ایده عکس مادر دختری برای روز دختر

 

چندماهمه / عکاسی – برای عکس مادر دختری می توانید از ژست های احساسی، بامزه و لباس و وسایل شبیه به هم استفاده کنید. این عکس ها را به عنوان تبریک روز دختر و عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی خود بگذارید، یا چاپ کنید و در آلبوم خاطراتتان قرار دهید. در اینجا ایده های زیبا و متنوعی برای عکس مادر دختری آورده شده است.

 

ایده عکس مادر دختری مدل احساسی

احساس مادرانه از زیباترین حس های دنیاست. بنابراین سعی کنید در عکس ها طبیعی باشید و نهایت احساس را در چهره و نگاه خود به کودک نشان دهید. از ژست‌های عکس احساسی با دختر بچه ها بوسیدن و در آعوش گرفتن است.

 

بهتر است از لباس های ساده و رنگ روشن در این مدل عکس ها استفاده کنید. نوزادان در ماه های اول تولد شبیه هم هستند و تشخیص دختر یا پسر بودن آنها مشکل است. برای اینکه عکس های شما دخترانه شود باید از نمادهای دخترونه برای نوزاد خود استفاده کنید.

مثلا روی سر نوزاد تل، پاپیون و یا حلقه گل قرار دهید. لباس های رنگ روشن، دامن دار و توری به او بپوشانید. همچنین می توانید از انگشتر و دستبندهای فانتزی در دست کودک کنید.

 

 

اگر در خانه خود بوته گل دارید می توانید یک عکس مادر دختری زیبا در کنار گل ها بگیرید.

 

نوزاد در خواب آرام است و می‌توانید در ژست های مختلفی از او عکس بگیرید. لباس های نوزاد را عوض کنید و او را بخوابانید. کمی صبر کنید تا خواب او سنگین شود سپس عکس بگیرید.

نوزاد در حالت خوابیده راحتتر است و امکان گریه کردن و خسته شدن او در زمان عکاسی کمتر می شود.

 


ایده عکس مادر دختری مدل ست لباس و وسایل

با ست کردن وسایل خودتان با نوزاد به راحتی می توانید عکس های زیبا و به یادماندنی بگیرید. اگر لباس ست ندارید می توانید با کمی خلاقیت روی لباس های خود و نوزاد نمادهای یک شکل درست کنید تا با هم ست شوند. ست لباس های دامن دار عکس مادر دختری را فانتزی و جذابتر می کند.

 

 

می توانید پیراهن را ساده بگیرید و فقط دامن یا شلوار خود را با نوزاد ست کنید. همچنین می توانید با یک پارچه برای خود و کودکتان تل درست کنید و برای عکاسی استفاده نمایید. دستبندهای فانتزی ساده هم می تواند ایده ای جالب برای عکس مادر دختری باشد.

 

 

 

لارم نیست که لباس ها دقیقا شبیه هم باشند، اگر فقط رنگ یا مدل لباس ها هماهنگ باشند هم عکس های شما زیبا خواهد شد. تاج گل های فانتزی برای مو در اغلب فروشگاه ها وجود دارد،با تهیه آنها به راحتی می توانید ست مادر و دختری درست کنید.

 


به راحتی گل کاغذی فانتزی برای تزیین جشن کودک درست کنید


عکس مادر دختری با ایده های خلاقانه و خاص

برای عکس مادر دختری ایده های مشخص و تعریف شده ای وجود ندارد. می توانید با خلاقیت خود در مدل های متنوعی عکس بگیرید. مثلا شما در حال شانه زدن موهای دخترتان باشید و دختر در حال شانه زدن موهای عروسک باشد.

 

روی تخت بخوابید و کودک را با دست بالا ببرید و عکس بگیرید. روی کودک به سمت دوربین باشد.

 

یک مدل ژست خوابیده دیگر این است که شما و کودک (یا کودک ها) روی زمین بخوابید و صورت ها رو به بالا باشد. سپس عکاس از بالا از شما عکس بگیرد.

