ایده عکاسی از نوزاد یک ماهه در خانه

 

چندماهمه / عکاسی نوزاد – عکاسی از نوزاد در سن یک ماهگی و یا دو ماهگی کار دشواری نیست. نوزاد در این سن اغلب خواب است و به راحتی می توانید از او در مدل های متنوع عکس بگیرید.
اگر می خواهید عکس های فانتزی و خاص از نوزاد خود بگیرید باید این کار را  تا قبل از بیست روزگی انجام دهید. بدن نوزاد تا پانزده الی بیست روز بعد از تولد، حالتی که در شکم مادر داشته را حفظ می کند. بنابراین این بیست روز بهترین زمان برای گرفتن عکس های با ژست جنینی از نوزاد است.
در اینجا ایده ها، تم های عکاسی و ژست های مناسب برای عکاسی از نوزاد یک ماهه را به شما یاد می دهیم.

 

ایده عکاسی نوزاد یک ماهه در حالت خواب

بدن نوزاد در خواب کاملا انعطاف پذیر است و می توانید از او در حالت های مختلف عکس بگیرید. برای عکاسی از نوزاد در خانه لازم نیست زمینه را شلوغ کنید. با یک زمینه ساده مثلا روتختی، پتوی تک رنگ یا پارچه های عکاسی ماهگرد می توانید یک عکس زیبا و به یادماندنی ایجاد کنید.

قبل از خواباندن نوزاد لباس‌های مناسب به او بپوشانید. اگر می خواهید روی زمینه خاصی از او عکس بگیرید از قبل زمینه را آماده کنید. وقتی نوزاد خوابید به آرامی او را روی زمینه بگذارید و حالت بدن او را تنظیم کنید. اگر در کنار یک پنجره بزرگ باشید عکس نور بهتری خواهد داشت.

 

پارچه ماهگرد کلاسیک

 

نوزاد را به شکم بخوابانید، به آرامی پاهای او را زیر شکم قرار دهید. دقت کنید که برای این حالت حتما باید زیر نوزاد تشک نرم قرار دهید. سپس از بالا از او عکس بگیرید.

 

می توانید مدل شکار لحظه ها عکس بگیرید. یعنی چند دقیقه کنار کودک بنشینید و عکس های متوالی از او بگیرید. در این صورت می توانید عکس های خاص و شاید تکرار نشدنی از نوزاد بگیرید.

برای نشان دادن دختر یا پسر بودن نوزاد از وسایل تزیینی متنوع استفاده کنید. مثلا برای پسر بچه ها کلاه نقابدار، کروات و یا پاپیون گردنی بگذارید. برای دخترها از تل‌های رنگی، تاج گل، پاپیون روی سر و گردنبند و دستبندهای فانتزی استفاده کنید.

 

 

با نمادهای فصلی زمان عکس های خود را مشخص کنید. برای گرفتن عکس بهاری می توانید از گل‌های طبیعی و مصنوعی در کنار کودک استفاده کنید.

 


اصول و ایده های عالی برای عکاسی در فضای باز بهاری


عکاسی از نوزاد یک ماهه مدل عکس دست و پا

عکاسی از دست و پا یک ایده مرسوم است که برای عکاسان مبتدی هم می تواند مناسب باشد. در این مدل عکس فقط کافی است از دست و پای نوزاد در حالت های مختلف عکس بگیرید.
مثلا از حالت خاصی که می خوابد یا حالتی که معمولا دست و پایش را  نگه می دارد، عکس بگیرید. این مدل عکس محدودیتی ندارد و می توانید با ایده های خلاقانه عکاسی کنید.

 

تخته سیاه فلش برند چندماهمه

 

یک ایده ساده و پرطرفدار، عکاسی از دست یا پای نوزاد در کنار دست های پدر و مادر است. البته برای این مدل عکس بهتر است نوزاد خواب باشد تا بتوانید با حالت های دلخواه عکس بگیرید.

