از بالای سر از آنها عکس گرفته شود. این عکس را می توانید خودتان به صورت سلفی بگیرید و یا از کسی بخواهید این کار را انجام دهد.

 

صورت نوزاد را به حالت بوسیدن در کنار صورت خود قرار دهید و عکس بگیرید.

 

اگر کودکتان شباهت زیادی به شما دارد می توانید صورت ها را رو به دوربین کنار هم قرار دهید و طوری عکس بگیرید که نصف هر صورت در عکس باشد.

 

برای عکس پروفایل مادر پسری ایده های زیادی وجود دارد. حتی می توانید قسمتی از عکس هایی که قبلا گرفته اید را جدا کنید و برای پروفایل خود قرار دهید. می توانید با کمی روتوش و استفاده از نرم افزار های وبرایش عکس، عکس های متفاوتی خلق کنید.

 

 

یک ژست دیگر برای عکاسی این است که مادر و کودک به شکم روی زمین بخوابند و روی دست‌ها تکیه کنند و سرها را رو به دوربین بالا بیاورند. اگر فرزند شما هنوز نوزاد است می توانید او را روی زمین بخوابانید و در حالت بوسیدن او عکس بگیرید.

 


ایده های بیشتر: مدل عکس نوزاد پسر برای ماهگردهای تولد


عکس مادر و پسر با وسایل و لباس ست

مدل عکس مادر پسری با لباس های شبیه هم از جذابترین و ساده ترین مدل های عکاسی است. تنها کافی است لباس های شبیه به هم بپوشید و در انواع ژست هایی که قبلا توضیح دادیم عکس بگیرید. برای این مدل عکس لازم نیست همه لباس ها شبیه باشد، ست بودن یکی از لباس ها و یا یکی از وسایل مثل کفش کافی است.

 

 

اگر لباس ست ندارید به سادگی با یک پارچه دو دستمال گردن درست کنید و دور گردن خود و پسرتان ببندید. یا نهایتا لباس های همرنگ بپوشید.

 

 

در بازار لباس های ست مادر پسری و یا لباس های ست پدر و مادر و فرزند وجود دارد. به راحتی با آنها می توانید عکس های جالب و به یادماندنی بگیرید.

 

 

 


همچنین بخوانید:


ژست عکس مادر پسری مدل دست و پا

عکس دست و پای مادر و کودک در کنارهم، از مدل‌هایی است که جدیدا مد شده است. البته کار دشواری نیست و می توانید با ایده گرفتن از عکس های زیر به سادگی آن را انجام دهید. در این ژست ها اگر شلوار، لباس و کفش ست داشته باشید عکس ها زیباتر می شوند.

می توانید کودک را روی پای خود بنشانید یا او را روی پای خود به صورت ایستاده قرار دهید.

 

 

روی زمین بنشینید و کودک را بین پاهای خود قرار دهید و عکس بگیرید.

 

 

همچنین می توانید در حالت راه رفتن یا ایستادن عکاسی کنید.

 

اگر می خواهید عکس مادر پسری با دست‌های کودک داشته باشید، باید لباسی تن کودک باشد که طرح کاملا پسرانه داشته باشد و در عکس مشخص شود او پسر است. همچنین می توانید ساعت مچی پسرانه روی دست او ببندید.


ساخت جایگاه‌های فانتزی برای عکس خانگی نوزاد


ایده عکس بارداری با فرزند پسر

اگر در دوران بارداری هستید و جنسیت فرزندتان پسر است می توانید عکس های مدل انتظار بگیرید. یعنی با لباس و وسایلی که برای کودک خود خریده اید یک تم زیبا درست کنید و عکس بارداری بگیرید.

مثلا عکس های سونوگرافی خود را کنار کفش های او قرار دهید. یا روی تخته سیاه گچی بنویسید که فرزندتان پسر است و درکنار وسایل او قرار داده و عکس بگیرید.

 

 

 

یک ایده جالب دیگر این است که در دوران بارداری از شکم خود در کنار لباس هایی که برای فرزندتان خریده اید عکس بگیرید و بعد از تولد، همان لباس ها را به کودک بپوشانید و عکاسی کنید.

 

اگر باردار هستید و دوست دارید ایده های بیشتری برای عکاسی دوران بارداری بگیرید، پیشنهاد می کنیم از این مقاله ژست عکس بارداری تکی با ایده های زیبا و فانتزی دیدن کنید.

آلبوم خاطرات بارداری تا تولد نوزاد و 5 سالگی- چندماهمهآلبوم خاطرات کودکی برای ثبت خاطرات زیبای دوران بارداری تا تولد و پنج سالگی کودک

 


  • برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس های نوزاد و کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 


    آدرس اینستاگرام چندماهمه
    کانال تلگرام چندماهمه
    کانال پینترست چندماهمه

3+

3 دیدگاه در “ایده های جذاب عکس مادر پسری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.