 

عکس هایی که در حالت بازی کردن و کارهای جالب و حنده دار هستند، صمیمت بین شما و کودکتان را نشان می دهد. در این عکس ها حس و حالت چهره واقعی تر است و  خاطره انگیز تر خواهند شد.

 

 


تم تولد کودک مدل بستنی برای عکس تابستانی


ایده عکس روز دختر با پدر و مادر

برای روز دختر می توانید با دختر و همسر خود عکس های خانوادگی بگیرید و این روز را به یادماندنی کنید. اگر هر سه نفر لباس های ست بپوشند عکس ها جذاب تر می شود.
در غیر این‌صورت می توانید رنگ لباس ها را با هم ست کنید. ژست عکس هایی که در اینجا آورده ایم بسیار ساده هستند. حتی اگر شما عکاس نباشید هم به راحتی می توانید با این ژست ها عکس بگیرید.

 

مواردی که در قسمت های قبل گفتیم را رعایت کنید و سعی کنید در همه عکس ها لبخند به لب داشته باشید.

 

 

 

با توجه به فصل و زمان روز می توانید در فضای باز عکس های زیبایی بگیرید. عکاسی در طبیعت و فضای باز می تواند عکس های شما را زیباتر کند.
نور طبیعی روز برای عکاسی عالی است. اگر با عکاسی در فضای باز آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم مقاله اصول و ایده های عالی برای عکاسی در فضای باز  را مطالعه کنید.

 

 

 

اگر به دیدن ایده‌های بیشتر برای عکس سه نفره پدر و مادر و کودک علاقه دارید این مقاله ها را ببینید:


ایده عکس مادر دختری مدل با حجاب

خیلی از مامان‌ها دوست دارند عکس‌های مادر دختری خود را در پروفایل و پست های شبکه های اجتماعی خود منتشر کنند. ولی برای اینکه عکس ها باحجاب نیستند این کار را نمی کنند.
در اینجا چند ایده و مدل برای عکس مادر دختری آورده ایم که می توانید با کمک آنها عکس های باحجاب و زیبا بگیرید و به راحتی به اشتراک بگذارید.

 

یک روسری شاد سر خود کنید و رنگ آن را با کلاه، سربند یا لباس کودک ست کنید. به همین راحتی می توانید یک عکس مادر دختری باحجاب بگیرید.

 

 

برای این مدل عکس ها هم می توانید از ایده ست کردن لباس استفاده کنید. عکس های باحجاب با لباس های بلند و پوشیده هم می توانند بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. تنها کافی است کمی در انتخاب لباس و رنگ ها دقت کنید.

 

 


ژست دونفره عکس نوزاد با مادر در منزل


عکس پروفایل روز دختر با پدر و مادر

برای پروفایل روز دختر می توانید از خود و دخترتان عکس هایی از نمای نزدیک بگیرید. در این عکس ها چون کادر کوچکتر می شود بهتر است بیشتر صورت‌ها در عکس باشد. ژست خنده، بوسیدن و صورت های روبروی هم می تواند برای این مدل عکس مناسب باشد.

 

عکس مادر دختری برای پروفایل روز دختر

 

 

 

 

 

عکس پدر دختری برای پروفایل روز دختر

 

 

عکس پروفایل تکی برای روز دختر

با وسایل خاطره ساز چندماهمه می توانید عکس های زیبایی برای روز دختر بگیرید و در پروفایل شبکه های اجتماعی قرار دهید:

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهپارچه عکاسی خاطره های نوزاد و تخته سیاه مدل فلش

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهتخته سیاه فانتزی چندماهمه

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهپارچه ماهگرد نوزاد مدل شاخه زیتون

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهتخته سیاه فانتزی چندماهمه

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهپارچه ماهگرد نوزاد مدل شاخه زیتون

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهپارچه عکاسی ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک 

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهآلبوم خاطرات کودکی چندماهمه

 

عکس پروفایل روز دختر - چندماهمهپارچه عکاسی ماهگرد نوزاد مدل کلاسیک 

 

5+

2 دیدگاه در “ایده عکس مادر دختری برای روز دختر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.