ساخت جایگاه‌های فانتزی برای عکس خانگی نوزاد

 

چندماهمه / عکاسی _ عکاسی از نوزاد در خانه ساده تر از عکاسی در آتلیه است. زیرا می توانید با حوصله از کودک خود عکس بگیرید و نگران زمان نباشید. مثلا ممکن است در طول عکاسی نوزاد گریه کند، گرسنه شود و یا بخوابد.
در این صورت اگر در خانه باشید به راحتی می‌توانید نوزاد را آرام کنید و صبر کنید تا دوباره به حالت نرمال برگردد. در اینجا روش درست کردن جایگاه های زیبا و فانتزی برای عکس خانگی نوزاد یاد داده شده است.

 

ساخت چادر سرخ‌پوستی برای عکاسی از کودک در خانه

چادر سرخ‌پوستی یکی از ایده های جالب و پرطرفدار برای عکس خانگی نوزاد و کودکان است. برای درست کردن این چادر به سه عدد چوب بلند، طناب یا نخ کناف ضخیم و تور یا پارچه حریر نیاز دارید. اگر فرزندتان زیر یک سال است بهتر است چوب ها بلند نباشند.

چوب‌‌ها را مثل تصویر زیر حالت مثلث قرار دهید. می توانید به جای چوب از لوله های پلاستیکی نیز استفاده کنید.

 

طناب را به دور چوب ها ببندید. سعی کنید چند بار طناب را دور چوب ها بپیچید و محکم گره بزنید. سپس پارچه را با طناب به بالای چوب ها وصل کنید.

 

حال باید چادر را تزیین کنید. برای این کار می توانید از گل و برگ و چراغ های ریسه ای استفاده کنید. درون چادر یک بالش نرم یا کوسن قرار دهید و روی آن را با یک پارچه زیبا تزیین کنید.

 

اکنون چادر سرخ‌پوستی زیبا و فانتزی شما برای گرفتن عکس خانگی نوزاد آماده است.

 

می توانید چادر را با چهار عدد چوب هم درست کنید. تعداد چوب ها و مدل تزیین چادر دلخواه است، مهم این است که چادر استقامت خوبی داشته باشد و محکم بسته شود.

 

 


زیباترین عکس‌های نوزاد دختر در ماهگرد تولد


ساخت جایگاه عکس خانگی نوزاد با پارچه

برای درست کردن جایگاه عکاسی می توانید تنها از پارچه ها استفاده کنید. جایگاه عکاسی می تواند روی زمین یا روی مبل باشد.

روی زمین یک پتو پهن کنید که بدن نوزاد اذیت نشود. اگر پتوی مناسب عکاسی ندارید، روی پتو یک لایه پارچه مناسب پهن کنید. تزیینات مد نظر خود را روی پتو قرار دهید و نوزاد را روی آن بگذازید. حال یک پارچه ساده دور نوزاد بپیچید و ادامه پارچه را روی پتو بیندازید.

توجه: برای پارچه دور نوزاد می توانید از شال، روسری و حوله هم استفاده کنید.

تخته سیاه گچی و چراغ ریسه ای تزیینی زیبای این تصویر را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید.

 

درست کردن جایگاه عکس خانگی نوزاد و کودک با پارچه - چندماهمه

 

یک ایده جالب هم این است که پارچه را مثل قنداق دور نوزاد بپیجید و عکس بگیرید. تم عکاسی شب یلدا را می توانید از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید.

 

به راحتی می توانید از پارچه های ماهشمار که برای عکاسی از ماهگرد های تولد نوزاد به کار می رود استفاده کنید و همین مدل تزیین عکس را روی آن انجام دهید.

 

می توانید با پارچه های رنگی قلب های زیبا درست کنید و از نوزاد روی آن عکس بگیرید.

درست کردن جایگاه عکس خانگی نوزاد و کودک با پارچه - چندماهمه

 

مبل راحتی را روبروی یک منبع نور مثل پنجره قرار دهید. سپس پارچه را طوری روی مبل پهن کنید که از روی پشتی تا کف مبل را بپوشاند. نوزاد را روی مبل بگذارید و از زاویه بالا عکس بگیرید.

درست کردن جایگاه عکس خانگی نوزاد و کودک با پارچه - چندماهمه

 

درست کردن جایگاه عکس خانگی نوزاد و کودک با پارچه - چندماهمه


مدل عکس نوزاد پسر برای ماهگردهای تولد


عکاسی از نوزاد با عروسک های غول‌پیکر

برای عکاسی از نوزاد می توانید از عروسک های بزرگ استفاده کنید. تنها کافی است عروسک را روی زمین قرار دهید و کودک را روی آن تکیه دهید. این مدل عکس بیشتر برای نوزادانی است که نمی توانند به نهایی بنشینند.

 

 

یک ایده دیگر این است که عروسک را روی پارچه عکاسی ماهگرد نوزاد قرار دهید و عکس بگیرید.

پارچه ماهگرد شاخه زیتون را از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید.


مدل های متنوع برای جایگاه عکس خانگی نوزاد

با خلاقیت خود می توانید مدل های زیبای زیادی برای تزیین عکس کودک درست کنید. مثلا با یک چمدان قدیمی و کوسن می توانید یک جایگاه ساده و زیبا بسازید.

 

عکاسی در آب یک مدل محبوب برای کودکان و مادران است. زیرا بیشتر بچه ها عاشق آب بازی هستند و در این حالت شاد و پرهیجان می شود. درون یک وان یا تشت بزرگ آب بریزید. سپس درون آب را با میوه، خوراکی هایی که در آب خراب نشوند و گل تزیین کنید.

 

 

 

اگر به عکاسی از کودک خود در خانه علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله های ۴ روش برای ساخت جایگاه عکس خانگی نوزاد و ایده های باحال برای ساخت تم عکس خانگی نوزاد را نیز ببینید.


برای دیدن ایده های جدید و خلاقانه عکس نوزاد و عکاسی از کودک، از پیج شبکه های اجتماعی ما دیدن کنید: 


آدرس اینستاگرام چندماهمه
کانال تلگرام چندماهمه
کانال پینترست چندماهمه

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.