ایده های متفاوت از ژست عکس بارداری تکی و دونفره

 

چندماهمه / عکاسی – ژست عکس بارداری مدل های متنوعی دارد که به صورت تکی و همراه با همسر گرفته می شود. در اینجا ایده های زیادی برای عکاسی بارداری قرار داده شده است.
ژست عکاسی با همسر در حالت های خنده دار، رمانتیک، ایده عکاسی با وسایل نوزاد، ژست عکس مادر باردار به تنهایی در حالات مختلف، ژست عکس یا فرزند بزرگتر و ژست عکس با نام و تاریخ زایمان از ایده هایی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

 

ژست عکاسی بارداری تک نفره مادر

به مدل عکس های مادر می توانید با نوع لباس حس و حال متفاوتی بدهید. برای داشتن عکس های خاص و رمانتیک بهتر است مادر لباس های بلند و دنباله دار بپوشد. در حالتی ک دست ها را بالا و پایین شکم قرار داده است بایستد یا بنشیند. سپس قسمت بلند لباس را به سمت محالف برده و حالت کشیده به آن بدهد.
با تزیین بادکنک در زمینه عکس می توانید حالت خاص‌تری به عکس بدهید.

 

 

 

 

با لباس های ساده و اسپرت نیز می توانید عکس های زیبایی بگیرید. سعی کنید در تصاویر با دست به سمت شکم اشاره داشته باشید.

 

می توانید عدد هفته بارداری، نوع ویار یا هرچیزی که دوست دارید را روی وایت برد یا تخته سیاه بنویسید و در تصویر قرار دهید.

 

تخته سیاه گچی در مدل های متنوع را می توانید از فروشگاه چندماهمه تهیه کنید.

 


۴۰ ایده و ژست عکس بارداری دو نفره با همسر


ژست عکاسی بارداری با همسر

عکس های دونفره در بارداری خاطره زیباتری برای فرزند شما خواهد ساخت. در اینجا ایده های جالبی قرار داده ایم تا عکس های شما حالت کلیشه ای و ساده نداشته باشد. سعی کنید در زمان عکاسی لبخند به لب داشته باشید و نهایت احساس خوب خود را در چهره نمایان کنید.

 

 

 

 

 

در ماه سوم یا چهارم بارداری که شکم مادر خیلی برجسته نشده است می توانید با عکس های سونوگرافی جنین عکس های زیبایی ثبت کنید.

 

 

همچنین می توانید از نمای خیلی نزدیک عکس های دونفره بگیرید. به این صورت که پدر و مادر دست‌های خود را روی شکم قرار دهند و عکاس از نمای جلو از آنها عکس بگیرد. این ژست عکاسی را می توانید با توجه به مدل های پایین تغییر دهید.

 

 

 

 


ژست عکس بارداری در مدل های بامزه و خنده دار

برای عکاسی لازم نیست همیشه ژست های رمانتیک و رسمی داشته باشید. گاهی ژست های خنده دار می تواند زیباتر باشد و عکس های با یادماندنی تری را به یادگار بگذارد. در اینجا عکس هایی بامزه برای دوران بارداری به صورت تکی و دونفره آورده شده تا با ایده گرفتن از آن دوران بارداری خود را به شیرینی ثبت کنید.

 

 

 

 

برای نقاشی روی بدن ابتدا کمی از رنگ مورد استفاده را روی دست خود بزنید و چند دقیقه صبر کنید. اگر نسبت به رنگ حساسیت نداشتید کار نقاشی کردن را شروع کنید.

 

 

اگر در شهرهای ساحلی زندگی می کنید با شن ها می توانید عکس های جالبی بگیرید.

 


ژست عکس دوران بارداری با وسایل نوزاد

اولین وسایلی که با شور و اشتیاق برای فرزند خود می گیرید همیشه حس شیرین اولین لحظات مادر شدن را برای شما تداعی می کنند. می توانید با این وسایل  عکس های جالبی از دوران بارداری و انتظار خود برای تولد نوزادتان بگیرید.

در این مدل ژست عکس بارداری می توانید از عکس های سونوگرافی استفاده کنید، می توانید روی تخته سیاه گچی اطلاعتی مثل تاریخ زایمان، هفته بارداری و یا اسم انتخابی خود را بنویسید. همچنین می توانید در ماه هفتم به بعد که شکم بزرگتر می شود مثل ایده هایی که در تصاویر زیر آمده است از شکم در کنار وسایل عکس بگیرید.

 

 

 

 

کفش و جوراب های نوزاد بهترین وسایل برای تزیین عکس های بارداری هستند. با کفش های کوچولوی نوزاد خود می توانید ژست های زیادی بگیرید. حتی از این مدل عکاسی می توانید برای جشن تعیین جنسیت نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 


ایده های خاص برای ژست عکس بارداری در خانه

در این بخش ایده های خاص و زیبایی آورده شده است که می توانید به راحتی در خانه آنها را انجام دهید. توجه کنید که عکاسی در دوران بارداری را به ماه آخر موکول نکنید. زیرا در ماه آخر مادر بیشتر اذیت می شود و شاید حالت چهره شاد و مناسبی نداشته باشد.

 

 

ایده جالب دیگر این است که اگر فرزند بزرگتر دارید در کنار آنها عکس بگیرید. مثلا فرزندتان در حالت بوسیدن شکم باشد و یا دست هایش را روی شکم قرار دهد.

 

 

 

می توانید از مکعب های حروف یا حروف برجسته برای نوشتن نام نوزاد در تصویر و مکعب های تاریخ شمار برای ثبت هفته بارداری و یا تاریخ زایمان استفاده کنید.

 

 

 

 

ایده های بیشتر برای ژست عکس بارداری تکی با ایده های زیبا و فانتزیرا در مجله چندماهمه ببینید.

 

 

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.