 

 

با عکس ها و وسایل فانتزی که برای نوزاد خریده اید هم می توانید عکس مدل دست و پا بگیرید. این عکس زیبا در کنار آلبوم خاطرات کودکی برند چندماهمه گرفته شده است.
می توانید همه خاطرات مربوط به فرزندتان از دوران بارداری، تولد، نوزادی و کودکی تا پنج سالگی را در این آلبوم ثبت کنید.
در این مقاله می توانید همه صفحات آلبوم خاطرات کودکی را همراه با توضیحات آن ببینید: چگونه یک آلبوم خاطرات کودکی برای فرزندم درست کنم؟

آلبوم خاطرات بارداری تا تولد نوزاد و 5 سالگی - چندماهمه

 


بیشتر بخوانید:

چگونه در خانه از نوزاد عکس‌های حرفه ای بگیریم؟

ایده عکس نوزاد برای تابستان و سفرهای تابستانی


ایده عکاسی از نوزاد یک ماهه با تم پارچه ای

برای عکاسی از نوزاد یک ماهه می توانید از پارچه های مختلف استفاده کنید. مثلا یک شال یا روسری را دور نوزاد بپیچید و با حالت دادن آن در مدل های متنوع عکس بگیرید.
می توانید از پارچه هایی که بافت خاصی دارند و یا پارچه های توری برای این کار استفاده کنید. پارچه های عکاسی ماهگرد نوزاد نیز برای زمینه این کار مناسب است.

 

 

 

یک ایده جذاب دیگر برای عکس نوزاد یک ماهه، عکس با زمینه لباس عروس است. اگر هنوز لباس عروسی و یا نامزدی خود را دارید، نوزاد را روی آن قرار دهید و عکس بگیرید.

 


عکاسی از نوزاد یک ماهه با پدر و مادر

با یک ست لباس ساده می توانید عکس های خانوادگی زیبا با نوزاد ثبت کنید. برای عکس خانگی نوزاد لازم نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است سعی کنید عکس ها ساده و صمیمی باشند.

 

 

با کارهای خلاقانه خود و اتفاقات و ژست های قشنگی که در طول روز می بینید می توانید عکس های زیبایی ثبت کنید.

ایده عکاسی نوزاد یک ماهه - چندماهمه


عکاسی از نوزاد به صورت روز شمار

اگر دوست دارید لحظه لحظه رشد نوزاد خود را ثبت کنید می توانید از مدل عکاسی روز شمار استفاده کنید. در این مدل عکس باید هر روز حداقل یک عکس از نوزاد بگیرید. این عکس گرفتن روزانه تا یک ماهگی ادامه دارد. البته بعضی ها دوست دارند تا یک سالگی این روند را ادامه دهند.

با مکعب تاریخ شمار می توانید هر روز از نوزاد خود عکس بگیرید و کلکسیون عکس های روزانه برای او درست کنید.

 

مکعب تاریخ شمار را از فروشگاه آنلاین چندماهمه تهیه کنید.

 

 

 

همچنین می توانید روی یک تخته سیاه گچی عدد روز را بنویسید و از کودک در کنار آن عکس بگیرید.


تم عکاسی یک ماهگی نوزاد

عکس های ماهگرد نوزاد در پایان هر یک از ماه های تولد از او گرفته می شود. اگر از اولین ماه تولد نوزاد از او عکس بگیرید در یک سالگی او یک کلکسیون عکس زیبا از روند رشد و تغییرات او خواهید داشت.

با پارچه های ماهگرد نوزاد برند چندماهمه می توانید در هر ماه به راحتی از کودک خود در خانه عکس بگیرید. عکس ماهگرد یک ماهگی نوزاد را با تم عاشقانه، تم فصلی و تم های متنوعی که نمونه های آن در عکس های زیر آمده است تزیین کنید.

اغلب محصولاتی که در تصاویر زیر می بینید را می توانید از فروشگاه محصولات خاطره ساز چندماهمه تهیه کنید و عکس های زیبا بگیرید.

عکس یک ماهگی نوزاد روی پارچه ماهگرد مدل شاخه زیتون

 

عکس یک ماهگی نوزاد روی پارچه ماهگرد مدل کلاسیک

 

عکس یک ماهگی نوزاد با تم و تزیینات پروانه ای

 

عکس ماهگرد اول نوزاد روی پارچه ماهگرد مدل ونوس همراه با تخته سیاه فانتزی

 

 

 

عکس یک ماهگی نوزاد با تم عاشقانه چندماهمه

 


عکس یک ماهگی نوزاد روی پارچه ماهگرد زیتون همراه با مکعب تاریخ شمار و تم عکاسی تاج طلایی


اگر به عکاسی از کودک در خانه علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر دیدن کنید:

4+

3 دیدگاه در “ایده عکاسی از نوزاد یک ماهه در خانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.