ایده عکس نوزاد برای تابستان و سفرهای تابستانی

 

چندماهمه / عکاسی – ایده عکس نوزاد با تم تابستانی می تواند در خانه، فضای باز و حتی در سفرها باشد. تابستان فصل رنگ های سبز و گرم است و می توانید با استفاده از برگ های سبز، گل ها و فضاهای تفریحی مثل ساحل و دریا یک تم عکاسی زیبا به وجود آورید. در اینجا ایده های زیبا و متنوع برای عکاسی از نوزاد و کودک در تابستان آورده شده است.

 

ایده عکس نوزاد با تم تابستانی

در فصل تابستان می توانید از گل های تابستانی مثل آفتاب‌گردان، برگ های بزرگ درختان، پارچه های رنگارنگ و نماد خورشید و سبزه برای درست کردن تم عکاسی استفاده کنید.
اگر از پارچه های ماهگرد نوزاد استفاده می کنید می توانید موارد ذکر شده را روی پارچه بچینید و عکس بگیرید. اگر بدون پارچه های ماهگرد عکس می‌گیرید، بهتر است یک زمینه روشن و تک‌رنگ برای این کار انتخاب کنید.

توجه: اگر لباس کودک با رنگ های زمینه ست باشد عکس زیباتر می شود. مثلا برای تم تابستانی با گل آفتاب‌گردان لباس زرد و برای تم تابستانی با گل‌های متنوع، لباس های چندرنگ به نوزاد بپوشانید.

پارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک

 

برای تزیین تم عکاسی از هر چیزی که فکر می کنید به تابستان ربط دارد مثل عینک آفتابی، کرم های ضدآفتاب، نقاب، میوه های تابستانی و… استفاه کنید. دقت کنید که زمینه عکس را بیش از حد شلوغ نکنید.

پارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک

 

 

با پارچه ماهگرد ونوس رنگی می توانید یک تم تابستانی برای کودک داشته باشید و عکس های زیبا بگیرید. در این صورت به تزیینات و وسایل زیادی نیاز ندارید. به راحتی می توانید نوزاد را روی پارچه قرار دهید و عکس های زیبا از او بگیرید.

خورشید بهترین نماد تابستان است. با کاغذ رنگی یا مقوا خورشید درست کنید. بعد با قرار دادن چندتکه پلی‌استر یا پنبه در کنار آن یک آسمان زیبای تابستانی به وجود آورید. می توانید با کاغذ سبز هم سبزه و چمن درست کنید و پایین زمینه عکاسی قرار دهید.

آلبوم خاطرات کودکی برند چندماهمه

 

یک ایده عکس نوزاد این است که با گل های طبیعی و مصنوعی روی پارچه ماهگرد را تزیین کنید. دقت کنید که نوزاد به گل های طبیعی حساسیت نداشته باشد.
اگر فقط از گل استفاده کنید تم عکس بهاری می شود. پس بهتر است از برگ های سبز بین گل ها استفاده کنید تا رنگ تم شما تابستانی شود.

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل شاخه زیتون

ایده عکس نوزاد

تم تابستان، برای عکاسی از نوزاد در خانه

ایده عکس نوزاد

مکعب تاریخ شمار برای نمایش تاریخ در عکاسی


مدل عکس نوزاد پسر برای ماهگردهای تولد


ایده عکس نوزاد برای سفرهای تابستانی

مکان های جدید در سفرهای تابستانی می تواند یک ایده جالب برای عکاسی از نوزاد باشد. ساحل و دریا نماد بارز سفرهای تابستانی هستند. اگر به شهرهای ساحلی سفر می کنید حتما پارچه ماهگرد نوزاد را همراه خود ببرید و در کنار دریا عکس ماهگرد یا خاطره نوزاد را ثبت کنید.

برای اینکه پارچه عکاسی روی زمین ثابت شود روی چهار طرف آن سنگ بگذارید. می توانید از چترهای رنگی، وسایل شن بازی و اسباب بازی های کودک برای تزیین زمینه عکس استفاده کنید.

 

 

ایده عکس نوزاد

تخته سیاه فانتزی برای ثبت خاطرات در عکس خانگی

پارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک

 

با شن های ساحل و صدف های لب دریا می توانید عدد ماهگرد را مشخص کنید و پارچه را تزیین کنید. دقت کنید که شن ها در چشم کودک نرود یا باد شدید نوزد که نوزاد اذیت شود.

توجه: حتما روی صورت و بدن کودک کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان بمالید تا پوست او نسوزد.

 

 

پارچه عکاسی ماهگرد کلاسیک

 

تخته سیاه گچی هم یک وسیله مناسب برای عکاسی از کودک در سفر است. می توانید هرجا که رفتید اطلاعات آن مکان و تاریخ را روی تخته سیاه های گچی بنویسید و در عکس قرار دهید.

تخته سیاه فانتزی برند چندماهمه

 

نرمی شن های ساحل به کودک آرامش می دهد، به راحتی می توانید پارچه را روی شن پهن کنید و کودک را روی آن بخوابانید. بهتر است  عکاسی در تابستان بعد از ظهر انجام شود که هوا خنک‌تر باشد و نور مستقیم آفتاب نتابد. زیرا آفتاب مستقیم چشم کودک را اذیت می کند.
اگر هوا کمی ابری باشد می توانید عکس های بهتری  بگیرید، چون نور به صورت یکسان پخش می شود.

پارچه عکاسی خاطره های نوزاد


ایده عکاسی از نوزاد پسر در مناسبت های مختلف


ایده عکس نوزاد با لباس مدل تابستانی

برای تم عکس تابستانی نوزاد می توانید از لباس‌ها هم استفاده کنید. مثلا می توانید از لباس شنا، لباس های گل‌گلی یا لباس های میوه ای استفاده کنید.

پارچه ماهگرد نوزاد مدل شاخه زیتون

 

 

همچنین می توانید در خانه با کاغذ و مقوا مدل های زیبایی از نماد های باغ، گل، پروانه و خورشید درست کنید. با دیدن عکس های مختلف از نوزادان و ایده هایی که در اینجا آمده است خلاقیت خود را تقویت کنید تا به ایده های بکر برای این کار برسید.

عکس نوزاد دختر با تم عکاسی‌های شیک و متنوع

 

پارچه ماهگرد نوزاد مدل شاخه زیتون

 


۴۰ ایده ناب برای عکس ماهانه نوزاد


ایده عکس تابستانی نوزاد در فضای باز

در پارک، فضای سبز اطراف و حتی در حیاط خانه هم می توانید به راحتی عکس تابستانی از کودک بگیرید. زمینه عکاسی را در یک محل سرسبز آماده کنید. توجه کنید که نور پشت سر نباشد. سپس کودک را در جای مناسب قرار دهید و عکس بگیرید. اگر محل عکاسی جایی باشد که سایه یکدست داشته باشد بهتر است.

 

لباس های شاد و تابستانی هم می تواند به زیباتر شدن عکس کودک کمک کند.

 

تخته سیاه فانتزی موجود در عکس را از فروشگاه آنلاین چندماهمه تهیه نمایید.

 

می توانید دور عدد ماهگرد نوزاد را با برگ درختان سبز تزیین کنید.

 

تخته سیاه و سه پایه یک وسیله مناسب برای عکاسی از نوزاد است که در همه مناسبت ها و مکان ها می توانید برای نوشتن تاریخ و خاطرات از آن استفاده کنید.

 

 

اگر در اطراف محل زندگی شما مزارع گندم وجود دارد می توانید یک عکس تابستانی عالی از کودک خود بگیرید. تنها کافی است پارچه عکاسی یا تم مورد نظر خود را در کنار گندم ها پهن کنید، کودک را روی آن قرار دهید و عکس بگیرید.

همچنین می توانید با گندم یک حلقه گل زیبا برای عکاسی درست کنید و در زمینه عکس قرار دهید. آموزش حلقه گل تابستانی برای عکس ماهگرد نوزاد

 


برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس ماهگردنوزاد، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 


آدرس اینستاگرام چندماهمه
کانال تلگرام چندماهمه
کانال پینترست چندماهمه


0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.